AndroidHealthClinic

Zijn tussendagen mogelijk bij creatine?

Bezoekers in dit topic

Rode Pen

Novice
Lid geworden
15 jun 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
Hallo Bodybuiling forum,

Ik ga inmiddels 2 jaar naar de sportschool. In vergelijking met jaren geleden ben ik velen malen sterker, slanker en groter geworden.
Ik heb nog nooit supplementen gebruikt, maar hier wil ik nu wel mee beginnen. Ik heb het volgende product besteld: Mega Grow

Het bevat per scoop van 50gram 7,5gram creatine.
Omdat ik de 7,5 gram aardig veel vindt om mee te beginnen, ben ik van plan scoops van ongeveer 25-30 gram te nemen.

Mijn vraag is echter of het nodig is om elke dag een scoop te nemen om resultaten te nemen? of kan ik ook een tussendag nemen. I probeer zo vaak mogelijk te sporten. Vaak zit er 1 dag tussen. Dan zal ik dus alleen nemen nadat ik gesport heb.

Is het mogelijk deze tussendagen te nemen? of haalt dit het resultaat weg.
Moet op rustdagen perse creatine genomen worden?

Vriendelijk groet, Rode Pen
 
Galen een mooie kans om ie site en boek nog eens te pluggen. :cool:
 
Gezien de lange halfwaardetijd van creatine in je lichaam (spieren), maakt het vrijwel niets uit of je nu om de dag 7,5 gram of elke dag 3,75 gram neemt.
 
Ik gebruik Mega grow ook enkel als post-workout maar ik zou toch wel altijd gewoon een volle schep nemen.
 
Galen een mooie kans om ie site en boek nog eens te pluggen. :cool:
Bedoel je mijn boek over voedingssupplementen die te verkrijgen is op www.supplementenboek.nl? :D

Hallo Bodybuiling forum,

Ik ga inmiddels 2 jaar naar de sportschool. In vergelijking met jaren geleden ben ik velen malen sterker, slanker en groter geworden.
Ik heb nog nooit supplementen gebruikt, maar hier wil ik nu wel mee beginnen. Ik heb het volgende product besteld: Mega Grow

Het bevat per scoop van 50gram 7,5gram creatine.
Omdat ik de 7,5 gram aardig veel vindt om mee te beginnen, ben ik van plan scoops van ongeveer 25-30 gram te nemen.

Mijn vraag is echter of het nodig is om elke dag een scoop te nemen om resultaten te nemen? of kan ik ook een tussendag nemen. I probeer zo vaak mogelijk te sporten. Vaak zit er 1 dag tussen. Dan zal ik dus alleen nemen nadat ik gesport heb.

Is het mogelijk deze tussendagen te nemen? of haalt dit het resultaat weg.
Moet op rustdagen perse creatine genomen worden?

Vriendelijk groet, Rode Pen
Ja, ook op rustdagen creatine nemen.

Gezien de lange halfwaardetijd van creatine in je lichaam (spieren), maakt het vrijwel niets uit of je nu om de dag 7,5 gram of elke dag 3,75 gram neemt.
Want dat is makkelijk ofzo? Hogere dosissen ook grotere kans op darmklachten.
 
Hallo Bodybuiling forum,

Ik ga inmiddels 2 jaar naar de sportschool. In vergelijking met jaren geleden ben ik velen malen sterker, slanker en groter geworden.
Ik heb nog nooit supplementen gebruikt, maar hier wil ik nu wel mee beginnen. Ik heb het volgende product besteld: Mega Grow

Het bevat per scoop van 50gram 7,5gram creatine.
Omdat ik de 7,5 gram aardig veel vindt om mee te beginnen, ben ik van plan scoops van ongeveer 25-30 gram te nemen.

Mijn vraag is echter of het nodig is om elke dag een scoop te nemen om resultaten te nemen? of kan ik ook een tussendag nemen. I probeer zo vaak mogelijk te sporten. Vaak zit er 1 dag tussen. Dan zal ik dus alleen nemen nadat ik gesport heb.

Is het mogelijk deze tussendagen te nemen? of haalt dit het resultaat weg.
Moet op rustdagen perse creatine genomen worden?

Vriendelijk groet, Rode Pen
Je laadt wel heel traag je creatinevoorraad in de spier als je van dat product maar 25-30 gram neemt op trainingsdagen. Sterker nog, dan gebeurt er vrij weinig.
 
Back
Naar boven