MuscleMeat

Zieke post work-out Shake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2005
Berichten
2.200
Waardering
81
Ingredienten:

1 Appel
2 Bananen
2 Sinaasappels (uitgeknepen of in partjes)
30 gr Whey Poeder
4 rauwe eieren
100ml Magere Melk (mag meer of minder, klein scheutje is al genoeg, ligt er aan hoe dik je et wilt)

Flikker alles in n blender.. En drinken maar.. Je hebt wel zowat n liter en et vult wel..

Voedingswaarde:

882kcal
57gr eiwitten
105gr koolhydraten
26gr vetten.

Is nog lekker ook..

Laat me weten wat je ervan vind..
 
ik twijfel nog
wie post er alvast een goede revieuw :P
 
PWO in de zin van, meteen na de training? Zo ja, zitten er teveel vetten in denk ik.
Een uur na de training is het volgens mij perfect+vitamientjes :D
 
ik twijfel nog
wie post er alvast een goede revieuw :P


Je moet niet aan die rauwe eieren denken.. Proef je nix van.. Maakt em alleen ietsjes romiger...
 
neem gewoon wat vitargo / WMS / dextrose + whey / BCAA's na de training en ga dan lekker eten ^^
 
2 van die shakes en ik zit al bijna op onderhoud (da's 200 Kcal meer...)!
Ik denk dat ik maar oversla...
 
ouwe, je koekjes waren pas lekker!!
 
Lijkt me goed, ga ik zeker eens testen. Maar ben je zeker dat je die rauwe eieren niet proeft?:p
 
te veel fruit
 
Lijkt me goed, ga ik zeker eens testen. Maar ben je zeker dat je die rauwe eieren niet proeft?:p


Beetje late reactie.. Maar nee die proef je echt niet..

Iemand al geprobeert??

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

ouwe, je koekjes waren pas lekker!!


Gehe ja die waren ook lekker man.. Alleen veel werk..
 
te veel fruit

Dat was ook het eerste wat in mij op kwam. 105gr koolhydraten waarvan 80%? suikers lijkt mij overdaad. En daarbij word dextrose in poedervorm beter in je lichaam opgenomen na een training. Maar dat het lekker is geloof ik graag! :p

grtz
 
ook wel lekker een uurtje voor een zware benentraining... alleen hoe zit het met de opname van de rauwe eiwitten?
Sorry voor de bump trouwens
 
Als je nou die 2 Sinaasappels weg haalt, zit het dan wel wat beter met het teveel suiker ? want ben vna plan om het te gaan proberen !
 
eieren en banaan --> banaan whey:D

scheelt je de helft van de suikers
klap er dan ook wat brinta doorheen
 
Ben er 1 aan het :brew: uit verveling, heb nog maar 1 banaan en soyamelk ipv magere melk, geitenwei ipv whey. aangevuld met oatmeal.

cheers :zuip:
 
Back
Naar boven