AndroidHealthClinic

Zijn er in Nederland Bodybuilding competities voor Naturals?

Bezoekers in dit topic

Coolbuilder

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2014
Berichten
957
Waardering
1.156
Zijn er in Nederland Bodybuilding competities voor Naturals?
Omdat ik het nooit tegen gebruikers op kan nemen en ik de stap te groot vind om zelf aan de AAS te gaan vroeg ik mij dit af.


Ik ben zelf 20 jaar oud,1.87m bij 84KG
Heb op het moment een paar upperbody pics, lower body is nog een aandachtspuntje waar ik aan werk.
xm28lt.jpg

25584tx.jpg


Welke competities zijn er voor naturals in NL?
 
Bij de flexcup staan er ook altijd wat natty's tussen, nice upper fysiek[emoji123]
 
Bij de flexcup staan er ook altijd wat natty's tussen, nice upper fysiek[emoji123]

Dankje, Maar hoe je het zegt klinkt het niet echt of er gecontroleerd wordt. Ik zal me er even over inlezen, maar denk niet dat het is wat ik zoek!
 
Dankje, Maar hoe je het zegt klinkt het niet echt of er gecontroleerd wordt. Ik zal me er even over inlezen, maar denk niet dat het is wat ik zoek!

Dit valt uiteindelijk nooit goed te controleren, wat er ook gezegd en beweerd wordt.
Als naturelle BB'er kun je mijns inziens nog het beste alleen de competitie met jezelf aan gaan....
 
Dit valt uiteindelijk nooit goed te controleren, wat er ook gezegd en beweerd wordt.
Als naturelle BB'er kun je mijns inziens nog het beste alleen de competitie met jezelf aan gaan....

Mooi verwoord
 
Dit valt uiteindelijk nooit goed te controleren, wat er ook gezegd en beweerd wordt.
Als naturelle BB'er kun je mijns inziens nog het beste alleen de competitie met jezelf aan gaan....

Oke maar had wel begrepen dat de een anders en strenger test dan de ander.

Tja, voor mij lijkt de ervaring wel tof van het weken lang voorbereiden op zo'n competitie. Carb loaden, depleten etc. Ik kan het wel puur voor mezelf zonder competitie gaan doen, maar het is toch wat leuker als ik goed kan plaatsen in een competitie!
 
je kan ook meedoen met de flexcup dat is een wedstrijd voor beginners.
 
Oke maar had wel begrepen dat de een anders en strenger test dan de ander.

Tja, voor mij lijkt de ervaring wel tof van het weken lang voorbereiden op zo'n competitie. Carb loaden, depleten etc. Ik kan het wel puur voor mezelf zonder competitie gaan doen, maar het is toch wat leuker als ik goed kan plaatsen in een competitie!
Dan test je alleen op een wedstrijd. Ik weet niet hoe lang roids nodig hebben om je lichaam te verlaten maar je kunt gewoon het hele jaar roids gebruiken en tijdig voor een wedstrijd stoppen zodat tests niet vinden.
 
Dan test je alleen op een wedstrijd. Ik weet niet hoe lang roids nodig hebben om je lichaam te verlaten maar je kunt gewoon het hele jaar roids gebruiken en tijdig voor een wedstrijd stoppen zodat tests niet vinden.

dat ligt aan de kwaliteit van de test en de soort roids
 
Dan test je alleen op een wedstrijd. Ik weet niet hoe lang roids nodig hebben om je lichaam te verlaten maar je kunt gewoon het hele jaar roids gebruiken en tijdig voor een wedstrijd stoppen zodat tests niet vinden.

Tering. Dat wist ik echt niet. Dacht dat het wel wat moeilijker ging dan tijdig stoppen. Als het echt zo makkelijk gaan dan pass ik 'm. Heb niks tegen roiders, wil alleen niet dat mijn fysiek met dat van hun vergeleken of enigszins geassocieerd wordt.
 
Dankje, Maar hoe je het zegt klinkt het niet echt of er gecontroleerd wordt. Ik zal me er even over inlezen, maar denk niet dat het is wat ik zoek!


Het blijft altijd een onbegonnen strijd..
Eigenlijk best wel jammer dat dit niet echt mogelijk meer is
 
Check fb van Rico van Huizen, kan het hele jaar door worden gecontroleerd, maar volgens mij alleen buitenlandse wedstrijden.
 
deze vraag is vaker gesteld ga er nu maar vanuit dat geen enkele wedstrijd in nederland getest word bij geen enkele bond en dan nog win je het niet van een gebruiker je stopt op tijd met je aas en klaar

zoek een goede begeleider en doe het voor jezelf des te meer eer heb je als je een trofee wint
 
Check fb van Rico van Huizen, kan het hele jaar door worden gecontroleerd, maar volgens mij alleen buitenlandse wedstrijden.

Oke dankje, ik ga even kijken zo!

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

deze vraag is vaker gesteld ga er nu maar vanuit dat geen enkele wedstrijd in nederland getest word bij geen enkele bond en dan nog win je het niet van een gebruiker je stopt op tijd met je aas en klaar

zoek een goede begeleider en doe het voor jezelf des te meer eer heb je als je een trofee wint

Oke dat is wel balen. Een begeleider heb ik geen geld voor, heb ook geen connecties in de bb. Carb loaden en depleten heb ik wel ervaring mee. Alleen deed dit eerder alleen voor 6 dagen en dan 1 dag depleten.
 
Rico, wordt moe van die gozer man. Heb hem van me Facebook afgegooid.

Maar Natural wedstrijden heb je in Belgie, of Muscle Mania.

Maar inderdaad is het alleen legit als je het hele jaar door steekproefgewijs getest kan worden.

Als je namelijk 4 weken voor de wedstrijd stopt met Testosteron Propionaat, dan test je gewoon negatief op de wedstrijd. M.a.w kan je een jaar lang juicen, 3 maanden voor de wedstrijd geen middelen met een lange esther meer nemen. En dan 4 weken voor de wedstrijd pas toppen met bijv Test Prop, en een week voor de wedstr stoppen met Clenbuterol.

See my point?
 
Daag in je vriendengroep elkaar uit om een datum shredded op het strand te staan en wie de meeste aandacht krijgt wint?
 
Die Rico is toch ook niet naturel of wel? Zie hem zovaak posten dat hij naturel is dat ik me juist ga afvragen of het werkelijk zo is.
 
Die Rico is toch ook niet naturel of wel? Zie hem zovaak posten dat hij naturel is dat ik me juist ga afvragen of het werkelijk zo is.

Voordeel is dat hij best klein is, maar hij is gewoon aandachts geil betreft naturel. tijd geleden ook dat filmpje van hem:o:roflol:
 
Back
Naar boven