Fitness Seller

Ziek zijn tijdens je kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Suat

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2004
Berichten
3.392
Waardering
7
Heren,

We lezen het maar al te vaak. We weten dat aas een aanslag is op je immuunsysteem/weerstand waardoor we sneller vatbaar zijn voor infecties.

Wat gebruik jij om te voorkomen dat je ziek wordt?
En in hoeverre voorkom je daadwerkelijk dat je ziek wordt?
Welke symptonen vertoon je als je ziek bent in je kuur?

Dit kan een nuttige bijdrage leveren aan diegene die kuren en niet weten dat ze hun immuunsysteem/weerstand kunnen versterken door bepaalde vitaminepreperaten te nemen.

Ik gebruik bijv standaard in de koudere tijden van het jaar vitamine C en multivitamine.
 
Ik gebruik multimax (m-double) zitten alle mineralen en vitaminen in.
Verder zou je nog een anti-oxidant kunnen nemen, overigens is glutamine ook een brandstof voor het immuunsysteem dus ook zeer belangrijk, net als de meeste aminozuren.

Genoeg rust, slaap en niet te gek doen zorgen dat je in goeie conditie blijft.
Vooral rust is belangrijk wil je goed herstellen ook van ziektes.

Ziek = ziek heb geen andere symptomen, moet wel extra aandacht geven aan me eetpatroon want dat kan door ziekte vaak helemaal fout lopen. Goed blijven drinken ivm je nieren.
 
je moet voor dat je aan het kuren begint in topconditie zijn.

zowel lichamelijk als geestelijk goed in je vel zitten. als je dan nog ziek wordt dan ligt het aan factor x.

maar er zijn ook aas waar je je een superman van voelt, dus...
 
Wat echt goed schijnt te werken is probiotica en dan niet die yakults maar de betere pilvormen waar 8 bacteriestammen in zitten. Dit helpt bij vertering, allergieen, acne, immuunsysteem enz enz...
 
Heb dus momenteel het probleem dat ik erg aan de diarree zit. Mijn maag ligt geheel overhoop. Best vervelend nu midden in de kuur. Enige wat ik kan doen is voorzichtig zijn met wat ik eet en veel drinken...
 
Ik neem zowiezo probiotica (goed spul, zeker voor de darmen). Voor de rest Opti-men (multivits) en heel veel rust! Veel slapen.. Meestal is het na 2-3dagen voorbij. Ik voel me dan vermoeid, wat hoofdpijn en misselijk, beetje zoals de griep
 
ik heb helaas al 3 x een kuur moeten afkappen omdat ik zo ziek als een hond was, erg klote dit, ben ook meteen een maand van mijn training en voeding af.
 
ik heb het toch ook gehad vorige kuur, gruwelijk was dat.

iedere keer na het zetten zo ziek als een hond, ik dacht dat ik dood ging.
afwisselend gruwelijk heet en dan weer koud, antibiotica voor het hoesten, bloedneuzen, zweten, noem maar op.

en iedereen maar zeggen "roid-flu, gaat vanzelf over joh"
nou het ging pas over toen ik overstapte op andere gear ja.

ik raad mensen dan ook aan om het ff vol te houden, maar niet kostte wat het kost door te zetten...dat is mijn tip.

(gezond leven moet je altijd doen, al helemaal in voorbereiding naar en in je kuur)
 
ik heb het met HG, GG en GS, dus het zal aan mijzelf liggen, moet wel zeggen, dat ik alleen ziek werd op de momenten dat de injects ook zeer deden, had ik geen zere spuitplekken (wat ik die 3 kuren ook voor het eerst had) dan werd ik niet ziek ook.

Ik ga het wat voorzichter zetten volgende kuur en begin de eerste 2 weken dan met orals om te kijken of ik niet ziek word, en dan over op injects en niet meer dan 2 ml per keer en er 10 minuten over doen voor ik het erin gespoten heb:D
 
Ik wordt alleen ziek bij kickstart met test prop of frontload!
 
intressant artikeltje gevonden

Soms krijgen gebruikers last van koorts en grieperige verschijnselen. Steroid fever, heet dat. De boosdoener is een omzettingsproduct van testosteron en een stel anabole steroïden: etiocholanolone. De ene is er gevoeliger voor dan de andere en als je stopt met kuren zijn de symptomen verdwenen zodra de etiocholanone uit je systeem is. Dat gebeurt meestal binnen een paar dagen.


