MuscleMeat

Zijn die verzendkosten enorm gestegen of ligt het aan mij?

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Ik heb eerlijk gezegd alweer een hele tijd niks meer besteld. Ik geloof zelfs alweer een jaar geleden ofzo. Maar nu lijken die FedEx kosten wel heel erg gestegen, of lijkt dat maar zo omdat ik ze al zo lang niet meer gezien heb. Bij 1x 10 lbs whey zijn die verzendkosten hoger als de prijs van dat spul. Als je er 3 neemt is het nog steeds meer dan 50% van de prijs van het product zelf. Dat principe is natuurlijk normaal, daarom koop je ook juist liever meer tegelijk. Maar was het altijd al zo erg, of zijn die verzendkosten het afgelopen jaar gewoon enorm gestegen? Zeker aangezien de douane je aan slaat voor het totaal bedrag wordt het zo bijna niet meer leuk.
 
Ze zijn de laatste maanden inderdaad gestegen. dit is voor een groot deel te wijten aan de hoge brandstofprijzen. Alles word doorberekend he :) Ik heb nog nooit een naheffing gehad van de douane en bestel regelmatig in de States.
 
Alessandro zei:
Ik heb eerlijk gezegd alweer een hele tijd niks meer besteld. Ik geloof zelfs alweer een jaar geleden ofzo. Maar nu lijken die FedEx kosten wel heel erg gestegen, of lijkt dat maar zo omdat ik ze al zo lang niet meer gezien heb. Bij 1x 10 lbs whey zijn die verzendkosten hoger als de prijs van dat spul. Als je er 3 neemt is het nog steeds meer dan 50% van de prijs van het product zelf. Dat principe is natuurlijk normaal, daarom koop je ook juist liever meer tegelijk. Maar was het altijd al zo erg, of zijn die verzendkosten het afgelopen jaar gewoon enorm gestegen? Zeker aangezien de douane je aan slaat voor het totaal bedrag wordt het zo bijna niet meer leuk.

Daarom pak ik altijd de grote europese supply-ers ;)
Binnenkort weer wat Isopure 2000 gram (USA versie), Creatine, Pametjes
en Stackertjes :D halen ;)
 
En welk zijn die grote Europese supply-ers dan?
 
Je moet ff de grote merken en handelaren langs gaan in europa:D, ken toevallig zelf een aantal jongens die importeren :D , dus mij voor een leuk prijsje leveren, de USA blijft echter iets goedkoper :dance: maar ik heb zelf geen gezeur met verzendkosten, tax etc.. Bestel altijd voor een aantal mensen tegelijk, bestellingen boven de E 200,-.
zijn dan verzendkosten vrij :D
 
fed-ex is ongelooflijk duur, daar komt nog eens bij dat je nog eens een extra naheffing krijgt. Dit maakt het al een stuk minder interessant om van de VS te bestellen, jammer genoeg.
 
superspider zei:
fed-ex is ongelooflijk duur, daar komt nog eens bij dat je nog eens een extra naheffing krijgt. Dit maakt het al een stuk minder interessant om van de VS te bestellen, jammer genoeg.
verzendkosten blijven hoog, maar je bent nog altijd goedkoper uit
 
Wie gaat er de komende maanden eigenlijk nog wat bestellen bij 1fast400???

met een aantal DBB-ers scheelt dat weer verzendkosten;)
 
zijn zeker gestegen laatste maanden en ik krijg nu na elke bestelling een naheffing
 
Tegenover de gestegen verzendkosten staat opvallend genoeg wel een daling van de prijzen van de supplementen zelf.

Ik heb er zelf even een aantal oude orderbevestigingen bijgepakt van half 2003 (niet 1fast400 trouwens):

IsoPure Drink Mix, Variety Pack, 20 pk box 36.95 --> 33.95 -8,1%
MET-Rx Protein Plus, Vanilla Butter Cream 24.95 --> 20.95 -16%
Prolab Amino 2000, 325 tablets 20.95 --> 19.95 -4,8%

En dat gaat wel op voor de meeste artikelen.
 
Back
Naar boven