AndroidHealthClinic

ziekte van pfeifer tijdens kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

keano2008

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2009
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
97kg
4 weken gelden ben ik gestart met 40mg D.Boll/e.d. en 500mg testE/w.

Afgelopen vrijdag begon de dag met koorts,dikke keel. wat eerst leek op een griepje. Nu slaap ik gemiddeld 15 uur p.dag en als ik de trap oploop ben ik weer moe.
Naar de dokter geweest,en uit bloeduitslag bleek dat het de ziekte van pfeifer is.

Omdat pfeifer mijn lever ook aantast is het verdstandig om de kuur af te breken, waar mijn dokter zegt gewoon stoppen met injecteren en rusten, vraag ik mij toch af of ik toch niet moet nakuren, want ik neem aan dat mijn eigen lichaam toch al gestopt moet zijn met zelf test aanmaken, of zit ik nu ernaast?

Wie heeft hier ervaring mee en kan me zeggen wat ik nu moet doen?

Alvast bedankt voor jullie tijd

Danny
 
doen wat je dokter zegt. na 4weken heb je heus geen onherstelbare schade
 
Ik heb het ook man ziekte van pfeiffer of teminste ze hebben aangetoond dat ik het in het verleden heb gehad. Aantal weken terug dikke keelonsteking etc. Ik ga door omdat de ziekte nu dus latent is.. Ik laat morgen wel even meer weten aangezien ik dan op doktersgesprek ga.
 
Ik heb het ook man ziekte van pfeiffer of teminste ze hebben aangetoond dat ik het in het verleden heb gehad. Aantal weken terug dikke keelonsteking etc. Ik ga door omdat de ziekte nu dus latent is.. Ik laat morgen wel even meer weten aangezien ik dan op doktersgesprek ga.

ok man thanx
 
Persoonlijk zou ik 2 weken na je laatste injectie gewoon 4 weken 20mg nolva nemen.
Na 6 weken dboll moet je toch ook al nakuren, dus na 4 weken dboll en 6 weken test dus ook gewoon nakuren...
En dan egt gewoon 4 weken niet 2 weken of andere onzin.
 
Back
Naar boven