AndroidHealthClinic

zijn internet suppliers betrouwbaar? (1 bezoeker)

Zijn internet suppliers betrouwbaar?

  • Al van internet besteld en goede ervaring mee gehad

    Stemmen: 30 57,7%
  • Al van internet besteld en slechte ervaring mee gehad

    Stemmen: 2 3,8%
  • Nog nooit van internet besteld maar wel van plan

    Stemmen: 5 9,6%
  • Bestel niet van internet, vertrouw het niet

    Stemmen: 15 28,8%

  • Totaal stemmers
    52

Bezoekers in dit topic

jhonnyke

Arnold
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2006
Berichten
1.052
Waardering
0
Hier was alwel een poll over in 2003 maar nu inmiddels nieuwe leden, niewe websites voor te bestellen dus ben wel benieuwd
 
ik heb al dingen van internet besteld (non-bb-related) en daar had ik (op één ding na) altijd goede ervaringen mee.
nu heb ik iets bij helisports besteld, maar dit gaat blijkbaar in het lijstje van slechte ervaringen komen. ik krijg niet bepaald veel respons van die mensen daar.

edit: zie nu pas dat het in de anabolen-sectie staat :o achja..
 
Laatst bewerkt:
Al van internet besteld en goede ervaring mee gehad ;)
 
de enige slechte ervaring bij bestelling via internet op BB-vlak, was toen een keer de envelop met mijn zuurverdiende centjes zoek raakte bij de post, en mijn supplier dus mijn geld nooit ontving, en ik m.a.w. nooit de gewenst gear ontving...
 
de enige slechte ervaring bij bestelling via internet op BB-vlak, was toen een keer de envelop met mijn zuurverdiende centjes zoek raakte bij de post, en mijn supplier dus mijn geld nooit ontving, en ik m.a.w. nooit de gewenst gear ontving...
heb je dat toen aangetekend verzonden?
lompe mensen bij de post, vorige week int nieuws nog het bericht van die postbode die al jarenlang gedeeltes van zijn uit te delen post bijhield:rolleyes:
 
jaja, heb dit 2 keer meegemaakt, aangetekend verzonden, klacht neergelegd bij de post, 2 keer NIETS meer gehoord van de post !!!!!
Wat voor nut heeft het dan nog om iets aangetekend te versturen ?????
Het kost je extra geld, je vertrouwt er dan ook op dat de zending zeker aankomt, en dan moet je vernemen dat dit toch niet gelukt is, pffff...
 
als een aangetekende verzending niet aankomt en ze kunnen je niet vertellen waar hij is, dan krijg je toch een vergoeding? weet niet precies hoe hoog dit bedrag is... zorgen dat je niet al te veel in een envelop verstuurd... of in 2x verzenden.. ;)

heb zelf overigens nooit problemen ondervonden met internet aankopen of verzendingen via post.
 
Inderdaad het is niet voor niets verzekerd. Als je niets krijgt ben je gewoon niet scherp genoeg geweest.
 
Geld mag niet verstuurd worden middels de post.
 
Bestel niet van internet,krijg korting zat op mn supps bij be-fit store en mn gym.Nergens voor nodig dus voor mij.
 
Geld mag niet verstuurd worden middels de post.

Is dat zo? dan maak je er toch een belangrijk document van met de waarde van "max verzekerd bedrag" valt weinig te controleren als het kwijt is..
 
Aangetekende post is verzekerd tot 45€ zelf ooit gehad toen ik geld naar de USA stuurde voor een aankoop op ebay.
Nu al sinds jaar en dag een trouwe gebruiker van PayPal
 
anabolen aankopen via 1 of andere site die het aanbiedt zou ik niet onmiddellijk doen nee.
het grootste deel zijn scammers.

wel al andere zaken aangekocht via internet bijv. large, ebay,... bedrijven met een zekere naambekendheid dus en best tevreden over.
 
Aangetekende post is verzekerd tot 45€ zelf ooit gehad toen ik geld naar de USA stuurde voor een aankoop op ebay.
Nu al sinds jaar en dag een trouwe gebruiker van PayPal

45 is standaard ja, voor 50 cent extra ofzo is het verzekerd voor 500 euro
 
heb laast nog EQ besteld had het vrijdag aangetekend opgestuurt en woensdag had ik het in huis.was de eerste keer maar niet de laaste haha dik te vreden
 
Genoeg eerlijke jongens op het net hoor..
 
je hebt er goede tussen natuurlijk en die moet je even vinden .....
 
ik heb ook wel eens besteld bij een site... stuurde geld via money transfer tijdje erna lag het in de bus... was trouwens goed spul ook
 
Back
Naar boven