Afgelopen dinsdag ging ik eens zoals mijn cutting dieet voorschrijft op nuchtere maag en 2 xenadrine pillen erin de normale route joggen. Wat me opviel was dat ik steeds adem te kort kwam, hmm raar... nou ja niets aan te doen. Diezelfde avond was ik een zieke kip met koorts....
Nu vandaag al een stuk beter en weer bijna helemaal de oude, op de hoesten na. Ging dus bij een vriendin weer effe wegen wat ik woog. YEEEEEEEESSSSSS 1kg afgevallen. Das lekker. Moet vaker ziek worden gaat het nog hard met afvallen. Kom ik thuis : hmm laat ik maar voor de gein mijn biceps maar eens weer meten en genieten van mijn prestaties ( Doe ik altijd: naar mij zelf kijken of mijn biceps meten. ) Immers ik was van 38cm naar 40,5 cm gegaan in 6 weken! Nou ja ik heb er ook 6 kei en kei voor getrained en zie VERDOMME het is er gewoon weer eraf!! Nu zit ik weer op 38! ARRRRGGGGG DAMN Ziek worden sucks dus toch. Het was te mooi om waar te zijn. Verdorie al die zweet en tranen in die 6 weken, ondanks een cut dieet 3 cm breder kunnen worden en nu gewoon zo weer weg ! ARRRRGGGG I hate being ill!

Xerxes
Laatst bewerkt: