XXL Nutrition

Ziekte & kuren

Bezoekers in dit topic

driez27

Novice
Lid geworden
11 apr 2022
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Beste, ik zit met een vraag, ik ben 3 weken ziek geweest en daardoor niet kunnen gaan trainen, ik zat en zit nog altijd in het midden van een test kuur 250/mg per week, ik ben vandaag voor de 1ste keer terug gaan trainen en kracht is flink achteruit gegaan, wat doen. Ik heb in die 3 weken ook niet gespoten… wat nu?
 
Beste, ik zit met een vraag, ik ben 3 weken ziek geweest en daardoor niet kunnen gaan trainen, ik zat en zit nog altijd in het midden van een test kuur 250/mg per week, ik ben vandaag voor de 1ste keer terug gaan trainen en kracht is flink achteruit gegaan, wat doen. Ik heb in die 3 weken ook niet gespoten… wat nu?
Je zit dan niet meer in de kuur, maar je bent gestopt als je niets injecteert !
Ga eerst weer lekker trainen voor je aan hulpmiddelen denkt.
 
Hoe lang was je al bezig met kuren?
 
Met 'lovehandles' is het geen 14% driez27
Zou stoppen nu, en eerst echt gaan cutten tot ~12-14%. Je vetp is nu te hoog om Test od te gebruiken.
Had je al eerder advies gegeven zie ik nu
 
Deze reactie is hopeloos… ga eerst eens lekker trainen voor je aan hulpmiddelen denkt… ik train al 5 jaar natuurlijk en let op mijn voeding, om dan deze reactie te lezen… en er zullen er waarschijnlijk nu reageren dat ze al 10 jaar langer trainen. Mooizo, ik vraag hier gwn om hulp niet om commentaar.
 
Deze reactie is hopeloos… ga eerst eens lekker trainen voor je aan hulpmiddelen denkt… ik train al 5 jaar natuurlijk en let op mijn voeding, om dan deze reactie te lezen… en er zullen er waarschijnlijk nu reageren dat ze al 10 jaar langer trainen. Mooizo, ik vraag hier gwn om hulp niet om commentaar.
Als je ziek bent, of bent geweest kun je beter eerst weer zonder gaan trainen !!
 
Hoe lang was je al bezig met kuren?
Ik zat 3 weken in de kuur
Als je ziek bent, of bent geweest kun je beter eerst weer zonder gaan trainen !!
Ik was de kuur begonnen met volle moed maar omdat ik bijna in ziekenhuis heb gelegen een longontsteking is dit helemaal naar de k*t gegaan, over hoe lang spreken we om de kuur uit te stellen?
 
Ik zat 3 weken in de kuur

Ik was de kuur begonnen met volle moed maar omdat ik bijna in ziekenhuis heb gelegen een longontsteking is dit helemaal naar de k*t gegaan, over hoe lang spreken we om de kuur uit te stellen?
Tot je weer lekker je oude niveau terug hebt, en je je weer lekker voelt
 
Stop met kuren dude… ga eerst maar eens (nog) 5 jaar naturel trainen
 
Ik zat 3 weken in de kuur

Ik was de kuur begonnen met volle moed maar omdat ik bijna in ziekenhuis heb gelegen een longontsteking is dit helemaal naar de k*t gegaan, over hoe lang spreken we om de kuur uit te stellen?
Had de longontsteking met je gebruik te maken ?
Heb je het er met een dokter over gehad ?

Misschien kun je vragen of na kuren pct nog zin heeft/ nodig is.
 
Had de longontsteking met je gebruik te maken ?
Heb je het er met een dokter over gehad ?

Misschien kun je vragen of na kuren pct nog zin heeft/ nodig is.
Misschien kun je beter niet in deze sectie posten, vaak bedoel je het goed maar je hebt geen ervaring niets. Post Cycle Therapie is nakuren, en van 3 weken test op 250mg ew hoef je niet na te kuren, zeker niet als er termijn van ziekte speelt. Beter is herstellen van ziekte en lekker trainen zonder anabolica de 1e tijd, tot hij zich weer goed voelt en op oude niveau is qua kracht en training.
(niet hatelijk of aanvallend bedoeld)
 
Misschien kun je beter niet in deze sectie posten, vaak bedoel je het goed maar je hebt geen ervaring niets. Post Cycle Therapie is nakuren, en van 3 weken test op 250mg ew hoef je niet na te kuren, zeker niet als er termijn van ziekte speelt. Beter is herstellen van ziekte en lekker trainen zonder anabolica de 1e tijd, tot hij zich weer goed voelt en op oude niveau is qua kracht en training.
(niet hatelijk of aanvallend bedoeld)
Weet ik. Maar ik zal dat toch blijven doen. En soms zeg ik niet zulke slimme dingen, maar ik leer wel bij. Das nou eenmaal vervelend aan een forum, iedereen mag meedoen. :thumb:
 
Deze reactie is hopeloos… ga eerst eens lekker trainen voor je aan hulpmiddelen denkt… ik train al 5 jaar natuurlijk en let op mijn voeding, om dan deze reactie te lezen… en er zullen er waarschijnlijk nu reageren dat ze al 10 jaar langer trainen. Mooizo, ik vraag hier gwn om hulp niet om commentaar.
21jaar train 3 jaar worstelen als kind en 18 liften
 
Beste, ik zit met een vraag, ik ben 3 weken ziek geweest en daardoor niet kunnen gaan trainen, ik zat en zit nog altijd in het midden van een test kuur 250/mg per week, ik ben vandaag voor de 1ste keer terug gaan trainen en kracht is flink achteruit gegaan, wat doen. Ik heb in die 3 weken ook niet gespoten… wat nu?
Yo gozer, om je wel even vooruit te helpen. Ik ben persoonlijk van mening dat stel dat jij ziek wordt je het beste gewoon door kan spuiten maar dan wel even rust moet houden van je training. Het kan namelijk zijn dat de ziekte komt door iets wat Test Flu genoemd wordt. Test Flu ontstaat doordat jij testosteron enanthaat (een onbekende stof voor je lichaam) inspuit. Wat er gebeurd is dat je witte bloedcellen dit aanvallen, wat betekent dat dit Griep achtige bijwerkingen zal hebben. Als je er dus mee stopt op het moment dat je ziek wordt. Zal de kans dat je over die test flu heen komt heel klein zijn. En zodra je dan weer begint met spuiten, zal je weer met hetzelfde probleem kammen. Mijn tip, na 3 weken test E op 250mg ben je zeker niet supressed. Je kan nu dus gewoon weer beginnen. Doe alsjeblieft wel even research voordat zo overhaast ineens stop of start met een kuur. 5 jaar trainen zegt misschien iets over hoeveel je weet over naturel bodybuilden. Helaas niks over met hulpmiddelen bodybuilden. Stay safe en nog veel succes met het vervolg van je kuur. (als je deze voortzet:) )
 
Yo gozer, om je wel even vooruit te helpen. Ik ben persoonlijk van mening dat stel dat jij ziek wordt je het beste gewoon door kan spuiten maar dan wel even rust moet houden van je training. Het kan namelijk zijn dat de ziekte komt door iets wat Test Flu genoemd wordt. Test Flu ontstaat doordat jij testosteron enanthaat (een onbekende stof voor je lichaam) inspuit. Wat er gebeurd is dat je witte bloedcellen dit aanvallen, wat betekent dat dit Griep achtige bijwerkingen zal hebben. Als je er dus mee stopt op het moment dat je ziek wordt. Zal de kans dat je over die test flu heen komt heel klein zijn. En zodra je dan weer begint met spuiten, zal je weer met hetzelfde probleem kammen. Mijn tip, na 3 weken test E op 250mg ben je zeker niet supressed. Je kan nu dus gewoon weer beginnen. Doe alsjeblieft wel even research voordat zo overhaast ineens stop of start met een kuur. 5 jaar trainen zegt misschien iets over hoeveel je weet over naturel bodybuilden. Helaas niks over met hulpmiddelen bodybuilden. Stay safe en nog veel succes met het vervolg van je kuur. (als je deze voortzet:) )
Toevoeging. Test FLU kan zelfs ontstaan nadat jij ineens een hogere dosis van een middel gaat gebruiken. Heel veel mensen hebben dit. Je kan hier inderdaad de gehele tijd dat de ester in je lichaam zit ziek van zijn (als je ongeluk hebt).
 
Yo gozer, om je wel even vooruit te helpen. Ik ben persoonlijk van mening dat stel dat jij ziek wordt je het beste gewoon door kan spuiten maar dan wel even rust moet houden van je training. Het kan namelijk zijn dat de ziekte komt door iets wat Test Flu genoemd wordt. Test Flu ontstaat doordat jij testosteron enanthaat (een onbekende stof voor je lichaam) inspuit. Wat er gebeurd is dat je witte bloedcellen dit aanvallen, wat betekent dat dit Griep achtige bijwerkingen zal hebben. Als je er dus mee stopt op het moment dat je ziek wordt. Zal de kans dat je over die test flu heen komt heel klein zijn. En zodra je dan weer begint met spuiten, zal je weer met hetzelfde probleem kammen. Mijn tip, na 3 weken test E op 250mg ben je zeker niet supressed. Je kan nu dus gewoon weer beginnen. Doe alsjeblieft wel even research voordat zo overhaast ineens stop of start met een kuur. 5 jaar trainen zegt misschien iets over hoeveel je weet over naturel bodybuilden. Helaas niks over met hulpmiddelen bodybuilden. Stay safe en nog veel succes met het vervolg van je kuur. (als je deze voortzet:) )
Super hard bedankt man! 🙏🏼❤️ Wist ik niet! Weer iets bijgeleerd, ik ga hem wel verder zetten, veel me al wel beter, ben met dumbel press op chest maar 4 kilo achteruitgegaan om je een idee te geven maar merk op sommige dingen dat ik gwn terug de form inorde moet krijgen
 
Yo gozer, om je wel even vooruit te helpen. Ik ben persoonlijk van mening dat stel dat jij ziek wordt je het beste gewoon door kan spuiten maar dan wel even rust moet houden van je training. Het kan namelijk zijn dat de ziekte komt door iets wat Test Flu genoemd wordt. Test Flu ontstaat doordat jij testosteron enanthaat (een onbekende stof voor je lichaam) inspuit. Wat er gebeurd is dat je witte bloedcellen dit aanvallen, wat betekent dat dit Griep achtige bijwerkingen zal hebben. Als je er dus mee stopt op het moment dat je ziek wordt. Zal de kans dat je over die test flu heen komt heel klein zijn. En zodra je dan weer begint met spuiten, zal je weer met hetzelfde probleem kammen. Mijn tip, na 3 weken test E op 250mg ben je zeker niet supressed. Je kan nu dus gewoon weer beginnen. Doe alsjeblieft wel even research voordat zo overhaast ineens stop of start met een kuur. 5 jaar trainen zegt misschien iets over hoeveel je weet over naturel bodybuilden. Helaas niks over met hulpmiddelen bodybuilden. Stay safe en nog veel succes met het vervolg van je kuur. (als je deze voortzet:) )
Nu is het wel zo dat ik er ook masteron ga bijpakken om nog droger te staan tegen de zomer, dit aan 2ml per week 2 spuiten per week! Dit word opgevolgd door iemand die al 15 jaar ervaring heeft in de bodybuilding community en ook met middelen, groetjes!
 
Ben het wel met BULLSHARK eens. misschien even moet kijken of dit wereldje wat voor jou is. Het is namelijk veel meer dan een spuit erin en groeien. Anabolica komt helaas met veel nadelen waarvan jij er nu eentje waarschijnlijk ervaren hebt. Het is dus heel belangrijk dat je je goed inleest. Over wat je kan doen, wat er kan gebeuren, hoe te voorkomen. Natuurlijk leer je alles ook door te doen. Toch vind ik wel dat je hiervoor eerst een bepaalde kennis nodig hebt. Dus doe research. Vraag raak op het forum. Sommige wat meer doorgewinterde oudere bodybuilders zullen niet alle vragen goed oppikken. Helaas:(. Maar wat jongere gasten zoals ik. zijn vaak wel bereidt te helpen met een wat serieuzer antwoordt
 
Nu is het wel zo dat ik er ook masteron ga bijpakken om nog droger te staan tegen de zomer, dit aan 2ml per week 2 spuiten per week! Dit word opgevolgd door iemand die al 15 jaar ervaring heeft in de bodybuilding community en ook met middelen, groetjes!
Masteron op je eerste kuur zou ik niet doen. Als je iets wilt zou ik gewoon je test omhoog gooien naar 375mg per week. Masteron heeft een antioestrogene werking. Aangezien jij je test op 250 hebt en je mastbron dan op 500 hebt. 2ML is 500. Zal je je oestrogeen laten crashen. Dit wil je niet. geloof me.
 
Back
Naar boven