XXL Nutrition

Zijn deze lelijk?

Bezoekers in dit topic

Deze zijn gewoon baas en lopen heerlijk.
255.50.0132.jpg
 
Deze zijn gewoon baas en lopen heerlijk.
255.50.0132.jpg
zijn echt schoenen die je moeten staan, anders komen ze zo lomp aan. wel bazen schoenen

maar hou zelf niet van schoenen die de kleur hebben van wat eruit komt als je teveel laxeer middel heb genomen...
 
ik zeg niets...

vooruit... 2 erbij.. maar meer ook echt niet hoor dat zijn dan zijn laarsen en sneeuwschoenen.


:D

ja valt wel mee heur, zolang hij geen kleine imelda marcos wordt
 
vind die dingen der wel echt vet uitzien, maar of ze bij mij staan..

zijn echt schoenen die je moeten staan, anders komen ze zo lomp aan. wel bazen schoenen

maar hou zelf niet van schoenen die de kleur hebben van wat eruit komt als je teveel laxeer middel heb genomen...


Staan bij mij prima, al zeg ik zelf. :p Ik vind ze bij me 19 jarige broertje weer lomp overkomen idd. Denk dat het vooral ligt aan de 60kg die hij weegt..
 
Staan bij mij prima, al zeg ik zelf. :p Ik vind ze bij me 19 jarige broertje weer lomp overkomen idd. Denk dat het vooral ligt aan de 60kg die hij weegt..

Als ik je foto zie en je stats dan moeten ze wel dik staan!
 
060divingboots.jpg


---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 00:57 ----------

^ gaan goed samen met deze bazenpet.

Dive-Helmet-001.jpg
 
ik zeg niets...

vooruit... 2 erbij.. maar meer ook echt niet hoor dat zijn dan zijn laarsen en sneeuwschoenen.

vind jij 9 van die ondingen niet veel ???
vrouwen hanteren dus wel degelijk andere criteria als over de kwantiteit van schoenen gaat...
 
Dbb begint ook met de dag meer op fok forum te lijken
 
vind jij 9 van die ondingen niet veel ???
vrouwen hanteren dus wel degelijk andere criteria als over de kwantiteit van schoenen gaat...

9 paar schoenen voor je kind? :eek: na een paar jaar passen ze allemaal niet meer.


Ik ben 20 en heb niet eens 9 paar schoenen. zie de meeste van mijn leeftijd overigens met 1 paar lopen.
 
9 paar schoenen voor je kind? :eek: na een paar jaar passen ze allemaal niet meer.


Ik ben 20 en heb niet eens 9 paar schoenen. zie de meeste van mijn leeftijd overigens met 1 paar lopen.

Arme knul. Bound to be gay.
 
Ja dat zijn lelijke schoenen...
 
Homo-schoenen.
 
9 paar schoenen voor je kind? :eek: na een paar jaar passen ze allemaal niet meer.


Ik ben 20 en heb niet eens 9 paar schoenen. zie de meeste van mijn leeftijd overigens met 1 paar lopen.

De 1 koopt bergen speelgoed ik schoenen...
Het is trouwens helemaal niet goed voor je voeten om elkedag opzelfde te lopen beter om om de dag wisselen.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 09:06 ----------

:D

ja valt wel mee heur, zolang hij geen kleine imelda marcos wordt

Hahaha nee joh...
 
Back
Naar boven