MuscleMeat

Zijn lijfstraffen pedagogisch verantwoord?... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ikzelf weet niet goed wat ik erover moet denken...
In het middelbaar onderwijs (15 was ik toen) was ik ooit eens gebuisd op het einde van het schooljaar... Als straf heeft mijn vader mij toen 3X achter elkaar op een schandalige wijze verkracht!
Je mag er zeker van zijn dat ik de daaropvolgende jaren van mijn schoolcarrièrre steeds met onderscheiding geslaagd was.
Achteraf bekeken heeft de aanpak van mijn vader dus wel zijn vruchten afgeworpen!!

Wat is jullie mening eigenlijk over dit vraagstuk?
 
Mmmm, misschien eeft het kwa studie zijn vruchten afgeworpen maar geestelijk heb je er toch iets te veel aan overgehouden of komt het door het blowen :D :D :D :D :D
 
Het mooi vinden van borsten bij mannen en het zoeken naar een geile homo bodybuilder zeggen toch al genoeg hierover :D :D :D
 
Originally posted by Olimantado
Ikzelf weet niet goed wat ik erover moet denken...
In het middelbaar onderwijs (15 was ik toen) was ik ooit eens gebuisd op het einde van het schooljaar... Als straf heeft mijn vader mij toen 3X achter elkaar op een schandalige wijze verkracht!
Je mag er zeker van zijn dat ik de daaropvolgende jaren van mijn schoolcarrièrre steeds met onderscheiding geslaagd was.
Achteraf bekeken heeft de aanpak van mijn vader dus wel zijn vruchten afgeworpen!!

Wat is jullie mening eigenlijk over dit vraagstuk?

och als je het prettig vind whahah :D

gekke wous die je er rondloopt ..
 
Originally posted by Olimantado
Ikzelf weet niet goed wat ik erover moet denken...
In het middelbaar onderwijs (15 was ik toen) was ik ooit eens gebuisd op het einde van het schooljaar... Als straf heeft mijn vader mij toen 3X achter elkaar op een schandalige wijze verkracht!
Je mag er zeker van zijn dat ik de daaropvolgende jaren van mijn schoolcarrièrre steeds met onderscheiding geslaagd was.
Achteraf bekeken heeft de aanpak van mijn vader dus wel zijn vruchten afgeworpen!!

Wat is jullie mening eigenlijk over dit vraagstuk?

.......ik ga er van uit dat jij de dorps gek bent op dit forum? :nanner:
 
Re: Re: Zijn lijfstraffen pedagogisch verantwoord?...

Originally posted by Vinny


.......ik ga er van uit dat jij de dorps gek bent op dit forum? :nanner:
Sinds Mr X die niet meer is , ja.
 
Originally posted by Olimantado
Ikzelf weet niet goed wat ik erover moet denken...
In het middelbaar onderwijs (15 was ik toen) was ik ooit eens gebuisd op het einde van het schooljaar... Als straf heeft mijn vader mij toen 3X achter elkaar op een schandalige wijze verkracht!
Je mag er zeker van zijn dat ik de daaropvolgende jaren van mijn schoolcarrièrre steeds met onderscheiding geslaagd was.
Achteraf bekeken heeft de aanpak van mijn vader dus wel zijn vruchten afgeworpen!!

Wat is jullie mening eigenlijk over dit vraagstuk?
Dat jij om je vader te bedanken hem nu 3 keer moet verkrachten.
 
Ach hij is er wat oud voor nu, en je moet de zondaars hun zonden vergeven...
 
Gek

Ik kan er hartelijk om lachen maar er zijn genoeg mensen die dit serieus is overkomen en dan komt het ineens een stuk harder aan.
 
Originally posted by Ilya
Gek

Ik kan er hartelijk om lachen maar er zijn genoeg mensen die dit serieus is overkomen en dan komt het ineens een stuk harder aan.


Tja, sommige mensen zijn ook serieus ontvoerd geweest door buitenaardse wezens en voor hen komt het ook hard aan dat jullie mijn stelling over het geloof in hen afkraken....
 
Originally posted by Olimantado
Tja, sommige mensen zijn ook serieus ontvoerd geweest door buitenaardse wezens en voor hen komt het ook hard aan dat jullie mijn stelling over het geloof in hen afkraken....
Oli, het was geen ontvoering, maar op vrijwillige basis!
 
Originally posted by Olimantado
Ach hij is er wat oud voor nu, en je moet de zondaars hun zonden vergeven...
Zondaar? Ik dacht dat je net zei dat je er blij mee was? Je hebt tenslotte een onderscheiding behaald.

Te oud ben je nooit, een Italiaanse dokter maakte laatst een 63 jarige vrouw nog zwanger.

Wel degoutant om te lezen voor mensen die echt verkracht zijn geweest.
 
Wees maar niet bang olimantado je vader zal er heus niet zwanger van worden :D :D
 
Originally posted by admin
Wel degoutant om te lezen voor mensen die echt verkracht zijn geweest.

ik vraag me dus iets af he...
als je vindt dat 't zo degoutant zou zijn voor lezers die dit echt zou zijn overkomen, waarom sta je dit soort achterlijke humor dan toe.

tis duidelijk dat hij dit zelf niet heeft meegemaakt, anders zou ie 't niet op zo'n toon over laten komen..
in mijn ogen is dit soort humor dan geenszins grappig of onschuldig, en kan 't alleen maar, zoals je zelf al hebt aangegeven, mensen kwetsen die dit daadwerkelijk hebben meegemaakt...
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by NewbieNeo


in mijn ogen is dit soort humor dan geenszins grappig of onschuldig, en kan 't alleen maar, zoals je zelf al hebt aangegeven, mensen kwetsen die dit daadwerkelijk hebben meegemaakt...


Hiermee wil ik de heer Newbieneo en alle personen die dit daadwerkelijk hebben meegemaakt verontschuldigen voor deze toch wel uiterst wansmakelijke grap van mij!!
Maar geef toe: ook Jean-Marie Pfaff had wel eens een slechte dag....
 
Ik weet het newbie, en ik laat het toe omdat het niet tegen de regels is om flauwe grappen te maken.
 
he Oli, aan mij hoef je je niet te verontschuldigen hoor, want mij heb je ermee niet gekwetst, maar probeer je voor te stellen dat er mensen zijn die zulke dingen wel meegemaakt kunnen hebben...
lijkt me niet echt een prettige ervaring...

en T, vind ook dat flauwe grappen gewoon gemaakt kunnen worden. vond zelf dit niet echt flauw meer, maar voor sommigen meer kwetsend...
 
Originally posted by NewbieNeo
he Oli, aan mij hoef je je niet te verontschuldigen hoor, want mij heb je ermee niet gekwetst, maar probeer je voor te stellen dat er mensen zijn die zulke dingen wel meegemaakt kunnen hebben...


Tja, ik heb vroeger toen ik voetbalde veel last gehad van knieblessures, (groeischijven...) Als ik hier iets lees over een knieblessure voel ik me ook steeds gekwetst, maar je moet met die dingen leren leven vind ik , hoe confronterend het ook is....
 
Originally posted by NewbieNeo
en T, vind ook dat flauwe grappen gewoon gemaakt kunnen worden. vond zelf dit niet echt flauw meer, maar voor sommigen meer kwetsend...
Hij kwetste niet direct iemand (eerder indirect), als ik alles moet censureren dat 'mogelijk wel eens iemand zou kunnen kwetsen' dan hoef je niet meer te discuteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven