XXL Nutrition

Zijn jouw buikspieren zichtbaar?

Zijn jouw buikspieren zichtbaar?

  • Ja, het heeft me wel bloed,zweet en tranen gekost.

    Stemmen: 74 32,2%
  • Nee, ik werk er nog hard aan.

    Stemmen: 128 55,7%
  • Ik overweeg liposuctie.

    Stemmen: 11 4,8%
  • Ik geef de strijd op, lukt me nooit.

    Stemmen: 17 7,4%

  • Totaal stemmers
    230

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey bro's effe ter inventarisatie om een beeld te krijgen van de droge gasten hierzo.:D :p



Wel eerlijk zijn!!:p
 
ze zijn zichtbaar maar er moet nog wel wat vet vanaf
 
licht zichtbaar op het moment, train ze nu ook bijna niet en loop maar aan te vreten dus.... komt wel weer
 
Bezig met mijn laatste keiharde serieuze poging om door trainen en dieten ze echt zichtbaar te krijgen. Ik heb nog al last van hardnekkig vet op mijn buik. Als over een maand of 6 ik nog niks bereikt heb ...... mag de plastisch chirurg z'n best eens doen.
 
Ze waren lichtelijk zichtbaar, maar door al dat gebulk en die fantastische eet adviezen van iedereen hier verandering ik zo langzamerhand in billie turf.
 
Ik doe nog weinig aan mijn buik ( 3x12 crunches alleen ), Ik ga nog door bulken tot volgend jaar maart. Daarna ga ik ze hard aanpakken met een dieet evt nog cardio.
 
altijd goed zichtbaar geweest, nu iets minder ivm hoger vet %
 
Zeer goed zichtbaar. Zit nu al een half jaar in de bulk en toch zijn ze nog zichtbaar. Ook als ik niet aanspan.(met een vet% van 15%)

Ik heb ze wel altijd veel getraint en nu nog gewoon 1x per week.

Denk zelf dat ik een goede genetische aanleg voor buikspieren heb.
 
Originally posted by Mich
maar door al dat gebulk en die fantastische eet adviezen van iedereen hier verandering ik zo langzamerhand in billie turf.


LOL!
 
Ben er niet echt mee bezig...
 
ik moet dat antwoord in de poll schuldig blijven. je ziet ze wel zitten maar ik ben nog lang niet tevreden. komt vanzelf.
Maar ze zijn net als deze homepage 'under constuction':thumb:
 
Waarom staat er niet in de poll: "Geboren wasbord, doe er weinig voor, krijg er veel voor terug"??
 
Originally posted by Bracke
Waarom staat er niet in de poll: "Geboren wasbord, doe er weinig voor, krijg er veel voor terug"??


Omdat je tot 1% van de bofkonten behoort, die een geboren wasbordje hebben.:eyebrow:
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]


ik denk toch wel dat het zichtbaar is :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by capricik
[Abeelding niet meer beschikbaar]


ik denk toch wel dat het zichtbaar is :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

netjes man

wat zijn je stats?
 
zou ut echt ni weten. Ik denk 75 kg. - 1.76 meter ofzo. Wat bf betreft denk ik 12% ? (dont care :) )

als ik er ma goed uitzie :D
 
Originally posted by capricik
zou ut echt ni weten. Ik denk 75 kg. - 1.76 meter ofzo. Wat bf betreft denk ik 12% ? (dont care :) )

als ik er ma goed uitzie :D

haha ik zweer je ik denk dat ie wel heel wat lager ligt

rond de 8 a 10 %
 
Back
Naar boven