MuscleMeat

Zijn er mensen van Kneet's gym..

Bezoekers in dit topic

Wij niet maar hadden contact met Anja T, weet iemand waar zijn 'gebleven' is?

d en a
 
Een echte fan, hiep hoi
 
Het zal wel invloed op je borstkas of strottehoofd hebben als die stang valt.. Ik denk dat het dan wel invloed op je spiergroei zal hebben.. :rolleyes:
 
Welke Kneet, Den haag of Zoetermeer?
 
Ben er ook een paar keer geweest om te trainen met Jerry. Is wel een ok gym en eigenaar is ook cool.
 
Fijne sportschool daar, hebben ze nog steeds de kelder voor de bankdrukken of is het allemaal nieuw?
 
Er zit amper 6 minuten tussen je eerste bericht en je 2e bump. Geduld is een schone deugd, jongeman.

Geduld kan je hebben als je 24/7 achter de pc zit... ( jongeman )

Welke Kneet, Den haag of Zoetermeer?

Den haag, bij fahrenheitstraat in de buurt..


Haaai! Je komt me wel bekend voor! K ben zelf eergister weer begonnen. ( Was ff gestopt ivm met mn rug )

Wat vind jij van de verandering dat ze nu in de weekend om 3 uur dicht gaan ipv 6 uur?

Ik vind het echt balen man!

Ben er ook een paar keer geweest om te trainen met Jerry. Is wel een ok gym en eigenaar is ook cool.

Zeker weten! Altijd lachen met die vent!

Fijne sportschool daar, hebben ze nog steeds de kelder voor de bankdrukken of is het allemaal nieuw?

Nee, er is van alles veranderd! Bankdrukken nu boven alhoewel je nog steeds bovenborst beneden kan pakken...

Maar er is echt veeeel nieuwe aparatuur bij gekomen! ( de bar is ook helemaal vernieuwd )

Kom anders ff een kijkje nemen..
 
Ondervind je nu een intens gevoel van geluk?
 
Back
Naar boven