XXL Nutrition

Zijn deze eiwitrepen goed?

Bezoekers in dit topic

WolfTwins

Novice
Lid geworden
10 jul 2013
Berichten
26
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
76kg
Ze smaken erg goed. Maar er zitten heel veel ingredienten die ik niet ken.
http://www.detuinen.nl/met-rx-protein-bar-chocolade-fudge.html/
Metamyosyn® VPP Protein Blend (Calcium Caseinate, Whey Protein Concentrate, Milk Protein Concentrate, Whey Protein Isolate, Casein, Hydrolyzed Whey Protein Isolate, Egg White, L-Glutamine), Hydrolyzed Gelatin, Maltitol Syrup, Glycerin, Fractionated Palm Kernel Oil, Maltitol, Cocoa (processed with alkali), Milk Protein Concentrate, Water, Unsweetened Chocolate, Dextrose, Milk Protein Isolate, Natural Flavor, High Oleic Safflower Oil, Salt, Inulin, Caramel added for color, Soy Lecithin, Vitamin and Mineral Blend (Calcium Phosphate, Magnesium Oxide, Ascorbic Acid, Alpha Tocopherol Acetate, Niacinamide, Zinc Oxide, Copper Gluconate, Calcium Pantothenate, Ferrous Fumarate, Vitamin A Palmitate, Pyridoxine Hydrochloride, Riboflavin, Thiamin Mononitrate, Folic Acid, Biotin, Potassium Iodide, Cyanocobalamin), Sucralose, Maltodextrin,

Kan iemand mij vertellen of er niks schadelijks in zit? Wil namelijk een heleboel kopen nu ze goedkoop zijn.
 
2 euro per stuk in de aanbieding ...... dat is niet bepaald goedkoop ;)
 
De tuinen is vrij duur, bij boardsponsers zijn goedkopere alternatieven te vinden die kwalitatief minstens zo goed zijn.
 
Eiwitrepen zijn gewoon Snickers + wat goedkope whey erin.

Gewoon maar niet kopen dus, bespaart je een hoop geld
 
Eiwitrepen zijn gewoon Snickers + wat goedkope whey erin.

Gewoon maar niet kopen dus, bespaart je een hoop geld

Heb geen probleem met suiker, ik ga zowiezo een heleboel chocolade en suikers innemen. Maar als het eiwit gehalte compleet uit whey bestaat neem ik liever snickers + pea protein shake dan.
 
Heb geen probleem met suiker, ik ga zowiezo een heleboel chocolade en suikers innemen. Maar als het eiwit gehalte compleet uit whey bestaat neem ik liever snickers + pea protein shake dan.

Ik zou het gewoon op snickers houden. Die whey enzo tast je lever aan.
 
de tuinen.. veels te duur en domme medewerkers....

Ooit een keer een medewerker van de tuinen met een andere klant daar horen praten ''advies'' over whey..
nou wil ik niet zeggen da tik daar alles van weet, maar wat die vrouw zei.... Dommer kan niet
 
de tuinen.. veels te duur en domme medewerkers....

Ooit een keer een medewerker van de tuinen met een andere klant daar horen praten ''advies'' over whey..
nou wil ik niet zeggen da tik daar alles van weet, maar wat die vrouw zei.... Dommer kan niet

Haha benieuwd, wat zei ze?
 
Ik zag de "tuinen" toen stopte ik met lezen.
 
Back
Naar boven