XXL Nutrition

ziek :/ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Ben een beetje ziek...geen zin om te eten, krijg het gewoon niet binnen...baaaalen! Ga vanmiddag wel naar de sportschool, zal er wel niet veel van bakken. Hoe doen jullie dat als jullie ziek zijn?
 
Zelf heb ik gewoon uitgeziekt paar weken, veel shakes en vitaminen.
Trainen verzwakt je lichaam nog meer.
 
eerste dag dat ik echt in een sportschool zou gaan trainen, verheugde me erop :/
Kheb alleen yoghurt, melk en shakes genomen.
 
Je lichaam heeft alle stoffen die je binnen krijgt nodig om te herstellen ga je dan trainen wordt het nog erger en zul je nog zwakker/ zieker worden.
Dus gewoon lekker uitzieken, beterschap!
 
gewoon paar daagies thuis blijven... :)
 
Ik vind het juist lekker om te trainen als ik ziek ben. Anders voel je je helemaal zo lamzakkerig! Oké, je zult vermoeider zijn dan normaal als je traind, maar dat is logisch. Probeer het te relativeren en je kunt gewoon trainen... :) (imo)
 
Nou en ik heb getraind hoor :D, voor het eerst echt in de sportschool. Zo lekker heb ik nog noooit getraind :P, nee hoor maar het ging zeker goed, alleen daarna kreeg ik een beetje last vasn mijn buik en een droge zere keel... Morgen gewoon benen doen, pak me gewoon goed in.
 
Originally posted by Robin
Ik vind het juist lekker om te trainen als ik ziek ben. Anders voel je je helemaal zo lamzakkerig! Oké, je zult vermoeider zijn dan normaal als je traind, maar dat is logisch. Probeer het te relativeren en je kunt gewoon trainen... :) (imo)




Als je een beetje ziek bent wel,maar als het aan blijft houden of verergert absoluut niet doortrainen.
 
Originally posted by f*cking ecto
Ben een beetje ziek...geen zin om te eten, krijg het gewoon niet binnen...baaaalen! Ga vanmiddag wel naar de sportschool, zal er wel niet veel van bakken. Hoe doen jullie dat als jullie ziek zijn?




Ik was van de kerst 1.5 weken ziek,verloor toen bijna 1.5 kilo BW.
Doe niet zoals ik--> alleen soep eten..
Probeer zo veel mogelijk te eten maar overschrijd geen grenzen.
 
Toen ik ziek was van verstandkiezen eruit snijden presteerde ik het om 5 kilo af te vallen binnen een week. Maar uiteindelijk kwam het er toch weer gewoon bij. Ik trainde toen nog niet en het duurde toen langer. Maar vond het niet leuk op zo'n licht gewicht te zitten.
 
Originally posted by CQ_Demolisher





Ehm,duh.

Dat bedoel ik dus...gewoon getraind. Af en toe wel ff puffen, maar verder wel ok. En...geen k*tgevoel omdat ik niet ben geweest :D
 
hmmz uitzieken !

je lichaam nog meer schade doen is niet goed..

heeft al zijn energie nodig voor het herstel..
 
Van de week ook "ziek" geweest (antibioticum-kuurtje viel niet helemaal lekker) en heb dus echt heel de week niet getraind. Mijn lijf had het al zwaar genoeg met het afbreken van die kolerezooi; en om jezelf dan toch maar tegen beter weten in naar de sportschool te slepen... nou nee. Net zoals rust gewoon al heel belangrijk is, moet je je lijf ook de rust gunnen om te genezen. Duizelig en kotsmisselijk aan de gewichten hangen lijkt me nou niet echt het schoolvoorbeeld van op een goede manier met je lijf omgaan.
 
Back
Naar boven