XXL Nutrition

Zijn jouw buikspieren zichtbaar?

Zijn jouw buikspieren zichtbaar?

  • Ja, het heeft me wel bloed,zweet en tranen gekost.

    Stemmen: 74 32,2%
  • Nee, ik werk er nog hard aan.

    Stemmen: 128 55,7%
  • Ik overweeg liposuctie.

    Stemmen: 11 4,8%
  • Ik geef de strijd op, lukt me nooit.

    Stemmen: 17 7,4%

  • Totaal stemmers
    230

Bezoekers in dit topic

Originally posted by capricik
[Abeelding niet meer beschikbaar]


ik denk toch wel dat het zichtbaar is :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Ben je natural????:p
 
Re: Re: Zijn jouw buikspieren zichtbaar?

Originally posted by dandyman
Bracke, wat had Levrone@ nou gezegd?



:D


Uiteraard zijn ze bij me zichtbaar, ik werk nu harder aan me onderste buikspieren om ze een mooier vormgeving te geven.:cool:
 
Eerder 9-8% idd

Heb zelf een buikje nu maar goed..abs is geen prioriteit voor mij. Massa komt nog altijd eerst en later als het vet weg is, is het mooi meegenomen als ze zichtbaar worden :)
 
Originally posted by admin
Eerder 9-8% idd

Heb zelf een buikje nu maar goed..abs is geen prioriteit voor mij. Massa komt nog altijd eerst en later als het vet weg is, is het mooi meegenomen als ze zichtbaar worden :)

helemaal eens met de admin :)

hoe gaat het met jou bulk?
 
Originally posted by admin
Eerder 9-8% idd

Heb zelf een buikje nu maar goed..abs is geen prioriteit voor mij. Massa komt nog altijd eerst en later als het vet weg is, is het mooi meegenomen als ze zichtbaar worden :)

yep, me 2
 
Bij mij zijn ze nog nooit zichtbaar geweest en heb er ook nog nooit moeite voor gedaan. Maar nu wil ik ook weleens een sixpack en dat gaat me lukken :D ben al paar % BF gedaalt, nog een paar te gaan.
 
Ik heb vorig jaar voor het eerst gecut en dit was k*t !
Het heeft me véél vooruitgang gekost, dus gezien mijn stats (1.70, 76 kg "maar") bulk ik eerst nog maar wat door.
Als ik boven de 80 kg ben ga ik wel weer eens aan cutten denken, en dan hoop ik dat ze véél beter zichtbaar worden,ze zijn nu iets zichtbaar. (vet perc van 14 a 15 %)

ciao
 
Misschien zou er ook in de poll moeten staan dat je je vetpercentage niet zo goed verhoogd kan krijgen dat ze weg gaan.

Dit heb ik na 10 maanden bulken nog steeds zitten, moet vooral de onderste aanpakken ik had ze ook al ff niet meer getraind.[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Hmm.. Ik werk er hard aan, maar ik weet dat het me nog bloed, zweet en tranen gaat kosten! :(
Maar het is voor een goed doel.
 
word met de week nu meer zichtbaar, nu best wel duidelijk en als ik ze span beter, alleen zit er nog wel eenklein dekentje overheen.....
 
Zonder aanspannen alleen contouren, met aanspannen mooi sixpack + zijkant
 
Ze zijn wel redelijk goed zichtbaar maar ben nog altijd voor massa aan het trainen dus echt goed droog ben ik niet.
 
maar ik laat mijn vet% ook weer neit zo hoog komen dat ik een buikje krijg.

admin 12% fat en buikje? misschien heb ik dan toch wat lager vet% ik zou eigenlijk zon huidplooimeter moeten kopen is veel en veel nauwkeuriger
 
nog niet echt droog maar dat vind ik ook nog niet echt belangrijk.van de zomer denk ik wel.
 
ja allemaal, mijn bf is op dit moment 6% :yes:
maarja is niet zo raar als je in 12 maanden ruim 20 kg afvalt:who: die buikspieren zijn het enige voordeel!

groet, Ghost
 
Ik ben aan het bulken, geen buikspieren zichtbaar dus bij mij. Volgend jaar denk ik :)
 
Originally posted by axestream

Momenteel doe ik trouwens nog steeds niks aan m'n abs, komt nog wel. Bovendien zijn die toestellen altijd bezet!! :fire:

je hoeft toch niet perse toestellen te gebruiken
 
Originally posted by dandyman


je hoeft toch niet perse toestellen te gebruiken

Nee, maar ik ben aan de andere kant ook weer te beroerd om op de grond te gaan liggen met een plaat op m'n borst. ;)
 
Back
Naar boven