Fitness Seller

Zijn deze lelijk?

Bezoekers in dit topic

gast, heb je ooit gezien wat fatsoenlijke kinderschoenen kosten? mag je toch wel aan een euro of 100 gaan denken. ;)

Srs ? De schoenen van mijn dochter (5 jaar is ze) kosten zo ongeveer net zo veel als schoenen voor volwassenen. Voor een beetje goede schoen (goede steun is uitermate belangrijk op die jonge leeftijd, zolang ze groeien) betaal je een godsvermogen. En ergste op die leeftijd, je kan elk half jaar voor nieuwe de stad in.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 14:04 ----------



Amen en +1
:roflol::roflol: die mini schoenen +100€ :roflol: afrippers!! Ik dacht dat die dingen 20€ fzo kosten
 
Zie het probleem ook niet,..
en idd zijn kinderschoenen wat goedkoper ja ;)

@Tommieee, Kinderschoenen en dan vooral t voetbedje zijn veel zachter en minder stug,..
Maar goed ik hoef nuke hier niet in te verdedigen,... Iedereen zijn/haar opvoeding. Ik kan me alleen goed vinden in het feit dat je leuke dingen/kleding e.d. wilt voor je kindje,... Sterker nog, meeste ouders zullen eerder wat voor de kleine kopen dan voor zichzelf ;)

Jup... wat ik normaal voor mezelf zou kopen gaat nu naar kleine...
En idd ieder zijn ding... lekker belangrijk hij wordt met normen en waarden opgevoed. Respect vooor iedereen of ze nou in een rijtjeshuis wonen of in een vila.. 10 paar schoenen hebben of 1...
 
Dat maakt heel veel uit, dat kind krijgt namelijk het gevoel dat hij geweldig is en zoveel beter dan de rest van zijn klasgenootjes, want hij heeft dure kleding en de rest heeft Hema kleding.

Zo verziek je gewoon een kind.
Dat kind is 2 jaar fzo, denk jij echt dat die het verschil kent tussen zijn rode en blauwe allstars? Of het verschil tussen een armani t-shirt en een zeeman t-shirt?
 
Dat maakt heel veel uit, dat kind krijgt namelijk het gevoel dat hij geweldig is en zoveel beter dan de rest van zijn klasgenootjes, want hij heeft dure kleding en de rest heeft Hema kleding.

Zo verziek je gewoon een kind.

Zolang hij er niet verwaarloost bij loopt heeft ie iig minder kans om gepest te worden.

Het feit dat ie veel "dingen" heeft zal niet eens uitmaken,... pas als hij alles krijgt wat ie zelf wilt,... dan pas kun je "misschien" krijgen wat jij zet ;)
is een flink verschil hoor ;)
 
Dat maakt heel veel uit, dat kind krijgt namelijk het gevoel dat hij geweldig is en zoveel beter dan de rest van zijn klasgenootjes, want hij heeft dure kleding en de rest heeft Hema kleding.

Zo verziek je gewoon een kind.

Eensch.
 
Dat kind is 2 jaar fzo, denk jij echt dat die het verschil kent tussen zijn rode en blauwe allstars? Of het verschil tussen een armani t-shirt en een zeeman t-shirt?

idd ;)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 14:10 ----------

FF on-Topic dan,..

Ik vind Allstars niet verkeerd,.. meestal,... maar deze zijn echt lelijk TS ;)
 
Srs ? De schoenen van mijn dochter (5 jaar is ze) kosten zo ongeveer net zo veel als schoenen voor volwassenen. Voor een beetje goede schoen (goede steun is uitermate belangrijk op die jonge leeftijd, zolang ze groeien) betaal je een godsvermogen. En ergste op die leeftijd, je kan elk half jaar voor nieuwe de stad in.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 14:04 ----------



Amen en +1

Laatst had ik een paar schoenen 70% korting... nu 25 euro... soms heb je zomaar mazzel.
Maar idd schoenen zijn niet goedkoop
 
Ik gebruik All Stars voor squat :D Alleen niet zo een homo versie schoen :p
 
Jup... wat ik normaal voor mezelf zou kopen gaat nu naar kleine...
En idd ieder zijn ding... lekker belangrijk hij wordt met normen en waarden opgevoed. Respect vooor iedereen of ze nou in een rijtjeshuis wonen of in een vila.. 10 paar schoenen hebben of 1...

punt.

