XXL Nutrition

Zijn jouw buikspieren zichtbaar? (1 bezoeker)

Zijn jouw buikspieren zichtbaar?

  • Ja, het heeft me wel bloed,zweet en tranen gekost.

    Stemmen: 74 32,2%
  • Nee, ik werk er nog hard aan.

    Stemmen: 128 55,7%
  • Ik overweeg liposuctie.

    Stemmen: 11 4,8%
  • Ik geef de strijd op, lukt me nooit.

    Stemmen: 17 7,4%

  • Totaal stemmers
    230

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Purple
Ik ben hard bezig...


Voor een meisje is het toch niet zo belangrijk om zichtbare abs te hebben, een slanke buikje is toch genoeg? Of zie ik dat verkeerd?:D
 
Originally posted by Levrone@



Voor een meisje is het toch niet zo belangrijk om zichtbare abs te hebben, een slanke buikje is toch genoeg? Of zie ik dat verkeerd?:D

tsja ik persoonlijk vind een beetje definitie in de buik bij een vrouw zkr wel mooi...
 
Maar t moet idd niet te gek worden. een strak buikje, laten we t daarop houden
 
Ik wil meer bereiken dan een strak buikje.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
Maar t moet idd niet te gek worden. een strak buikje, laten we t daarop houden

Maar er zijn ook genoeg vrouwen die dat van mannen vinden. Ik weet niet hoe Purple traint, maar als ze aan bodybuilding doet kan ik me voorstellen dat ze toch een mooie six pack wil krijgen.

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Staat de dames zeker niet slecht vind ik.
 
Nee zekers niet, maar tot zover kan t nog vind ik , daarna is t in mijn ogen niet mooi meer. Toch ga ik liever voor iets minder gespierd
 
Originally posted by axestream


Maar er zijn ook genoeg vrouwen die dat van mannen vinden. Ik weet niet hoe Purple traint, maar als ze aan bodybuilding doet kan ik me voorstellen dat ze toch een mooie six pack wil krijgen.

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Staat de dames zeker niet slecht vind ik.

Nou inderdaad dit ziet er toch netjes uit...
Monica Brant bijvoorbeeld een hele mooie vrouw en toch ook meedoen met wedstrijden, nou dat wil ik ook wel....
 
Een vrouw met een mooi slank middeltje waar je ook nog de buikspieren van ziet....................mmmmmmmmmmm!!!
 
buikspieren en serratus zijn zichtbaar alleen niet zo ripped als vorig jaar, maar dat komt nog wel............
 
ze zitten nog een beetje ingedekt onder een laagje bier-vet :D

wordt aan gewerkt; ik hoop voor de zomer wat beter in shape te zijn
 
Pfff, droog zat, maaruh, ik heb ze een beetje verwaarloosd deze winter (jah ik weet het :rolleyes: :() maar nu ben ik ze weer flink aan't trainen en ze worden met de week dikker. Dus je ziet ze al aardig goed zitten, maar over paar maandjes, jeps dan word het een volwaardige pack! :)
 
Wel wat zichtbaar, maar het schijnt zo te zijn dat maar een laag % van de mensen echt een six-pack kunnen krijgen en dat ook kunnen laten zien. Ik heb het wel ooit geprobeerd, maar mijn lichaam is blijkbaar niet gemaakt om ultraripped te zijn, vind het belangrijker of ik goed in mijn vel steek of niet eigenlijk. En dat is bij het huidige BF-% geen probleem.

Het gejaagde wat je krijgt om te cutten met allerlei stackers en wat nog meer vind ik maar niks.
 
Originally posted by dandyman
Nee zekers niet, maar tot zover kan t nog vind ik , daarna is t in mijn ogen niet mooi meer. Toch ga ik liever voor iets minder gespierd

HEb jij dan liever zo'n bolletje vet onder de lakens meneer van Dandy:) ?
 
@purple en diegenen die een vrouw met abs mooi vinden......

Mijn vrouw is van nature erg slank en gespierd. Ik kan je wel zeggen......als ze gewoon staat is het echt heel mooi, maar in bed absoluut niet ....... tijdens de coïtus kijk ik regelmatig tegen een brute sixpack aan. En dat maakt een vrouw niet aantrekkelijker, althans voor mij niet.

Groeten,
Tsunami
 
Originally posted by Tsunami
@purple en diegenen die een vrouw met abs mooi vinden......

Mijn vrouw is van nature erg slank en gespierd. Ik kan je wel zeggen......als ze gewoon staat is het echt heel mooi, maar in bed absoluut niet ....... tijdens de coïtus kijk ik regelmatig tegen een brute sixpack aan. En dat maakt een vrouw niet aantrekkelijker, althans voor mij niet.

Groeten,
Tsunami
dan moet je d'r benen een keer niet in jouw nek gooien ;)
 
Originally posted by Tsunami
@purple en diegenen die een vrouw met abs mooi vinden......

Mijn vrouw is van nature erg slank en gespierd. Ik kan je wel zeggen......als ze gewoon staat is het echt heel mooi, maar in bed absoluut niet ....... tijdens de coïtus kijk ik regelmatig tegen een brute sixpack aan. En dat maakt een vrouw niet aantrekkelijker, althans voor mij niet.

Groeten,
Tsunami

Komaan joh, toch niks zo sexy als een vrouw met power!

En wat moeten we ons voorstellen bij "een brute sixpack"? Zoiets als die foto's van Axestream?
 
Nee heb je gelijk in, maar misschien is het iets frustie omdat ik er meer moeite voor moet doen :rolleyes:

Waarmee je het moet vergelijken.......
Kristia Knowles
Zoiets, misschien nog iets erger. Maar dat kan per foto verschillen.
Ik zal haar eens vragen of ze een pic wil posten, ideetje?
 
Originally posted by Tsunami
Nee heb je gelijk in, maar misschien is het iets frustie omdat ik er meer moeite voor moet doen :rolleyes:

Waarmee je het moet vergelijken.......
Kristia Knowles
Zoiets, misschien nog iets erger. Maar dat kan per foto verschillen.
Ik zal haar eens vragen of ze een pic wil posten, ideetje?

Erger, erg, je doet net of het een gebrek is man, verdomme.. Jij bent veel gewoon zekers? Je moet jezelf gelukkig prijzen met zo'n vrouw. Ik vind het heeel mooi en aantrekkelijk, zolang ze maar een kleinere biceps heeft als jouw, anders kan ik erop inkomen, dan wordt het freaky..

;)
 
Back
Naar boven