Fitness Seller

Zijn deze lelijk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De 1 koopt bergen speelgoed ik schoenen...

Het is trouwens helemaal niet goed voor je voeten om elkedag opzelfde te lopen beter om om de dag wisselen.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 09:06 ----------





Hahaha nee joh...
broscience all the way. Wat moet je in hemelsnaam met 9 paar schoenen die je binnen een jaar in de prullenbak kunt flikkeren? Misschien moet iemand dat gat in je hand eens dichtnaaien :o

Sent from my Radar C110e using Board Express
 
Slechts 2 soorten schoenen zijn erger: Uggs en Crocs.
Dus eigenlijk doe je het zo slecht nog niet.
 
oerlelijk en homo.
 
De 1 koopt bergen speelgoed ik schoenen...
Het is trouwens helemaal niet goed voor je voeten om elkedag opzelfde te lopen beter om om de dag wisselen.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 09:06 ----------



Hahaha nee joh...

Als zoon van een dbber groeit ie daar binnen een jaar uit. Koop je volgend jaar weer 9 paar? Fuacking zonde van grondstoffen en shit /groenemodus.
En speelgoed gaat veel langer mee dan een jaar, maar dat terzijde.
We moeten allemaal onze best doen om wat zuiniger te doen zodat ook jouw kind later nog schoenen kan kopen voor zijn kinders.
Those with the privilege to know have the duty to act.
Dayum ik ben natuurbewust deze zondagmorgen.
 
9 paar schoenen??
Aan het opleiden voor de nieuwe Albert Verlinde? En wat vind je kerel hier van?
 
De 1 koopt bergen speelgoed ik schoenen...
Het is trouwens helemaal niet goed voor je voeten om elkedag opzelfde te lopen beter om om de dag wisselen.

bron?
 
De 1 koopt bergen speelgoed ik schoenen...
Het is trouwens helemaal niet goed voor je voeten om elkedag opzelfde te lopen beter om om de dag wisselen.
Vrouwen zijn dan ook de grootste soort verzamelaars. Zijn het geen schoenen, dan zijn het wel 50 potjes lotions of nagellak of wat dan ook. Dat zit in de roots van vrouwen: vroeger waren het noten en besjes.
 

is algemeen bekend hoor schoenen gaan gewoon langer mee als je ze regelmatig wisselt. Schoenen nemen transpiratievocht op (je loopt toch ook wel eens in de regen etc etc) en moeten daarom af te toe "luchten"

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 10:26 ----------

9 paar schoenen??
Aan het opleiden voor de nieuwe Albert Verlinde? En wat vind je kerel hier van?

zolang de rek betaald worden zie ik probleem niet zo...

leven en laten leven... waar een mens zich druk om kan maken..
vind het zonde om weekende in de kroeg te staan en je geld op te zuipen... wow wat een lol..

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 10:27 ----------

Als zoon van een dbber groeit ie daar binnen een jaar uit. Koop je volgend jaar weer 9 paar? Fuacking zonde van grondstoffen en shit /groenemodus.
En speelgoed gaat veel langer mee dan een jaar, maar dat terzijde.
We moeten allemaal onze best doen om wat zuiniger te doen zodat ook jouw kind later nog schoenen kan kopen voor zijn kinders.
Those with the privilege to know have the duty to act.
Dayum ik ben natuurbewust deze zondagmorgen.

waarschijnlijk wel.. 1 voordeel.. ze slijten niet mega.. verkoop ze ook weer op mp voor knappe prijs en dat gaat weer in een potje en koop ik weer wat anders leuk van ;)
 
Laatst bewerkt:
is algemeen bekend, ok dus je noemt mij dom? :(
 
Fuacking zonde van grondstoffen en shit /groenemodus.

BRTky.jpg
 
1hy1wo.jpg


Ik heb deze!
 
Laatst bewerkt:

Nope, dadscience. Lijkt logisch zoals bij broscience, maar klopt dus niet.

Dacht bij mannen 1,5 a 2cm en vrouwen 2,5 a 3,5cm beste hoogte was. Even opzoeken.

De ideale hakhoogte is anders voor vrouwen dan voor mannen. Mannen lopen comfortabel bij 1,5 tot 2 centimeter, terwijl vrouwen zich het beste voelen op 3,5 centimeter hoogte. Dat komt doordat de bekken van de vrouw iets meer naar voren kantelt

Eenmaal je schoenen aan hebt tellen er andere regels dan op blote voeten lopen. Slecht voor rug dus.

Zelfs bij sandalen.
http://www.dokterdokter.nl/gezondhe...s-en-sandalen-geven-klachten-aan-voet-en-knie

Als je platte schoenen lang draagt, kunnen ze dezelfde problemen veroorzaken als te lang gedragen schoenen met hoge hakken, zegt O’Neill. 'Veel jonge mensen krijgen rugproblemen als ze in de vakantie op platte schoenen lopen.

De ideale schoen waarop je lang kunt doorlopen heeft hakken die 2,5 centimeter (vrouwen) hoog zijn.
 
Laatst bewerkt:
Met enige schaamte moet ik ook bekennen dat ik 14 paar schoenen heb.
 
Als zoon van een dbber groeit ie daar binnen een jaar uit. Koop je volgend jaar weer 9 paar? Fuacking zonde van grondstoffen en shit /groenemodus.
En speelgoed gaat veel langer mee dan een jaar, maar dat terzijde.
We moeten allemaal onze best doen om wat zuiniger te doen zodat ook jouw kind later nog schoenen kan kopen voor zijn kinders.
Those with the privilege to know have the duty to act.
Dayum ik ben natuurbewust deze zondagmorgen.

+1 (afgezien van de groenzoekers modus), 9 paar schoenen voor een kind :roflol:

De 1 koopt bergen speelgoed ik schoenen...
Het is trouwens helemaal niet goed voor je voeten om elkedag opzelfde te lopen beter om om de dag wisselen

wat een onzin. Ja of je moet ongelofelijke k*t voeten hebben of zweet poten.

En over dat speelgoed, 99% zker dat die koter veel liever speelgoed heeft ipv als een barbiepop gebruikt te worden door moeders. Maar dat is weer een andere discussie.
 
Afschuwelijk idd.
 
Back
Naar boven