Fitness Seller

Zijn jullie discreet als jullie kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

neen, dit gaan wij niet langer pikken.

karperblues, jij hebt volledig gelijk.

sporty : ik had het niet beter kunnen zeggen.
 
Uhummmz, kijk, mijn mening is als Oli dit in chat&converstie zet, of bij steriode board dat jullie reacties volkomen terrecht zijn. Als hij het hier in het gare hanenhok zet dan kun je dat 100 van de 100 keren wel met een korreltje zout nemen!

DIT IS VOOR GARE HANEN, OM TE OUWEHOEREN EN ELKAAR TE ****EN MET KLINGKLARE ONZIN!!!
NIETS IS WAT HET LIJKT, GELOOF NIETS, NEEM NIETS SERIEUS EN LAAT JE NIET OP NAAIEN


Maybe moet r eens over gedacht worden een pass of zo op dit board te zetten en die alleen aan echte gare hanen te geven. Volgens mij hebben veel mensen de bedoeling van dit gare hanen gebied niet door...
 
Maar ik heb echt wel shotjes gezet in de kleedkamer, is dat dan nog altijd een taboe waar ook op boards als deze over moet gezwegen worden?
Jammer dan...
 
Waarom gaat iedereen hier serieus op in ???
Wie gelooft dit nou...
 
oeh oeh (vingertjes gaan nu ik dit typ de lucht in)
me me me
 
Originally posted by FraGGo
Waarom gaat iedereen hier serieus op in ???
Wie gelooft dit nou...

Ik ben zeker dat oli z'n spuit in de kleedkamers heeft gezet en dit kan ie natuurlijk beter thuis doen, maar die taal van "ALS IK OOIT IEMAND ZIE SPUITEN IN DE KLEEDKAMER KOMT HIJ ER NIET HEEL BUITEN!!!" krijg ik het sch**t!

Je mag iemand best zeggen dat wat hij doet je niet aanstaat maar om 'm nu daarvoor het ziekenhuis in te slagen!?!

In de gym waar ik vroeger trainde stelde de eigenaar zelf een kuurschema op, hield zelf het spul bij en zette zelf de spuiten.

BB en spuiten gaan de laatste tijd meer en meer hand in hand dus vind ik niet dat er op die manier moet op gereageerd worden!
Iedereen doet toch met zijn lijf wat hij wil!
 
oli ga toch op jou stemmen bij de thread wie als eerste dood gaat aan de AS.
Totaal niet hygienisch in de kleedkamer, ergens boven in holland werd het getollereerd dat men in de kleedkamer mocht spuiten resultaat 5 x spierabsent (dat heet toch zo of niet?)

Maar nu ff eerlijk zijn volgens mij krijg je er ook een kick van om de spuit te zetten waar mensen bij zijn?!
 
Sorry hoor jongens maar we zijn in de garehanenhok, ik vindt uitspraken zoals “Ollie ben maar blij dat je nooit mensen als mij bent tegen gekomen in je leven (als je al echt bent hoe je je voordoet wat ik op zich me al niet kan voorstellen) Ik snap niet dat de admins enzo gewoon met je meelullen en erom lachen je dat ze je serieus nemen snap ik al helemaal niet. Niewbies trek je niks van deze flapdrol aan want die gast is niet serieus te nemen.” Hier niet op ze plaats.
Dat de Moderators mee praten met oom oli of ook een lolletje maken met hem vind ik alleen maar een teken van klasse.
Als je je nou echt zo verschrikkelijk aan ergert wat oli in het garehanenhok neer zet, waarom bekijk je het dan? Niemand verplicht jou om daar te komen.
Ik vindt het kinderachtig dat daar zo op gereageerd word, als je wijzer was geweest dan had je gewoon je kop gehouden en B.T.W wat dacht je van dit knopje [Abeelding niet meer beschikbaar]
Waarom gebruik je dat dan niet? Dan zie je helemaal niet meer wat hij post.
Uitspraken als deze: “Ollie ben maar blij dat je nooit mensen als mij bent tegen gekomen in je leven zie ik als een dreigement, ik zou alleen maar om jou te pesten 12 weken lang gaan kuren en alles laten zetten in de kleedkamer en je moet een grote man zijn om mij eruit te schoppen
 
Originally posted by Big Steve
ik zou alleen maar om jou te pesten 12 weken lang gaan kuren en alles laten zetten in de kleedkamer en je moet een grote man zijn om mij eruit te schoppen



Kijk dat vind ik nu pas mannentaal....


Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan Big Steve geeft.
:(
 
Denk dat sommigen inderdaad ontgaat waar het Gare Hanenhok om draait. Gaar hanengedrag, wie het serieus wil nemen gaat zijn gang maar, alleen heb je dan eigenlijk niks in Gare Hanenhok te zoeken. Threads hier gaan nergens over en dat is maar beter ook, scheelt een hoop vervuiling op de rest van het board.

Of hadden sommigen dit liever op het Steroidengedeelte gezien. Lees het Gare Hanenhok gewoon niet als je je er aan irriteert. Of zoals Steve zegt, zet Oli onder de ignore.
 
Maar Steve, het probleem is dat ik dit op het AS board geplaatst had denk ik..... Ik dacht dat alles in verband met AS daar bespreekbaar was, en ik heb echt 2X mijn inject in de kleedkamer gezet omdat er kennissen van mijn vriendin op bezoek waren bij mij thuis op de dag dat ik mij inject moest hebben.
Zo vreemd is dat nu ook weer niet. Jullie stellen het waarschijnlijk visueel voor alsof ik in een volle kleedkamer met veel lawaai en commentaar de inject ga zetten, maar dat was dus op een moment dat er bijna geen mens in de fitness was en ik alleen in de kleedkamer zat... Jammer genoeg kwam er de tweede keer net op de moment dat ik de spuit geprepareerd had een nieuw lid de kleedkamer binnen samen met de baas, ik zweer dat het zo gelopen is????
Denken jullie nou echt dat ik de enige ben die zoiets al ooit heeft meegemaakt?
 
Originally posted by Rob G
Uhummmz, kijk, mijn mening is als Oli dit in chat&converstie zet, of bij steriode board dat jullie reacties volkomen terrecht zijn.
Dat is het juist. Hij had het niet in het gare hanenhok geplaatst, het is verplaatst naar hier vanuit het steroidenboard.

Opmerkingen waren dus volledig terecht.
 
Ik moet zeggen dat ik me persoonlijk véél meer erger aan personen die het stoer vinden om wat te dreigen dan al die onzin van oli.

:mad:

En dat oli z'n spuit zet in een kleedkamer... big deal! :rolleyes:


De opmerkingen mogen dan terecht zijn maar iemand bedreigen met een pak rammel doe je niet!


en zoals Big Steve al gezegd heeft gebruik dan toch die ignore-functie!
 
Originally posted by bart82

De opmerkingen mogen dan terecht zijn maar iemand bedreigen met een pak rammel doe je niet!



Dreigen met palen daarentegen... :p
 
Originally posted by bart82

en zoals Big Steve al gezegd heeft gebruik dan toch die ignore-functie!


inderdaad, ik heb Spike nu ook op ignore staan :D
 
Originally posted by Oom Oli




Dreigen met palen daarentegen... :p

:rolleyes:

het verschil zit 'm er maar in dat wij die dingen gewoon voor de gein zeggen, maar die kerel ging bijna uit z'n dak
 
Originally posted by bart82


:rolleyes:

het verschil zit 'm er maar in dat wij die dingen gewoon voor de gein zeggen,


Hoezo, dacht je dan dat ik over zoiets geintjes zou maken???
Neenee, wie met mij ****t wordt effectief gepaald!


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Oom Oli



Hoezo, dacht je dan dat ik over zoiets geintjes zou maken???
Neenee, wie met mij ****t wordt effectief gepaald!

:rolleyes:

ik had het kunnen denken...
 
Nou Oli dan vind ik het wel dom van je als je dit bij het steroide forum zet. Kijk de reacties van mensen vind ik overdreven, maar ik kan r wel bij in komen. Bij ons in de gym bijvoorbeeld lopen ook veel kleine kinderen rond en zo, je kunt het gewoon niet maken om dat dan met spuiten te gaan zitten. Sowieso, jij bent misschien een (uhum) nette persoon, maar als iedereen zijn spuiten in de kleedkamer zet kan het voorkomen dat iemand r 1 laat slingeren en verder hoef ik het niet uit te leggen.

Ik zou r zelf ook boos om worden, als ik dadelijk ergens ga zitten en r steek plots zo'n ding in je kont, voor je het weet heb je een rare ziekte opgelopen.
 
Back
Naar boven