Fitness Seller

ziek tijdens kuur (winstrol) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fabian90

Novice
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Hallo,
Ik ben nu 4 dagen bezig met mn kuur winstrol 40mg per dag.
Nu ben ik een longontsteking gekregen en ik weet niet of ik verder moet kuren.
Als ik nu stop met mn kuur, heeft het dan al negatieve invloed gehad op mn eigen productie en lever?
Gr
 
Het zal best een negatieve invloed hebben, maar niet zo erg dat je er problemen van krijgt op lange termijn. Lever zal wel meevallen, als je echt over de 6 weken gaat met winstrol kan het zijn dat je problemen krijgt, is ook wel persoonsgebonden.
zoiezo nolva achter de hand houden
 
Het zal best een negatieve invloed hebben, maar niet zo erg dat je er problemen van krijgt op lange termijn. Lever zal wel meevallen, als je echt over de 6 weken gaat met winstrol kan het zijn dat je problemen krijgt, is ook wel persoonsgebonden.
zoiezo nolva achter de hand houden
niets van waar. heb jij al ooit winstrol genomen? na 4 dagen heb je echt niet het minste probleem met je lever. na 4 dagen kan je gewoon stoppen, geen nolva nemen. je gaat niet het minste probleem hebben. op geen enkel gebied. ik heb zelf een longvliesontsteking gehad en ik herinner mij dat ik toch twee weken niet getraind heb en het daarna nog een week of twee stilletjesaan moeten doen heb in de zaal alhoewel mijn longvlieontsteking na één week antibiotica genezen was. daarom zou je zeker moeten stoppen. omdat je niet kan trainen en je lichaam ook wat moet recupereren. ik heb toen nog zeker een maand zwaar gehoest.
 
Het zal best een negatieve invloed hebben, maar niet zo erg dat je er problemen van krijgt op lange termijn. Lever zal wel meevallen, als je echt over de 6 weken gaat met winstrol kan het zijn dat je problemen krijgt, is ook wel persoonsgebonden.
zoiezo nolva achter de hand houden
ik vind het onbegrijpelijk dat jij hier raad gaat geven in de AS sectie. Ik heb zojuist je eerste bericht gelezen waar je jezelf voorstelt. ik vroeg mij zelf af of het om te lachen was. waat weet jij nu van kuren en anabolen?
 
Back
Naar boven