AndroidHealthClinic

ziek van test?

Bezoekers in dit topic

Doorbijten zou ik zeggen, die pijn gaat wel over, tweede keer is het al veel minder en bij de derde keer spring je weer rond als skippy ;)
 
doorgaan, denk eraan dat je nu echt een monster gaat worden
 
Kan gebeuren, probeer eventueel 250mg op 2 plaatsen te zetten, en ver van zenuwen vandaan. Buitenkant billen zijn het minst gevoelig.

Om de spierpijn te verzachten: masseren na injectie en de dag erop insmeren met zalf tegen de spierpijn. Deze zalf houd de spieren warm en dus soepel/pijnloos.

ik ben ondertussen tot de conclusie gekomen dat als het pijn doet er echt weinig aan te doen is. Verschilt gewoon van batch tot batch, soms veel pijn soms niks.
 
-heel langzaam injecteren.
-goed ontspannen houding aannemen.
-kleine hoeveelheden. (bijvoorbeeld max 2ml)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al verschrikkelijk veel last gehad van injectie pijnen en koorts.

Al dat opwarmen, douchen, zetten voor het slapen werkt bij mij geen ruk!

Dit wel:
-heel langzaam injecteren.
-goed ontspannen houding aannemen.
-kleine hoeveelheden. (bijvoorbeeld 2 x een ml)

Yep dat helpt wat, maar als je erop regert doet het toch nog pijn :p
 
ik heb het vorig jaar gehad van EQ dat grieperig gevoel
 
wat heeft die vitamine C daarmee te maken. dat grieperig gevoel gaat niet minder zijn door vitamine c gebruik. dat grieperig gevoel heeft te maken met een vreemde stof dat je inspuit en je lichaam gaat daartegen reageren. heeft niets met verminderde weerstand te maken. ik had dat vroeger ook elke keer ik interferon moest inspuiten.

Dit probleem zal dan niet verholpen worden met vit c. Maar het is goed advies om je weerstand gedurende de kuur sterk te houden. Mss is ie iets sneller vatbaar voor infecties omdat zijn lichaam al reageert op een FL van 500mg test. Je weet maar nooit en mijn advies kan geen kwaad ;)
 
Zondag heb ik de 3de gezet in mijn linker B'been... Iets minder diep en haaks ipv recht erop.

Bijna nergens last van :-) Gisteren een beetje stijf maar met een ibu trek ik dit makkelijk. Koortst lijkt ook steeds minder te worden.
Maandag kwam het af en toe met vlagen op, maar deze morgen nog niks gevoeld.

Ohja zondag stond de weegschaal op 96.9 de week erop noteerde ik rond de 93 kilo :eek:
 
heb ook al is grieperig gevoel gehad van test was aleen in week 1
na frontload met 1000mg
 
Back
Naar boven