XXL Nutrition

ziek en sporten>>

Bezoekers in dit topic

grestesou

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
83
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
55kg
ik ben verkouden! zou ikmorgen gaan trainen ja of nee en waarom of maakt het echt niks uit
 
heb je koorts?
zo nee....
gewoon trainen
 
heb je koorts?
zo nee....
gewoon trainen


Dit dus.

ImageUploadedByTapatalk1422261956.448195.jpg
 
Verkouden? Ja

Griep/Koorts? Nee
 
Vandaag ook naar de sportschool geweest met koppijn en buikpijn. Train totaal niet lekker.
 
Gewoon knallen zolang je geen koorts heb ;)
 
Ziek = ziek
Bij verkoudheid kun je gewoon sporten.
Zal niet altijd even lekker gaan maar gewoon doen.
Als ik niet zou gaan als ik verkouden was dan trainde ik nooit.
Ben chronisch verkouden volgens mij haha
 
ziek zijn = stress op het lichaam
trainen = stress op het lichaam

kan het? ja
bevorderd het je herstel? nee
zul je lekker trainen? waarschijnlijk niet

Trek je eigen conclusie..
ik moet wel bekennen dat ik zelf ook vaak gewoon train als ik ziek ben ;)
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ik heb altijd het idee dat als je ziek zwak en misselijk bent je je lichaam beter rust kan, omdat je lichaam zwak is en de energie dan nodig heeft om te kunnen herstellen. Trainen zal hier niet aan bijdragen.

Ik ben geen arts.
 
Ik heb altijd het idee dat als je ziek zwak en misselijk bent je je lichaam beter rust kan, omdat je lichaam zwak is en de energie dan nodig heeft om te kunnen herstellen. Trainen zal hier niet aan bijdragen.

Ik ben geen arts.

Dit. Al die 'geen koorts dan trainen' posts is echt onzin.
Ik heb de afgelopen dagen met 37,7 graden op bed gelegen en was super misselijk, flinke keelpijn, verkouden en had koppijn.
No way dat ik dan mijn herstel ga verpesten en ga trainen. Sowieso had ik echt geen energie..ookal had ik geen koorts.
 
Als het alleen verkoudheid is lekker gaan trainen! Gewoon goed zweten, ik knap er vaak juist van op.
 
Als het alleen verkoudheid is lekker gaan trainen! Gewoon goed zweten, ik knap er vaak juist van op.
Lekker man, PR's zetten terwijl het snot je mondhoeken in loopt.
 
Als ik ga trainen met een goede verkoudheid dan heb ik de volgende dag gegarandeerd koorts :D
 
Lekker man, PR's zetten terwijl het snot je mondhoeken in loopt.

Inderdaad, en niet vergeten de pijn in je spieren die je krijgt van verkoudheid, de keelpijn waardoor drinken ook lastiger wordt en de oorpijn waar lekker druk op komt te staan bij het trainen.

Of denkt iedereen dat verkouden echt alleen een natte neus kan zijn? :x
Nu weet ik niet waar TS precies last van heeft, maar verkoudheid kan wel meer om handen hebben dan alleen wat gesnotter.
 
Inderdaad, en niet vergeten de pijn in je spieren die je krijgt van verkoudheid, de keelpijn waardoor drinken ook lastiger wordt en de oorpijn waar lekker druk op komt te staan bij het trainen.

Of denkt iedereen dat verkouden echt alleen een natte neus kan zijn? :x
Nu weet ik niet waar TS precies last van heeft, maar verkoudheid kan wel meer om handen hebben dan alleen wat gesnotter.

Is er bij jou meer nat dan? :rolleyes:
 
Mijn ogen van de tranen door het verliezen van gains door verkoudheid ja.

is dit een 2/0 voor mij? :cool:
Precies wat ik dacht!

...

Oké, 2-0. Damn.
 
Back
Naar boven