Fitness Seller

zijn er hier ook mensen die weleens 2.5 gram test gedaan hebben

Bezoekers in dit topic

cheaps

Cool Novice
Lid geworden
17 feb 2014
Berichten
139
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
11%
Ik vraag me af of mensen hier in nl weleens van die Amerikaanse doseringen gedaan hebben
en hoe dat was kwa gains sides enzo

puur nieuwsgierigheid
 
Ik vraag me af of mensen hier in nl weleens van die Amerikaanse doseringen gedaan hebben
en hoe dat was kwa gains sides enzo

puur nieuwsgierigheid

1,5g max ik
 
Lijkt mij weg gegooid geld zonder hoge dosering GH erbij, en zelfs dan..
 

Dat denk ik ook, daarnaast weet ik niet of het wel erg zinvol is als je geen 130+kg weegt..
Ben geen expert, maar 1,5g voor alleen de test lijkt me al genoeg.
 
dat zijn er gewoon al pro-doseringen heeft zeker wel nut als pro wedstrijden doet... ben ook benieuwd of iemand hier op het forum al eens geprobeerd heeft.
 
dat zijn er gewoon al pro-doseringen heeft zeker wel nut als pro wedstrijden doet... ben ook benieuwd of iemand hier op het forum al eens geprobeerd heeft.

vast wel, echter werken deze doseringen beter met GH erbij.
 
Denk niet dat degene die op zulke dosissen zitten dat hier zullen melden.
Teveel negatieve reacties gegarandeert.
 
ja, op 5weken verspreid :p
Denk niet dat er (actieve) mensen zijn op dit forum die deze doseringen al geprobeerd hebben. Ik denk dat je meer in de andere circuits moet gaan rondhoren, bij de mensen die regelmatig wedstrijden doen in de hardcore gyms bvb.
 
Denk niet dat degene die op zulke dosissen zitten dat hier zullen melden.
Teveel negatieve reacties gegarandeert.

Dit.

Zelf nog nooit gedaan, lijkt me aan de ene kant heerlijk en aan de andere kant een beetje veel van 't goede. Schijnt wel dat vanaf 2 gram de magic pas echt begint.
 
ja, op 5weken verspreid :p
Denk niet dat er (actieve) mensen zijn op dit forum die deze doseringen al geprobeerd hebben. Ik denk dat je meer in de andere circuits moet gaan rondhoren, bij de mensen die regelmatig wedstrijden doen in de hardcore gyms bvb.

zal zelfs nog frequenter zijn dan louter wedstrijd atleten, loop de gemiddelde gym binnen en je ziet genoeg volk waarvan je weet dat ze zich echt niet gaat inlezen mbt AS en er gewoon alles inpompen zolang de wallet het toelaat.

en zelfs dat laatste is geen echte limiet aangezien AS geen drol kost.
 
laatst 3 gr kaas gezet, was wel 48+ trouwens weet niet of dat uitmaakt?
 
nog niet gedaan lijkt me de sides niet waard

tenzij pro +130BW en nog vanalles er naast
 
Als jullie me sponseren dan wil ik er wel een blast met 2 gram test tegenaan gooien :D
 
Idd, stuur de roodwitte vials maar op, ram ik dr 2.5 gram testo in <3<3
 
Ben je met 2.5 gram test ew nou nog natty ofnie? dan wil ik het wel doen

anders niet
 
Alles onder de 5 gram is natty bro!
 
Back
Naar boven