Fitness Seller

zijn er vrouwen met kinderen die een sixpack hebben?

Bezoekers in dit topic

vet verliezen door meer/ zwaarder te trainen... spieren het signaal blijven geven dat ze moeten groeien. voeding op of heel licht onder onderhoud houden

Wat Dinky ook zegt, niet teveel onder je onderhoud gaan zitten.

Hier kun je wat meer informatie krijgen over onder andere cutten en in de voedingssectie is veel informatie te vinden. Ook over de verhoudingen eiwitten, koolhydraten en vetten.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/startersguide-voor-de-cut.341619/

En doorzettingsvermogen is ook belangrijk;) Succes met het behalen van je doel!
 
zijn er vrouwen met kinderen die een sixpack hebben?

mijn moeder haar zoon heeft een jaar of 10 geleden een six pack gehad.
 
Laatst bewerkt:
Spiermassa is prima vast te houden als je niet te snel afvalt.

Vetpercentage verschil heel erg. Ligt nogal aan de verdeling van het vet over je lichaam. Bij mezelf zie ik ruim boven de 20% de contouren al wel, maar heb het meeste vet dan ook op mn heupen.

Wat mannen precies mooi vinden zou ik me niet te druk om maken. Vaak weten ze dat zelf niet eens joh. ;)
Ik denk dat je je nu vergist in het verkeerde geslacht
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat maakt het nou uit of mannen een sixpack wel of niet mooi vinden? Je moet het zelf mooi vinden!

Ik heb geen volledig sixpack maar wel veel lijnen, ben moeder en al oud.
Het ligt inderdaad ook aan je aanleg, wil ik een volledig sixpack hebben moet ik heel diep gaan en dat kan nu niet want dan word ik te dun.Had dit ook graag anders gezien, maar het is zoals het is. ;)
Maar het kan dus wel, al vraagt het veel van je, qua voeding en training.
 
Het maakt mij geen donder uit of mannen het mooi vinden. Ik reageerde op iemand die schreef dat mannen dit meestal niet mooi vinden bij een vrouw. Ik vind zelf echte blokken zeer zeker niet mooi maar de belijning wel. Ik doe het dus niet voor mannen maar voor mezelf.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 14:28 ----------

Bedankt voor je reactie trouwens. Aan welk vetpercentage moet ik dan denken. Voor de belijning bedoel ik dan.
 
Het maakt mij geen donder uit of mannen het mooi vinden.
---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 14:28 ----------

Bedankt voor je reactie trouwens. Aan welk vetpercentage moet ik dan denken. Voor de belijning bedoel ik dan.


Nee, maar dat werd in het topic door anderen gezegd "dat vinden mannen niet mooi, hoor" en dan denk ik "ja, dus??????" snappie?

Ik zit nu rond de 17%, maar bij een andere vrouw met minder diepliggende buikspieren zou je bij 17% dus veel meer kunnen zien.
 
Okee, duidelijk. Mijn vetpercentage is in augustus gemeten. Toen zat ik op 16%. Ben vanaf juli aan het trainen (4x per week) en op mijn voeding aan het letten. Ik ga ervan uit dat het nu nog iets gedaald is. Alleen mijn onderste gedeelte van de buik blijkt moeizaam om strakker te worden. Maar goed, zal blijven trainen.

Thanks, again.
 
Okee, duidelijk. Mijn vetpercentage is in augustus gemeten. Toen zat ik op 16%. Ben vanaf juli aan het trainen (4x per week) en op mijn voeding aan het letten. Ik ga ervan uit dat het nu nog iets gedaald is. Alleen mijn onderste gedeelte van de buik blijkt moeizaam om strakker te worden. Maar goed, zal blijven trainen.

Thanks, again.
Dat is het moeilijkste stukje, volhouden komt goed ;)
succes met je doel(en) !

Ray...
 
Check log van Miss h eens;)

Mack, thnks:o

Ja zeker mogelijk, ze komen gelukkig bij mij nu weer door..ben weer wat strenger op mijn voeding en dan tonen ze zich weer:D
Zit nu denk ik rond een %van 18 ofzo..hoe lager ik zak in mijn % hoe harder ze worden.
Mijn zoontje is nu 5,5jr dus ja er zijn wel mama's;)
En ik hou van buikspieren..trouwens van spieren zoieso:cool: Successs
 
Mijn vrouw. Ook na kids dus. Maar: ze heeft door problemen met spijsvertering een bijzonder (echt bijzonder) laag vetpercentage met daartegenover veel zwaar fysiek werk. Ook een aanleg om snel in spiermassa te groeien (snap dat in combi met dat spijsverteringsverhaal niet echt, maar goed). Na 6 weken zwaar klussen dikkere armpjes etc.

OT: ja lijkt me mogelijk.
Misschien toch nog iets verlagen van je vetpercentage en combineren met goede voeding en beetje krachttraining.

Succes

p.s. gezien die aanleg die ze heeft heb ik ze dus ook verplicht naar de gym gestuurd en begint ze binnen kort met trainen...........hopelijk wel andere dagen.

Flexing pics van jouw vrouw please.
 
Dat onderste stukje is idd het lastigst, hoor.
Ik baal van dat stukje, hahaha.
 
Back
Naar boven