XXL Nutrition

Zijn er ook mensen hier die GEEN kwark eten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Zijn die mensen er ook? Net zoals ik...
:eek:
 
:who:

Tuurlijk zijn er meer mensen die dat niet lusten of eten. Maar wat doet het er toe..?
 
Ik zou voor de gein wel is willen weten hoeveel kwark ik de afgelopen 4 jaar naar binnen heb gewerkt, ik denk al bijna 1000kg...
 
Ik zou voor de gein wel is willen weten hoeveel kwark ik de afgelopen 4 jaar naar binnen heb gewerkt, ik denk al bijna 1000kg...

Dat zou dan dus 1,461 kg per dag zijn :cool:
 
elke avond een bakje kwark van 500gram. ik vind het gewoon lekker en vind het lekker om 's avonds ook te eten. maar je kan ook tonijn eten voor je gaat slapen. of niets.
 
Nee jij eet alleen koekies toch koekiemonster.

maar ik eet geen kwark of melkproducten als ik op wedstrijddieet zit. Net als vele andere wedstrijdatleten...
 
Dat zou dan dus 1,461 kg per dag zijn :cool:
Ik eet nu anderhalve bak per dag = 0,75kg dat zo'n 6 dagen per week want in het weekend schiet het er wel is bij in = 4,5kg per week. 4 jaar is dus ongeveer 200 weken = 900kg...dus zegmaar 1000kg afgerond ;)
 
Nee jij eet alleen koekies toch koekiemonster.

Juist! :cool:

Nee, maar ik vroeg het me af omdat ik heel veel over kwark lees hier op het forum.. maar of het nu persé een noodzaak is om elke dag een bak kwark te eten.
 
me 2 zeker al een kilo perdag hahaha.

kwark is de shit luistje het niet dan moet je er wat door heen doen beetje jam.
 
Nee jij eet alleen koekies toch koekiemonster.

maar ik eet geen kwark of melkproducten als ik op wedstrijddieet zit. Net als vele andere wedstrijdatleten...

En dat is wat, 3 jaar geleden alweer?

Ik eet het ook niet, lactoseintolerant enzo
 
Juist! :cool:

Nee, maar ik vroeg het me af omdat ik heel veel over kwark lees hier op het forum.. maar of het nu persé een noodzaak is om elke dag een bak kwark te eten.

Nee is geen noodzaak, er zijn ook andere producten die in dezelfde behoefte kunnen voorzien. Kwark is gewoon makkelijk, veel proteine weining kh en vet. Gewoon een goede late snack
 
Ik eet nu anderhalve bak per dag = 0,75kg dat zo'n 6 dagen per week want in het weekend schiet het er wel is bij in = 4,5kg per week. 4 jaar is dus ongeveer 200 weken = 900kg...dus zegmaar 1000kg afgerond ;)

6 x 52 = 312 dagen per jaar x 4 = 1248 dagen per 4 jaar x 0,75 kg = 936 kg om precies te zijn ;)
 
Ik geloof niet in bodybuilders die GEEN kwark eten ???
:spaz: Ik geloof niet in mensen die niet weten dat er meerdere soorten caseine eiwit bronnen zijn.
Juist! :cool:

Nee, maar ik vroeg het me af omdat ik heel veel over kwark lees hier op het forum.. maar of het nu persé een noodzaak is om elke dag een bak kwark te eten.
Nee. Het is alleen handig en goedkoop.
 
Kwark is niet noodzakelijk.
 
:spaz: Ik geloof niet in mensen die niet weten dat er meerdere soorten caseine eiwit bronnen zijn.
Nee. Het is alleen handig en goedkoop.


idd, ik ken geen ander product waar je voor 50 cent, 50 gram eiwitten hebt.
 
ik eet zeker niet elke dag kwark, maar zorg wel dat ik genoeg eiwitten binnenkrijg.
 
alsof je zonder kwark niet groot kunt worden....

mja, het helpt opzich wel, goede bron van proteine.

halve kg per dag, voor et slapengaan :)
 
ik eet geen kwark :)
at het voor het slapen gaan maar pak nu tonijn
 
Back
Naar boven