Fitness Seller

Ziek worden / zijn SUCKS!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

xerxes

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
145
Waardering
0
:mad: :cry: :evil2: :fire:
Afgelopen dinsdag ging ik eens zoals mijn cutting dieet voorschrijft op nuchtere maag en 2 xenadrine pillen erin de normale route joggen. Wat me opviel was dat ik steeds adem te kort kwam, hmm raar... nou ja niets aan te doen. Diezelfde avond was ik een zieke kip met koorts....
Nu vandaag al een stuk beter en weer bijna helemaal de oude, op de hoesten na. Ging dus bij een vriendin weer effe wegen wat ik woog. YEEEEEEEESSSSSS 1kg afgevallen. Das lekker. Moet vaker ziek worden gaat het nog hard met afvallen. Kom ik thuis : hmm laat ik maar voor de gein mijn biceps maar eens weer meten en genieten van mijn prestaties ( Doe ik altijd: naar mij zelf kijken of mijn biceps meten. ) Immers ik was van 38cm naar 40,5 cm gegaan in 6 weken! Nou ja ik heb er ook 6 kei en kei voor getrained en zie VERDOMME het is er gewoon weer eraf!! Nu zit ik weer op 38! ARRRRGGGGG DAMN Ziek worden sucks dus toch. Het was te mooi om waar te zijn. Verdorie al die zweet en tranen in die 6 weken, ondanks een cut dieet 3 cm breder kunnen worden en nu gewoon zo weer weg ! ARRRRGGGG I hate being ill!
:mad: :cry: :evil2: :fire:

Xerxes
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook net 2 weken ziek geweest waarvan 4 dagen met bijna 40 grade koorts op bed gelegen, en ook net als jij na die 4 dagen zwaare koorts 4 kilo afgevallen, gewoon puur door het zweten en niet eten. Ook hoest ik me eigen nu nog te pletter maar voor de rest gaat het gelukkig weer een stuk beter. en 4 kilo lichter :D
maar ziek zijn sucks big time.
 
Was vanaf dinsdagavond ziek maar ben toch nog 2 keer wezen trainen. Precies hierom. Trainen ging natuurlijk zwaar klo**. Voelde me na afloop helemaal leeg, ben net met keto begonnen, extra slappies dus, maar wel de geestelijke voldoening niet toegeven te hebben. Yeah!! Verslaafd?? Welnee!!
:D
maar ziek zijn sucks big time.
;)
 
ik geef jullie 1 goeie raad :

ga niet naar Turkije op vakantie in het hoogseizoen.
na 2 dagen was ik al ziek van het eten daarzo.
10 dagen later 6 kilo!!! kwijt aaaargh!!
maar wel lekker droog :rolleyes:
 
Bali is ook niet echt aan te raden. Raak je nog meer kwijt. :D
 
heel triest wat daar is gebeurd... :rolleyes:
 
inderdaad triest. Ook laf dat nog niemand de verantwoordelijkheid heeft opgeeist. Al is het niet moeilijk te raden wie er achter zit natuurlijk.
 
idd, daar was ik al bang voor, die gore klootzakken :mad:

idd ziek zijn sux big time :D, maar blessures ook :o :( :rolleyes:...

ging met een maat van me sparren en ik gaf hem een iets te harde lowkick en het resultaat---> een zwaar gekneusde voet...kon amper lopen, laat staan trainen!
 
Dat is vervelend, zo'n gekneusde voet. Maar je kan nog steeds wel leg extensions/curls doen, plus de nodige spiergroepen in je bovenlichaam toch?

Succes in ieder geval!
 
Originally posted by oldy
Dat is vervelend, zo'n gekneusde voet. Maar je kan nog steeds wel leg extensions/curls doen, plus de nodige spiergroepen in je bovenlichaam toch?

Succes in ieder geval!

Ja iig oefeningen waarbij ik niet hoefde te staan...Maar mijn schenen en mijn rechterkuit zaten ook nogal onder de blauwe plekken.
(En BTW dat was ruim een week geleden, nu is het alweer over :D)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven