MuscleMeat

Zigga's BJJ log (En een beetje KT...) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

19/06# Open training gegaan, vanuit butterfly guard zittend je tegenstander mee laten vallen door hem te omarmen, zodra hij terug wil gaan, een armlock toepassen.
#1 rondje sparren, rustige training. Morgenochtend bij andere sportschool op het continent trainen.
 
20/06:

Getraind op het continent met andere gasten, en met andere leraar van dezelfde school, veel grote, zware gasten.

#1 butterfly guard passeren naar sidecontrol, drill, goed op sidecontrol sluiten letten.
#2 staand guard passeren op verschillende manieren, naar sidecontrol.
#3 Sparren, 4 partijen van 7 minuten, ging wel aardig, wist nog een uchi-gari te scoren, erg blij mee, voor de rest was het veel uithouden, zeker met die zware gasten bovenop je.
 
22/06:

Training gehad van Thiago Tavares (UFC vechter, 3e graads zwarte band BJJ, zwarte band Judo, erg gaaf! Aantal twijfels en vragen behandeld van leerlingen, en daarna gaan sparren. Afgelopen tijd veel filmpjes zitten kijken op het internet over technieken, af en toe probeer ik eens wat tijdens het sparren. Dit keer lukte het me om van halfguard naar mount te gaan door een soort van op je zij te vallen en direct erop te gaan. Lekkere training.
 
22/06:

Training gehad van Thiago Tavares (UFC vechter, 3e graads zwarte band BJJ, zwarte band Judo, erg gaaf! Aantal twijfels en vragen behandeld van leerlingen, en daarna gaan sparren. Afgelopen tijd veel filmpjes zitten kijken op het internet over technieken, af en toe probeer ik eens wat tijdens het sparren. Dit keer lukte het me om van halfguard naar mount te gaan door een soort van op je zij te vallen en direct erop te gaan. Lekkere training.

Altijd vet om les te krijgen van iemand die zo ervaren is.
 
Altijd vet om les te krijgen van iemand die zo ervaren is.

Klopt, was genieten om hem bezig te zien tijdens sparren ook.

24/06/2015: Half guard sweep door knie tegen bil te duwen, en dan transition naar side control. Met warmingup mijn grote teen dubbelgeklapt, vol gewicht erop, dus wacht even met trainen (Duwen met de voeten (actieve voeten? Geen idee hoe dat heet) doet namelijk ook pijn. Zou vanavond m'n laatste training hier zijn, maar ik ga maar gewoon ff kijken dan...
 
Back
Naar boven