XXL Nutrition

zijn er ook nog mensen die werken ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik post hier anders alleen 's avonds hoor ... Vanwege zelfbescherming (en bescherming van de tijd van mijn baas) een onmogeljik password gekozen, wat ik op mijn werk niet heb :D

Avg, mmm, stank voor dank voor dat harde werk en heb je er ook nog zo ver voor moeten reizen. Nou proberen een baan in de buurt te vinden, en lichamelijk minder zwaar, zodat je makkelijker kunt groeien :thumb:
 
Ja, enkel is er momenteel niet echt iets intressants kwa baan hier in de buurt. Moet dus nog ff verder zoeken.
 
Ik werk en studeer ook nog....
het werk is niet meer leuk het laatste half jaar, maar probeer zo min mogelijk op een forum te zitten daaro....

waarschijnlijk zal een nieuwe baan wel helpen.... maar dat gaat niet zo makkelijk.....
 
school + ik werk 10 uur @ truckwash hier in Asten.. al bijna 3 jaar :D

zwaar werk soms, maar goed te doen... alleen zo nat soms :)
 
Post nog niet veel, ben alleen wel elke dag actief aan het lezen en leren hier op het forum :)

Kan dit de gehele dag doen, dit omdat ik afgekeurd ben. Moet begin februari weer een aantal tests doen, kijken of ik weer wat werk kan en mag doen (eindelijk, thuiszitten begint al aardig te vervelen na al die tijd)
 
Originally posted by Frenkpie
school + ik werk 10 uur @ truckwash hier in Asten.. al bijna 3 jaar :D

zwaar werk soms, maar goed te doen... alleen zo nat soms :)

He frenkpie, waar train je ergens in Asten? Mijn ouderlijk huis is in Bakel en zelf train ik in deurne (als ik bv vakantie heb). Ken een paar mensen die in de buurt van Asten wonen, maar die komen in deurne trainen omdat in Asten niet echt goede sportscholen zitten.

mzls
 
Back
Naar boven