XXL Nutrition

zijn er ook redelijk wat wedstrijden in Nederland?

Bezoekers in dit topic

Problemtullip

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
7
Waardering
0
ik had ff een vraagje

zijn er toevallig ook wat wedstrijden in nederland?.. ik en een maat van mij die trainen al een flinke poos en krijgen veel reacties... dus wou kijken of wij meschien mee konden doen met gewichtsklasse tot 70 kg

alleen dan moet ik wel tijden en plaatsen weten waar die wedstrijden worden gehouden.... heeft een van jullie meschien een wedstrijd lijst van nederland of iets dergelijks..???


bij voorbaat dank..
 
Google zou je wel eea moeten opleveren...
 
Je bent pas 16 joh. Gewichtsklasse tot 70 kilo wil idd zeggen dat je 69 weegt ofzo, maar de meesten die daarin staan zijn ook maar 1.60m lang ofzo :rolleyes: Geloof dat jij je verkijkt op wedstrijden doen :D
 
Ben 17 ... en je weet niet eens hoe ik eruit zie.. maja doet er ook niet,... snap alleen niet waarom je daarover begint.. het onderwerp is iets totaal anders.. dus hou je daar dan ook gewoon aan
 
wedstrijden in Nederland zijn voor dit seisoen alweer over... Dacht ik.

vanaf sepember tot november zijn er weer een aantal.
 
Problemtullip zei:
Ben 17 ... en je weet niet eens hoe ik eruit zie.. maja doet er ook niet,... snap alleen niet waarom je daarover begint.. het onderwerp is iets totaal anders.. dus hou je daar dan ook gewoon aan
hij wil je enkel behoeden voor een afgang op het podium. Zie je er werkelijk goed uit dan zullen je foto's het tegendeel uiteraard bewijzen :)
maar wat zijn je stats nu eigenlijk dan?

in ieder geval succes gewenst met je toekomstige wedstrijden, ik wil het zelf ook minimaal een keer meemaken. :cool:
 
Problemtullip zei:
Ben 17 ... en je weet niet eens hoe ik eruit zie.. maja doet er ook niet,... snap alleen niet waarom je daarover begint.. het onderwerp is iets totaal anders.. dus hou je daar dan ook gewoon aan

Wat een toon knaap, gebruik je iets :D

Maar no offence je moet doen wat je zelf wil, persoonlijk vind ik het geen gezicht wanneer je als een uitgemergelde lat op het podium staat, wacht dan liever nog een paar jaar.

Zwier bijvoorbeeld, alle respect voor hem maar als je echt knetterdroog bent blijft er maar weinig massa over en dan zie je hoe iel je uit valt. That's all I would say.

Vorig jaar zag ik een C-wedstrijd en bij de junioren heb je dan jongens van bijna 21 die al 5 jaar trainen en al een paar kuurtjes hebben gehad die er stevig uit zien en dan komt er zo iemand van 70 kilo tussen staan die dan laatste word en meer lijkt op een gespierde ecto dan op een bb'er.

Oke, je hebt wedstrijd ervaring en dat is zeker mooi, maar kvind het de opoffering niet waard maar goed, jou keus, jou moeite, succes dr mee :thumbs:
 
reageerde meschien ook een beetje overdreven... maar wou eigenlijk alleen maar weten of iemand een wedstrijd lijst heeft of iets dergelijks.. zodat ik in ieder geval weet wanneer er wedstrijden zijn en waar ze zijn.. ik wil ook een keer gaan kijken..
 
[Link niet meer beschikbaar]

Is dat niets ? :D

De amateur voorjaarswedstrijden zijn allemaal geweest, zo rond oktober november komt de Night nog en de professional Grand Prix. Daarna zal het wel weer rond maart/april/mei worden.

Hou de forums goed in de gaten en ga af en toe eens aan bij een hardcore gym daar hebben ze meestal lang van tevoren bericht van wedstrijden. 3 Maand van te voren hangt er vaak al een flyer. :)
 
Ik vroeg me ook af of er nu nog amateur wedstrijden worden gehouden, ik wil eens een kijkje nemen bij zo'n wedstrijd. :cool:

Ik zit totaal niet bij een hardcore gym en op internet vind ik niks qua data.

Edit: Het liefst in Zuid-Holland, in de buurt van R'dam
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven