MuscleMeat

Zijn jullie discreet als jullie kuren?

Bezoekers in dit topic

Voor het geval je deze mist oli even een gequote response :devil:
Originally posted by Spike
oe leuk... ingore!! natuurlijk !!!
 
omfg :eek: ... spuiten in de kleedkamer :| ....... en ik vond lijntjes leggen op de step automaat al erg ver gaan??? ??? om nog maar te zwijgen van al die snoepjes met mercedes teken die ik at tijdens het lopen op de loopband...

[ff serieus mode] nee... ik ben nieuw en heb al gelezen hier op het board om te weten dat ik oli met miljoen korrels zout moet nemen, maar zoiets mocht het waar zijn is gewoon dom... ik weet niet precies hoe het spuiten in zen werk gaat maar ik kan me voorstellen dat je met een injectienaald uit een flesje de vloeistof ophaalt en vervolgens die naald in je aars ramt of op een ander plekske waar niemand kan zien dat je regelmatig een naald je aders inramt.. doe zoiets dan op de wc, waar de deur op slot kan en je niemand lastig valt.. (ik zou het niet echt prettig vinden als ik in een bijna leeg kleedlokaal zou staan, en er staat iemand een naald in zen lichaam te rausen... stel je voor dat er iets fout gaat en ik moet zien hoe iemand daar te plekke kapot staat te gaan... als ik dat wou zien werd ik wel heroine junk?)... doe thuis wat je graag doet me je lichaam maar val er niemand anders lastig mee ;) [//ff serieus mode] :P
 
Back
Naar boven