Fitness Seller

Ziek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
5.504
Waardering
5
Wat doen jullie nou als je ziek bent? Het is bloedje heet en ik lig te rillen van de kou. Alles doet pijn en slapen lukt ook niet. Gaan jullie meteen weer trainen als je je beter voelt of wachten jullie nog even een dag of twee?

Vanochtend ook naar de dokter geweest. Voor iets heel anders trouwens. Lijkt erop dat ik weer geopereerd zal moeten worden aan m'n benen. Die loges van m'n gastrocnemius (scheenbeenspier) spelen weer op. Op zich niet zo'n hele grote operatie, maar toch balen. Vooral omdat ze niet tegelijkertijd verholpen kunnen worden. Loopt anders zo moeilijk. ;)

Enfin, 29 juli naar de orthopedisch chirurg en dan hoor ik wel hoe of wat. Hopelijk kan ik eind van de zomer geholpen worden, maar met die wachttijden weet je 't maar nooit. Tot die tijd hard trainen zodat ik dan in die twee weken lekker uit kan rusten.

Ik heb nu een dan niet kunnen trainen en ik word al gek. Dat wordt nog leuk dus... :(
 
best toch maar wachten tot je terug op krachten bent voordat je je training hervat.
 
:sob:
 
het is nu eenmaal niet anders, aar anders duurt het alleen maar langer voordat je hersteld.

In ieder geval heel veel beterschap...
 
paar daagies rust kan toch ook ontspannend zijn?
nu heb je NOG meer tijd om hier op het DBB forum te zitten :)
 
Ja, maar ik ben nu pas weer 2 maanden bezig na 4 maanden niks gedaan te hebben. 't is bovendien de eerste keer dat ik ziek ben geworden sinds ik aan BB doe. Met andere sporten kon ik altijd redelijk snel weer wat trainen. Vandaar m'n vraagje.

@Purple, dank je. :)

Ik had m'n huisarts trouwens alweer bijna twee jaar niet gezien. Hij kent me al 21 jaar dus hij vragen stellen over ditjes en datjes. Op een gegeven moment vroeg hij aan welke sport ik deed. Op mijn antwoord volgde natuurlijk de onvermijdelijke vraag, gebruik je AS. :no:

Ik had natuurlijk voor de gein moeten vragen of hij wat kon voorschrijven (extra inkomsten zijn altijd welkom ;) ). Maar ik vrees dat er dan een behoorlijke preek had gevolgd. :D
 
haha, had je idd kunnne proberen. hoe dan ook beterschap man. Ik vberwacht nu nu je toch thuis zit wel de nodige posts van je hier :D
 
das klote m8 ! beterschap :(
 
Muf man! Ik zou ff een beetje bij rusten en daarna weer volle bak aan de slag! Beetje flex lezen en op dit forum neuzen, en natuurlijk goed eten he, dan ben je r zo weer bovenop!

Iig beterschap m8! En suc6 met je scheenbeenspier :)
 
Das shit man. Veel beterschap en dat je maar weer snel in de ijzers mag hangen :)
 
Eventjes uitzieken tot je lijf op orde is en dan weer beginnen. Met die kuiten oppassen dus.. en de benen ontzien.. Jouw benen zien er toch al zo goed uit, die kunnen wel even zonder training, mocht het echt nodig zijn! :thumb:

Eh, en de extra tijd die je in dit DBB-forum steekt is welbesteed hoor! Zit met rooie oortjes te lezen!

Espi
 
Thanks guys...en Espi met 'r rooie oortjes. ;)

@Dandy

Als er een homeopatisch alternatief voor was had 'ie 't wel gedaan denk ik. Volgens mij heeft hij zelf wat aandelen bij wat van die bedrijven. ;)
 
Zorg dat je ondanks je koorts toch elke dag beweging krijgt (gewoon wnadelen is al genoeg). Dat zal de genezing versnellen en waarschijnlijk de slaapproblemen verminderen;

Hier een oud recept dat ik in de college banken gebruikte om de koorts tijdelijk te drukken ;

1 Tablet aspirine (500 mg acetylsalicylzuur) met een glas koud water, gevolg door een blikje ijskoude tonic.

Na een half uur kon ik dan tenminste weer een beetje helder denken. (En gewoon in bed liggen kan ik uberhaupt niet)
 
Hmmm, interessant. Alleen zit een ijskoud drankje er niet in met die keelpijn. Tonic is goed vanwege de kinine die er in zit?
 
Originally posted by axestream
Hmmm, interessant. Alleen zit een ijskoud drankje er niet in met die keelpijn. Tonic is goed vanwege de kinine die er in zit?

precies gaat vooral om de kinine .... maar iets kouds in de maag koelt ook af.
 
Hmm tegen keelpijn, tip die ik kreeg van mijn tandarts, het is vreselijk goor maar werkt perfect ; gorgelen met "superol" (dus niet door slikken).

Edit:

En na het gorgelen 10-15 minuten even niets eten / drinken (dat is nog het ergste)
 
Voor m'n keelpijn gebruik ik trachitol, werkt altijd wel goed.
 
1 spuitje 1000mcg vit b12, 2-3 X 1000mg vit c en voldoende proteine en de volgende dag ben je beter en voel je je kiplekker!
 
Back
Naar boven