Fitness Seller

Zijn er hier mensen die in de grafische sector werken?

Bezoekers in dit topic

Ja, dtp.
Het wil alleen niet zo lukken om er werk in te vinden.

monster photoshop skillz

maatje van ik werkt hier in westvlaanderen in een bedrijf geleid door nederlanders

idd veel concurrentie

ik ga de opleiding elektrisch voorbereider/multimedia doen.
de 1e 3 jaar is elektrisch voorbereider en dan nog eens 3 jaar voor multimedia
maar als ik die 6 jaar vol maak heb ik wel 2 diploma's.

maar zijn er nog mensen die deze opleiding doen?

Ik heb multimedia vormgeven gedaan aan t grafisch lyceum rdam. Waardeloos!

Yep diploma gehaald en daarna een nieuwe opleiding gestart (inmiddels ook diploma behaald) :)

Waardeloos omdat je niets, maar dan ook echt niets, over vormgeven leert. Tis meer een soort introductiecursus voor verschillende grafische/authoring software zoals photoshop en director. Maar je duikt nergens echt diep op in.

Een mooi voorbeeld over vormgeven: we moesten 'structuren' gaan onderzoeken. Het was dus letterlijk de bedoeling dat je macaroni en andere shit op een vel papier moest plakken...

Heb van '96 tot '98 op het grafisch lyceum in Utrecht gezeten, dtp. Tijdje gewerkt voor Brouwer offset, maar vond het te saai. Deed voornamelijk tijdschriften in elkaar zetten/foto's en teksten bewerken.

Yep diploma gehaald en daarna een nieuwe opleiding gestart (inmiddels ook diploma behaald) :)

Waardeloos omdat je niets, maar dan ook echt niets, over vormgeven leert. Tis meer een soort introductiecursus voor verschillende grafische/authoring software zoals photoshop en director. Maar je duikt nergens echt diep op in.

Een mooi voorbeeld over vormgeven: we moesten 'structuren' gaan onderzoeken. Het was dus letterlijk de bedoeling dat je macaroni en andere shit op een vel papier moest plakken...

ow das wel saai

maar ik zie wel wat de opleiding mij te bieden heeft

Thx, heb je misschien ook een tutorial die ingaat op het handmatig overtrekken van raster een afbeelding in illustrator en converteren naar een vector? Deze krijg ik namelijk niet gevonden, alleen tuts over automatisch overtrekken.

uuhmm.. zou het zo niet weten
beste is denk ik even op google zoeken.

dat is jammer
maar ik zou het zo niet weten, maar als ik een site tegenkom zal ik hem wel posten

Back
Naar boven