AndroidHealthClinic

Zijn anabolen nou echt gevaarlijk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

rippedmeeuw

Huge Freak
Lid geworden
21 aug 2020
Berichten
8.229
Waardering
10.344
Lengte
2m10
Massa
52kg
Vetpercentage
1%
Ja ik ben 19jaar ik ben ook niet van plan om het te gaan doen. Maar mijn vraag is is het nou echt zo gevaarlijk want als je op een doosje paracetamols kijkt schrik je ook van de bijwerkingen. Ik ben benieuwd over hoe gevaarlijk het nou echt is wat is jullie mening?
 
alles kan gevaarlijk zijn als je het misbruikt
 
Ligt aan je definitie van gevaarlijk, doseringen, hoelang je het gebruikt, en hoe vatbaar je bent voor de bijwerkingen.
 
Hoe harder je roept dat je het niet wil doen des te verdachter maak je het door deze vraag te stellen.
Ja ik bedoel meer in de zin van niet op deze leeftijd. 19jaar is te jong ik wel eerst op me natuurlijke max massa zitten voordat ik het overweeg
 
alles kan gevaarlijk zijn als je het misbruikt
Zeker waar maar hoe zit dat dan je neemt een kuur je kuurt goed na en de massa blijft daarna als je goed door blijft trainen.
 
Zeker waar maar hoe zit dat dan je neemt een kuur je kuurt goed na en de massa blijft daarna als je goed door blijft trainen.
Nope, niet als je al op je natuurlijke max zit vooraleer je gaat kuren. (Wat imo bijna niemand die begint met kuren zit hoor)
 
Zeker waar maar hoe zit dat dan je neemt een kuur je kuurt goed na en de massa blijft daarna als je goed door blijft trainen.

Je probeert toch heel sluw informatie te winnen, als je het niet van plan bent te nemen zou de interesse er niet moeten zijn.
 
Nope, niet als je al op je natuurlijke max zit vooraleer je gaat kuren. (Wat imo bijna niemand die begint met kuren zit hoor)

Zelfs zit je niet op je max dan verlies je ook veel.
 
Zeker waar maar hoe zit dat dan je neemt een kuur je kuurt goed na en de massa blijft daarna als je goed door blijft trainen.

Dan nog kan niemand jou vertellen welke bijwerkingen jou gaan tegen werken.
En kuren is huren, na de kuur heb je niet voldoende hormonen om die massa vast te houden. Vandaar het cruisen.
 
Je probeert toch heel sluw informatie te winnen, als je het niet van plan bent te nemen zou de interesse er niet moeten zijn.

Waarom niet dan ?
Stel de knappe koppen komen met iets wat zelfs de gezondheid verbeterd.
 
Waarom niet dan ?
Stel de knappe koppen komen met iets wat zelfs de gezondheid verbeterd.

Geloof jij daadwerkelijk dat de meeste bodybuilders gezond zijn? al zou ik het gratis krijgen, ik begin er niet aan.
 
Dan nog kan niemand jou vertellen welke bijwerkingen jou gaan tegen werken.
En kuren is huren, na de kuur heb je niet voldoende hormonen om die massa vast te houden. Vandaar het cruisen.
Wat houd cruisen in?
 
Ja ik ben 19jaar ik ben ook niet van plan om het te gaan doen. Maar mijn vraag is is het nou echt zo gevaarlijk want als je op een doosje paracetamols kijkt schrik je ook van de bijwerkingen. Ik ben benieuwd over hoe gevaarlijk het nou echt is wat is jullie mening?
Je vraagt het zeker voor een vriend.

Helaas leven wij roiders allemaal nog, dus het zal wel meevallen.

Geloof jij daadwerkelijk dat de meeste bodybuilders gezond zijn? al zou ik het gratis krijgen, ik begin er niet aan.
Met die haarlijn zou ik er inderdaad niet aan beginnen.

En tja.. wat is ''gezond''? Als je bloedwaarden in orde zijn? Als je nooit last hebt van kwaaltjes? Ik denk dat de gemiddelde bodybuilder juist bewuster bezig is met zijn gezondheid dan een gemiddelde twintiger die zich elke weekend de tering in zuipt en daarbij ook nog eens ongezond eet etc
 
In elk geval, kom terug als je 21 bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven