AndroidHealthClinic

Zijn jouw buikspieren zichtbaar? (1 bezoeker)

Zijn jouw buikspieren zichtbaar?

  • Ja, het heeft me wel bloed,zweet en tranen gekost.

    Stemmen: 74 32,2%
  • Nee, ik werk er nog hard aan.

    Stemmen: 128 55,7%
  • Ik overweeg liposuctie.

    Stemmen: 11 4,8%
  • Ik geef de strijd op, lukt me nooit.

    Stemmen: 17 7,4%

  • Totaal stemmers
    230

Bezoekers in dit topic

ik heb iets van een 18% en toch kan ik als ik mijn torso draai en mijn abs opspan de contouren zien.
Mijn bovenste buikspieren zijn trouwens altijd zichtbaar, daar zit niet zoveel vet
 
Al een keer een lipootje laten doen en mss nog maar eens een keer...:D
 
Workin' on it,heb nu de bovenste en zijdelings wat contouren. Als m'n cut niet stagneert komt het wel inorde denk ik
 
mja sinds mn 12e of zo een wasbordje, wel veel buikspier oefeningen gedaan destijds :D Nooit meer echt weggegaan, wel minder geweest, nu staat het er weer aardig strak bij. Maar bloed zweet en tranen....nee... :P
 
Sinds ik op 11% zit zijn ze zichtbaar, maar ik moet nog lager in vet om ze nog mooier te zien.

Greetzzz
 
spijtiggenoeg zijn ze niet zichtbaar, maar doe er alles aan om ze te kunnen zien, wie droomt er nu niet van zo'n sixpack ?
 
Ja, nog steeds en nee, het heeft me geen bloed, zweet en tranen gekost.
 
redelijk zichtbaar, maar geen keihard sixpack
 
Nopez, ben nog aan't cutten, denk zelfs dat het mij niet meer lukt tegen de zomer :s maar we zullen wel zien, iemand nog goeie tips?
 
Nee, al 19 jaar niet :'(
 
Nee maar zal in 2006 toch wel heel ver komen. vanaf februari al 5% gezakt. nu momenteel op onderhoud. (verhuizing dus maar 3x trainen in de week gekozen voor alleen KT) na mijn verhuizing zal ik de cardio er weer bij pakken en dieet strakker trekken.
 
Back
Naar boven