Ben oprecht wel benieuwd wie er ook daadwerkelijk kids hebben hier :o

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 14:12 ----------

Ik gebruik All Stars voor squat :D Alleen niet zo een homo versie schoen :p

:roflol:

Idd!

Wel eens powerliftschoenen geprobeerd ?
Die je eerst in de oven moet zetten, dan even aantrekken zodat t voetbed kan vormen en vervolgens 24 uur af laten koelen,... Dat zijn pas schoentjes!!
 
Ik weet niet hoe oud het zoontje van MissNuke is.
Maar zeker zodra ze naar school gaan gaat t hard hoor, met het aantal schoenen.
Eén paar schoenen? Voor in de winter en in de zomer? Voor in de sneeuw en in de regen? Voor bepaalde gelegenheden en om in te gymmen? Negen is wel absurd veel, maar een paar of vijf/zes kom ik ook al aan, incl laarzen etc. En dat zijn dan niet allemaal schoenen van 50 euro per paar natuurlijk...
 
Dat maakt heel veel uit, dat kind krijgt namelijk het gevoel dat hij geweldig is en zoveel beter dan de rest van zijn klasgenootjes, want hij heeft dure kleding en de rest heeft Hema kleding.

Zo verziek je gewoon een kind.


dat is gewoon bullshit... dat heeft meer mee te maken dat ze een stukje hebben gemist in de opvoeding... en niet of ze 1 paar of 10 paar hebben...
 
punt.

Ben oprecht wel benieuwd wie er ook daadwerkelijk kids hebben hier :o
Wat doet het hebben van kinderen ertoe in een discussie over het aantal paar schoenen voor kinderen?
 
Wat doet het hebben van kinderen ertoe in een discussie over het aantal paar schoenen voor kinderen?

Even de posts terug lezen,.. het gaat ven "hebben van een aantal schoenen" naar een oordeel over opvoeden,... dat heeft zeker wel te maken met óf je wel óf geen kids hebt ;)
Natuurlij kmag iedereen zijn/haar mening hebben,.. no problems ;) Maar geloof mij,... je gaat anders denken zodra je,.. ;)
 
punt.

Ben oprecht wel benieuwd wie er ook daadwerkelijk kids hebben hier :o

Ik heb geen kind, maar wel een hond die ik met stijl aankleed :cool:
Is dat ook goed? :dunno:



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Even de posts terug lezen,.. het gaat ven "hebben van een aantal schoenen" naar een oordeel over opvoeden,... dat heeft zeker wel te maken met óf je wel óf geen kids hebt ;)
Natuurlij kmag iedereen zijn/haar mening hebben,.. no problems ;) Maar geloof mij,... je gaat anders denken zodra je,.. ;)

Dat heet subjectiviteit.
 
Even de posts terug lezen,.. het gaat ven "hebben van een aantal schoenen" naar een oordeel over opvoeden,... dat heeft zeker wel te maken met óf je wel óf geen kids hebt ;)
Natuurlij kmag iedereen zijn/haar mening hebben,.. no problems ;) Maar geloof mij,... je gaat anders denken zodra je,.. ;)
Het is helemaal niet relevant of ik kinderen heb of niet.
Zou jij jezelf ook alleen laten behandelen voor kanker door een dokter die zelf kanker heeft gehad?
 
Ik heb geen kind, maar wel een hond die ik met stijl aankleed :cool:
Is dat ook goed? :dunno:



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 14:28 ----------

Het is helemaal niet relevant of ik kinderen heb of niet.
Zou jij jezelf ook alleen laten behandelen voor kanker door een dokter die zelf kanker heeft gehad?

LoL, dat is BS marc :D ,.. je weet dat ik bedoel dat je je mening over kids en opvoeding (hoogst waarschijnlijk) bij zal stellen zodra je ze zelf hebt.
En dan is het imo wél relevant ;)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 14:29 ----------

Dat heet subjectiviteit.

nope,.. dat heet mening en ervaring ;)
 
LoL, dat is BS marc :D ,.. je weet dat ik bedoel dat je je mening (hoogst waarschijnlijk) bij stelt over kids zodra je ze zelf hebt.
En dan is het imo wél relevant ;)
Onzin, met diezelfde retoriek kan ik stellen dat jouw beeld juist is vertroebeld door het feit dat je zelf kinderen hebt en daardoor niet meer objectief naar opvoeding kunt kijken.
 
Back
Naar boven