XXL Nutrition

ziek van test? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

danny M

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jul 2006
Berichten
52
Waardering
0
heren,

Zondag heb ik de 1e spuit gezet in mijn rechter bovenbeen en woensdag de 2de. (500mg test-e)

1 vraag: IK kan de dag erop bijna niet lopen zo stijf is mijn been, ik spuit met een 0,8x 40mm. Hoe kan ik dit voorkomen? De pijn is echt ondragelijk kan niet eens normaal opstaan of gaan zitten.

2 vraag: Ik werd vanochten wakker met griep/koorts kan dit door de kuur komen? ivm frontload???

Ik voel me nu zo k*t dat ik er echt aan zit te denken om de kuur af te kappen..

Bedankt
 
Zou ff checken of je geen infectie hebt dude.
 
Komt wel vaker voor dat je ziek wordt van roids. Zelf ook gehad.
Is het je 1e kuur btw?
Waarom zet je niet gewoon in je bil?
Heb je ze allebei in je rechterbovenbeen gezet?
In je been moet je weten waar je kan prikken, doe je dit niet goed dan kan dit het gevolg zijn.
Een zenuwtje raken is snel gedaan. Ook zou ik met een kleinere naald voor je been zetten, 0,6 * 25 of 30 zou ik nemen. Die 0,8 * 40 lekker voor in je bil bewaren.

Heb je al iets van asparine geprobeerd? Anders idd toch even langs de dok gaan.
Maar ik denk niet dat het een ontsteking is.
 
ja 1e keer. Ik heb ze beide in mijn rechterbovenbeen gezet. Ik wacht vandaag ff af... De pijn wordt wel steeds minder namelijk. Als ik besluit door te gaan pak ik toch maar de bips..

Bedankt
 
Heb het ook wel eens gehad, kon bijna een week niet normaal lopen :D

gewoon enkele dagen aan de asperine of ibuprofen, dan moet het beter gaan.

Mvg
 
Test flu bro...moet je ff doorheen vrees ik.

Maar je kan ook langs je huisarts als je het niet vertrouwd.
 
ja 1e keer. Ik heb ze beide in mijn rechterbovenbeen gezet. Ik wacht vandaag ff af... De pijn wordt wel steeds minder namelijk. Als ik besluit door te gaan pak ik toch maar de bips..

Bedankt

Meteen een les voor de volgende keer dat je gaat zetten.
ROULEER!

Dus rechter been, linkerbil, rechterbil, linkerbeen enz enz...
Dan heb je ook minder kans dat je bijna een week stijf poot loopt.
 
heren,

Zondag heb ik de 1e spuit gezet in mijn rechter bovenbeen en woensdag de 2de. (500mg test-e)

1 vraag: IK kan de dag erop bijna niet lopen zo stijf is mijn been, ik spuit met een 0,8x 40mm. Hoe kan ik dit voorkomen? De pijn is echt ondragelijk kan niet eens normaal opstaan of gaan zitten.
in je bil spuiten , bovenste-rechtse bilqudrant ;)

2 vraag: Ik werd vanochten wakker met griep/koorts kan dit door de kuur komen? ivm frontload???
idd ff doorheen bijten , gebeurd vaker ,.... zoals aangegeven door maus kun je als je het echt niet vertrouwd ff langs de doc

Ik voel me nu zo k*t dat ik er echt aan zit te denken om de kuur af te kappen..Niet doen !! is zonde ! de nadelen heb je toch al in werking gezet ( plat leggen van je axis )

Bedankt

Suc6 !!
 
idd, een beetje roidfever. heeft iedereen wel eens, zeker in het begin van de kuur.

gewoon doorbijten, zal normaal gezien wel beteren naarmate je kuur vordert.

misschien best ook een ontstekingsremmer gaan bijnemen.
iboprufen, apranax of iets dergelijks, om het wat draaglijker te maken.
 
kleinere naaldje pakken

0.8x40 spuiten ze paarden mee man
 
kleinere naaldje pakken

0.8x40 spuiten ze paarden mee man

IK BEN GEEN PAARD !!!



:D

Voor in de gluteus maximus is een 0.8 x 40 vrij normaal hoor ;)
 
kleinere naaldje pakken

0.8x40 spuiten ze paarden mee man

wtf ???

0.8 x 40 is heel normaal, je kan wel eventueel kiezen voor een iets dunnere naald van 0.7 dik.
wel je test voldoende opwarmen dan.
 
Kan gebeuren, probeer eventueel 250mg op 2 plaatsen te zetten, en ver van zenuwen vandaan. Buitenkant billen zijn het minst gevoelig.

Om de spierpijn te verzachten: masseren na injectie en de dag erop insmeren met zalf tegen de spierpijn. Deze zalf houd de spieren warm en dus soepel/pijnloos.
 
Trouwens mensen die veel spierpijn hebben na injectie trainen niet hard genoeg, volgens onderzoek maakt training de pijn-zenuwen minder gevoelig ;)
 
een grieperig gevoel na injectie heb ik met red dragon (test 500mg per week) ook gehad. duurde ongeveer twee dagen en begon één dag na de eerste 3 injecties. vanaf de 4de week had ik het niet meer.
 
Steroidflu noemen ze dat ook wel. Dat grieperig gevoel. En van een FL is de kans wss ook groter dan normaal. Neem te allen tijde vit c.
Meestal heb je ook alleen last van de eerste 2 injecties. Injecteer anders in de avond voor dat je slaapt, niet kort na een beentraining. Ik heb ervaren dat injecteren op die manier pijnloos gaat.

@Big-T; Ik injecteer als ik kuur net voor het slapen gaan. Op die manier gebruik je de spier niet en heb ik er tenminste de volgende dag helemaal geen last van. Bij het injecteren voor een training heb ik alleen maar pijn. En ik weet zeker dat ik heel hard train.
 
wtf ???

0.8 x 40 is heel normaal, je kan wel eventueel kiezen voor een iets dunnere naald van 0.7 dik.
wel je test voldoende opwarmen dan.

jaja ik weet dat het normaal is maar voor sommige blijkbaar niet als 0.8 pijn doet en telkens weer zou ik 0.7 nemen voor in je kontje
 
Bedankt allemaal,

Naar omstandigheden gaat het weer redelijk, ik kan weer lopen en zitten en opstaan gaat ook steeds beter. De koorts is er nog wel, maar met een ibuprofen kan ik dit redelijk onderdrukken.

Ik geef iig de moed niet op en zet zondag mijn 3e, dit keer wel in mijn kont :rolleyes:
 
Suat zei:
Steroidflu noemen ze dat ook wel. Dat grieperig gevoel. En van een FL is de kans wss ook groter dan normaal. Neem te allen tijde vit c.
Meestal heb je ook alleen last van de eerste 2 injecties. Injecteer anders in de avond voor dat je slaapt, niet kort na een beentraining. Ik heb ervaren dat injecteren op die manier pijnloos gaat.
wat heeft die vitamine C daarmee te maken. dat grieperig gevoel gaat niet minder zijn door vitamine c gebruik. dat grieperig gevoel heeft te maken met een vreemde stof dat je inspuit en je lichaam gaat daartegen reageren. heeft niets met verminderde weerstand te maken. ik had dat vroeger ook elke keer ik interferon moest inspuiten.
 
Back
Naar boven