Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Purple
Ik ben hard bezig...
Originally posted by Levrone@
Voor een meisje is het toch niet zo belangrijk om zichtbare abs te hebben, een slanke buikje is toch genoeg? Of zie ik dat verkeerd?![]()
Originally posted by dandyman
Maar t moet idd niet te gek worden. een strak buikje, laten we t daarop houden
Originally posted by axestream
Maar er zijn ook genoeg vrouwen die dat van mannen vinden. Ik weet niet hoe Purple traint, maar als ze aan bodybuilding doet kan ik me voorstellen dat ze toch een mooie six pack wil krijgen.
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Staat de dames zeker niet slecht vind ik.
Originally posted by dandyman
Nee zekers niet, maar tot zover kan t nog vind ik , daarna is t in mijn ogen niet mooi meer. Toch ga ik liever voor iets minder gespierd
dan moet je d'r benen een keer niet in jouw nek gooienOriginally posted by Tsunami
@purple en diegenen die een vrouw met abs mooi vinden......
Mijn vrouw is van nature erg slank en gespierd. Ik kan je wel zeggen......als ze gewoon staat is het echt heel mooi, maar in bed absoluut niet ....... tijdens de coïtus kijk ik regelmatig tegen een brute sixpack aan. En dat maakt een vrouw niet aantrekkelijker, althans voor mij niet.
Groeten,
Tsunami
Originally posted by Tsunami
@purple en diegenen die een vrouw met abs mooi vinden......
Mijn vrouw is van nature erg slank en gespierd. Ik kan je wel zeggen......als ze gewoon staat is het echt heel mooi, maar in bed absoluut niet ....... tijdens de coïtus kijk ik regelmatig tegen een brute sixpack aan. En dat maakt een vrouw niet aantrekkelijker, althans voor mij niet.
Groeten,
Tsunami
Originally posted by Tsunami
Nee heb je gelijk in, maar misschien is het iets frustie omdat ik er meer moeite voor moet doen![]()
Waarmee je het moet vergelijken.......
Kristia Knowles
Zoiets, misschien nog iets erger. Maar dat kan per foto verschillen.
Ik zal haar eens vragen of ze een pic wil posten, ideetje?