Ook als je precursoren gebruikt, stijgt de aanmaak van die stof. Hetzelfde gebeurt bij anabolen als bijvoorbeeld methandrostenolon, nandrolon, oxandrolon en oxymetholon. En testosteron natuurlijk.


Vooral bij boldenon is de hoeveelheid etiocholanolone die ontstaat aan de hoge kant. Nou zit in veel veterinaire preparaten boldenon. Wellicht dat daardoor gebruikers de link 'veterinair preparaat - steroid fever' zijn gaan leggen, en dat daardoor het verhaal is ontstaan dat verontreiniginkjes de anabolenkoorts veroorzaken.


Het mijden van boldenonpreparaten is nog niet voldoende om anabolenkoorts te voorkomen. Ook met dianabol moet je oppassen, want dianabol is boldenon waar de fabrikant een methylgroep heeft vastgeplakt.


Uiteindelijk kun je ook van testosteron anabolenkoorts krijgen, als de dosis maar hoog genoeg is. Dat is de reden waarom veel undergroundexperimenten met megadoseringen anabolen in de jaren tachtig zijn afgebroken.

bron; ergogenics
 
in het begin een licht koortsje enzo..na 2weken geen centje pijn!:D
 
Kort geleden, was er zo'n periode dat iedereen snotziek was.
Allemaal snuiten en ziek zijn. Ik volg nog een studie en zeker 70% was ziek, zat ik midden in me kuur.
En ja, ik wist al bij de eerste zieke van" ik ben morgen ziek."

Echt genaaid.

Maar gelukkig kon ik nog doorzette, door me misselijkheid heen.. ging vooruit.
Veel zweten! Ik was het vrij snel weer kwijt!
 
Ik ervaarde iets soortgelijks als Dareal... Bij pijnlijke injects zat ik gewoon slecht in mn vel; geen eetlust, maag- en darmkrampen, misselijk... (heb ik vaker maar toen was het erger). Niet echt bevorderlijk als je massa wil pakken...

Volgens mij zou het hoge benzyl alcool gehalte er wel voor iets kunnen tussen zitten
 
Ik heb hetzelfde als Robert, in t begin ff een verhogingkje en daarna voel ik me keigoed :D
 
Heren,

We lezen het maar al te vaak. We weten dat aas een aanslag is op je immuunsysteem/weerstand waardoor we sneller vatbaar zijn voor infecties.

Wat gebruik jij om te voorkomen dat je ziek wordt?
En in hoeverre voorkom je daadwerkelijk dat je ziek wordt?
Welke symptonen vertoon je als je ziek bent in je kuur?

Dit kan een nuttige bijdrage leveren aan diegene die kuren en niet weten dat ze hun immuunsysteem/weerstand kunnen versterken door bepaalde vitaminepreperaten te nemen.

Ik gebruik bijv standaard in de koudere tijden van het jaar vitamine C en multivitamine.

Ik haal een griepprik, geen garantie natuurlijk maar werkt voor mij super.
 
Uiteindelijk kun je ook van testosteron anabolenkoorts krijgen, als de dosis maar hoog genoeg is. Dat is de reden waarom veel undergroundexperimenten met megadoseringen anabolen in de jaren tachtig zijn afgebroken.

bron; ergogenics

ja ik zette 3 gram test pw, maar had het ook wanneer ik slechts 500mg zette, vanaf het moment dat de injects zeer gaan doen, dan kan ik erop wachten dat ik ziek wordt.

Zet voortaan wat minder ml´s per keer en spuit het lanzamer in, normaal gesproken was het 5 ml en met de vlakke hand duwde ik het er in een seconde of 9 in??? ??? dat ging altijd goed tot deze laatste 3 x dan. :D

ben btw aardig veel massa verloren door dat gekloot,:eek:
 
ik ben vandaag begonnen met mijn eerste kuur, tijdens mijn kuur gebruik ik:
Supradyn Complex Forte.
Per tablet zitten echt hoge dosering aan alle vitamines tot wel 300% aanbevolen van je dagelijkse hoeveelheid.
Gebruik 1 tablet per dag, hiermee hoop ik mijn weerstand hoog te houden.
 
probleem is dat je dan het meeste weer uitscheidt.. Dus je kunt beter gewone pakken en dan 3 verdelen over de dag;)
 
probleem is dat je dan het meeste weer uitscheidt.. Dus je kunt beter gewone pakken en dan 3 verdelen over de dag;)

of tablet in twee breken en 2 keer innemen:D
 
Back
Naar boven