Fitness Seller

Zijn die wijven nou echt zo dom?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brutez

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2004
Berichten
7.359
Waardering
54
Onderstaand emailtje heb ik vandaag al 8 keer gehad. Altijd van meisjes tussen de 16 en 20. Zijn deze meisjes nou echt zo dom?? Zullen ze dit nou echt geloven?? Een hoop spelfouten, foute kleuren en het dan toch aan iedereen door gaan sturen. Rot toch op man. Waar gaat het in vredesnaam heen met deze wereld??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lol ja hahaha, klote mailtjes altijd. Dat er nog mensen serieus op in gaan verbaast mij nog steeds :D
 
Sommige mensen zijn inderdaad echt gigantisch dom.
 
+Zijn die wijven nou echt zo dom??

-Jaaaaaa!!!
 
Al zo'n mails zijn vette sh*t. Ik delete die zonder te openen, alle mails die geforward zijn ook.
 
Lol de naam D. Rongen komt me bekend voor, niet in positieve zin ;) .
 
Ik ontvang hem idd ook alleen maar van vrouwen nu je het zegt :D
 
g*dverd*mme ik krijg zo'n shit ook altijd alleen van vrouwen... had er nog nooit een patroon in gezien... maar nu zie ik het licht :D

maarja of er nu echt mensen zijn die dit geloven... of dat ze het doorsturen gewoon om iets te sturen te hebben ( het bekende vrouwelijke aandachts probleem) :p
 
Ga eens met wat intelligentere meisje om dan heb je dit soort dingen niet :)
 
Zo opslaan als en met een anoniem adres naar alles sletjes in mn lijst sturen ben benieuwd hoe dom ze zijn:D
 
ik kreeg ze vroeger idd ook wel eens. de desbetreffende personen heb ik uit mn lijst gegooid; wat gaan we nou krijgen
 
Ik voer een Darwin principe uit op mijn MSN lijst en andere contacten. Alle mensen meedoen met dit soort dingen blokkeer en verwijder ik gewoon. Alle achterlijken eruit.
 
hehe ja mensen zijn echt dom. ik heb zelf(in een ver verleden welteverstaan :P ) wel eens zown mailtje gemaakt over dat de account gehackt was van hotmail. Om te veriefferen of de account gegevens nog klopte moest je je adres en wachtwoord sturen naar serveradmin@hotmail,com(zelf gemaakt) mensen tuinen wel overal in hor..
 
kreeg hem idd ook, heb de dader even geblockt voordat ik rare dingen ga zeggen:D
 
Er was ook een keer zo'n fake shit gaande waarin mensen 'aanboden' om het wachtwoord van je vriend(in) te cracken. Je moest dan in een e-mail naar een of andere vaag adres (het was zogenaamd een lek: hotmailBOT_3@hotmail.com; of administrator_bot@hotmail.com) je eige wachtwoord zetten en het e-mail van je vriend(in). Als het klusje was geklaard, zou je een berichtje krijgen. UIteraard werd je account bruut gekaapt.
 
hahahah idd. Een grapjas op dit forum had dat volgens mij ook gedaan.

Bij mij trapte een persoon er in. :)
 
Gelukkig krijg ik die shit niet mee omdat ik mijn msn een goed heb schoongeveegd en alle weirdos d'r uitgeknikkerd heb:D
 
Back
Naar boven