Fitness Seller

Ziekenhuis Kate gefopt door beller die zich voordoet als de Queen

Bezoekers in dit topic

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
12.699
Waardering
1.031
Het King Edward VII-ziekenhuis waar Kate Middleton is opgenomen, heeft zich laten beetnemen. Een beller die zich voordeed als Queen Elizabeth II, de schoonoma van Kate, heeft gevoelige informatie over de toestand van Kate kunnen ontfutselen. Dat bevestigt het ziekenhuis zelf.

media_xll_5378263.jpg



Gelukkig voor het ziekenhuis was het geen tabloidjournalist aan de lijn, maar twee presentatoren van de Australische radiozender 2Day FM, die het gesprek een tijdlang op de website postten.

"Ze slaapt"

De twee wilden eigenlijk Kate zelf spreken, maar kregen na wat doorverbinden 'slechts' een verpleegster aan de lijn. Die deelde met 'de Queen' deelde dat Kate nog sliep, maar een goede nacht achter de rug had.

media_l_5378264.jpg


"Slaap is goed voor haar", verklaarde ze. "Ze is stabiel op dit moment", voegde ze eraan toe, net als dat de hertogin vloeistof kreeg toegediend.

Dat was nodig omdat Kate na een zware aanval van ochtendmisselijkheid was opgenomen in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Ook krijgt ze voedingssupplementen toegediend om geen tekorten te laten ontstaan.

De verpleegster vertelde om hoe laat prins William de avond voordien bij zijn vrouw was weggegaan, en dat het bezoekuur startte om 9.00 uur. Ze verklapte nog meer intieme details, maar uit privacy-overwegingen kunnen deze niet gepubliceerd worden. (hln)

je moet er maar opkomen :roflol:
 
Het King Edward VII-ziekenhuis waar Kate Middleton is opgenomen, heeft zich laten beetnemen. Een beller die zich voordeed als Queen Elizabeth II, de schoonoma van Kate, heeft gevoelige informatie over de toestand van Kate kunnen ontfutselen. Dat bevestigt het ziekenhuis zelf.




Gelukkig voor het ziekenhuis was het geen tabloidjournalist aan de lijn, maar twee presentatoren van de Australische radiozender 2Day FM, die het gesprek een tijdlang op de website postten.

"Ze slaapt"

De twee wilden eigenlijk Kate zelf spreken, maar kregen na wat doorverbinden 'slechts' een verpleegster aan de lijn. Die deelde met 'de Queen' deelde dat Kate nog sliep, maar een goede nacht achter de rug had.



"Slaap is goed voor haar", verklaarde ze. "Ze is stabiel op dit moment", voegde ze eraan toe, net als dat de hertogin vloeistof kreeg toegediend.

Dat was nodig omdat Kate na een zware aanval van ochtendmisselijkheid was opgenomen in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Ook krijgt ze voedingssupplementen toegediend om geen tekorten te laten ontstaan.

De verpleegster vertelde om hoe laat prins William de avond voordien bij zijn vrouw was weggegaan, en dat het bezoekuur startte om 9.00 uur. Ze verklapte nog meer intieme details, maar uit privacy-overwegingen kunnen deze niet gepubliceerd worden. (hln)

Ik heb ook nog wel wat vloeistof voor haar....
 
Ben ik de enige die denkt dat dat ziekenhuisbezoek zwaar overdreven is.
 
Ben ik de enige die denkt dat dat ziekenhuisbezoek zwaar overdreven is.

Ik denk zelfs dat die uitdrogingsverschijnselen zijn verzonnen om het ziekenhuisbezoek zinvol te doen overkomen.

Verder is het natuurlijk leuk als er eens een troonopvolger komt die autistisch is, homo of een ernstige sociale fobie heeft.
 
Het geintje heeft nog een vervelend staartje gekregen
 
wat een hypocrieten hoor je weer, als het allemaal goed was gegaan was het grappig geweest maar nu het fout gaat is het opeens een schandalige grap...
Wel vervelend natuurlijk voor die verpleegster
 
Is nog steeds grappig, als je om zoiets zelfmoord pleegt ben je nogal LABIEL.

Dit was dan hoogstwaarschijnlijk de druppel die de emmer deed overlopen.
 
Ben ik de enige die denkt dat dat ziekenhuisbezoek zwaar overdreven is.

Eerste 12 weken kotsmisselijk zijn is al vervelend..
Laat staan dat je 9 maanden lang heel de dag door kotst..
 
Eerste 12 weken kotsmisselijk zijn is al vervelend..
Laat staan dat je 9 maanden lang heel de dag door kotst..
Laat staan dat je dat als man 9 maanden moet aanhoren/zien.
 
Inderdaad, vooral nu ze dood is. :o

hoorde ook zoiets, zelfmoord door die actie? ze gingen kijken of ze een rechtzaak tegen die australische zender konden aanspannen.
 
Is nog steeds grappig, als je om zoiets zelfmoord pleegt ben je nogal LABIEL.

Dit was dan hoogstwaarschijnlijk de druppel die de emmer deed overlopen.
Dat was ook mijn voorlopige conclusie. Je moet echt een k*tleven hebben om vanwege zoiets er een einde aan te maken. Dan was het sowieso wel een keer gebeurd in de komende tijd.
 
de presentators hebben vast gesnipperde ajuin in hun zakdoeken moeten doen om hun berouw geloofwaardig te doen overkomen . zou hier geen spijt kunnen voor tonen, haar zelfmoord staat volledig los van de grap, dat lijkt toch voor iedereen zo klaar als een klontje.
 
Nee hoor, voor heel sbs6 kijkend nederland zit de duivel nu in australie.
 
Nee hoor, voor heel sbs6 kijkend nederland zit de duivel nu in australie.

Sowieso ben ik blij dat ik hiervan op de hoogte ben. Hopelijk kan ik nu nog verder gaan met mijn leven na dit drama.
 
de presentators hebben vast gesnipperde ajuin in hun zakdoeken moeten doen om hun berouw geloofwaardig te doen overkomen . zou hier geen spijt kunnen voor tonen, haar zelfmoord staat volledig los van de grap, dat lijkt toch voor iedereen zo klaar als een klontje.

Je zou zelfs verder kunnen gaan: zelfmoord is egoïstisch, je zadelt nabestaanden en betrokkenen op met trauma's terwijl je zelf de moeite niet wilde doen om je leven te beteren of de mentale pijn van tegenslagen te incasseren. De presentators moeten dit nu levenslang met zich meedragen en krijgen van het idiote publiek nog een schuldgevoel opgezadeld ook. Ironisch genoeg hebben zij nu eigenlijk meer reden om zelfmoord te plegen dan die vrouw ooit had.
 
Je zou zelfs verder kunnen gaan: zelfmoord is egoïstisch, je zadelt nabestaanden en betrokkenen op met trauma's terwijl je zelf de moeite niet wilde doen om je leven te beteren of de mentale pijn van tegenslagen te incasseren. De presentators moeten dit nu levenslang met zich meedragen en krijgen van het idiote publiek nog een schuldgevoel opgezadeld ook. Ironisch genoeg hebben zij nu eigenlijk meer reden om zelfmoord te plegen dan die vrouw ooit had.
Vind dat echt een waardeloze stelling, je leeft niet voor anderen maar voor jezelf. Leven om anderen de ellende van je dood te besparen slaat dus helemaal nergens op, wanneer je eigen leven een hel is.

Verder zal het ook wel aan de Indiaanse cultuur liggen dat ze zelfmoord heeft gepleegd.
 
Back
Naar boven