AndroidHealthClinic

Zillah's Total Rebuild (muscle memory)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Masallah

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
7.607
Waardering
20
Na nu al geruime tijd, zo'n 4 maanden, niet echt bezig te zijn geweest met trainen en totaal niet met mijn voeding
ben ik van plan om nu de boel weer op te pakken. Weken lang bestond mijn voeding uit niet meer dan 6 tot 8
boterhammen per dag wat avond eten en af en toe is een pizza of wat döner in de avond.

Inmiddels weeg ik nog maar 72 kg 's ochtends vroeg, mijn taille is van 90 cm afgenomen naar 82 cm
mijn bovenbenen van 63 -> 58 cm, kuiten van 41 -> 38 cm en armen van 41,5 cm -> 37,5 cm.

Zelf ben ik zeer benieuwd wat het spiergeheugen voor mij zal gaan betekenen, nog nooit in de 7 jaar dat ik
nu train ben ik er zolang tussenuit geweest met trainen ook niet in de periode van mijn schouderblessures.
Ook ben ik eerder nog nooit zoveel afgevallen als in de laatste periode.

Aangezien ik nu zeer druk ben met mijn vakantiebaan, autorijlessen en de verbouwing van mijn homegym
zal ik opzoek moeten gaan naar gaatjes om te gaan trainen, gelukkig zal het niet lang meer duren voordat
er weer getraind kan worden in mijn eigen gym.

Een dezer dagen zal ik weer aan het ijzer zitten, ik sluit nu af met een shake en zal weer eens een aso
ontbijt klaar maken in de ochtend ... heren tot later!
 
Succes kerel. Hoop dat je snel je oude niveau bereikt, was immers super.
 
Succes kerel! En nu niets meer laten tussen komen hé ;)
Hoe ga je trainen?
 
Succes kerel. Hoop dat je snel je oude niveau bereikt, was immers super.

Ik hoop het ook .. dank je.

Succes kerel! En nu niets meer laten tussen komen hé ;)
Hoe ga je trainen?

Ik wil eerst zoveel mogelijk aan het ijzer zitten de feeling weer terug krijgen, dus allereerst met een simpele split.
Daarna wil ik overgaan op 3x per week fullbody met de good old squats, rows en deadlifts.
 
Succes! Maar zo'n terugval in 4 maanden? Heftig hoor!
 
Na nu al geruime tijd, zo'n 4 maanden, niet echt bezig te zijn geweest met trainen en totaal niet met mijn voeding
ben ik van plan om nu de boel weer op te pakken.
Weken lang bestond mijn voeding uit niet meer dan 6 tot 8
boterhammen per dag wat avond eten en af en toe is een pizza of wat döner in de avond.

Inmiddels weeg ik nog maar 72 kg 's ochtends vroeg, mijn taille is van 90 cm afgenomen naar 82 cm
mijn bovenbenen van 63 -> 58 cm, kuiten van 41 -> 38 cm en armen van 41,5 cm -> 37,5 cm.

Zelf ben ik zeer benieuwd wat het spiergeheugen voor mij zal gaan betekenen, nog nooit in de 7 jaar dat ik
nu train ben ik er zolang tussenuit geweest met trainen ook niet in de periode van mijn schouderblessures.
Ook ben ik eerder nog nooit zoveel afgevallen als in de laatste periode.

Aangezien ik nu zeer druk ben met mijn vakantiebaan, autorijlessen en de verbouwing van mijn homegym
zal ik opzoek moeten gaan naar gaatjes om te gaan trainen, gelukkig zal het niet lang meer duren voordat
er weer getraind kan worden in mijn eigen gym.

Een dezer dagen zal ik weer aan het ijzer zitten, ik sluit nu af met een shake en zal weer eens een aso
ontbijt klaar maken in de ochtend ... heren tot later!

Hoe vaak hebben we dit al gehoord Ruud? Je begint de Loo van de trainingssectie te worden! ;) Eerst zien dan geloven! :D
 
Hee gast succes man en nu doorzetten he!
 
Succes met terugkomen kerel, waar een wil is is een weg. En waar een weg is kun jij lunges doen!
 
no guts, no glorie ... go for it!
 
Je verliest je geloofwaardigheid bro:P

Hop hop..trainen met je donder:D
 
Niemand gelooft hem nog.
 
ideaal moment om meer bij te plekken dan wat er ooit heeft gezeten!!!
Ga ervoor!
 
succes (weer :P)
 
succes ouwe
 
Na nu al geruime tijd, zo'n 4 maanden, niet echt bezig te zijn geweest met trainen en totaal niet met mijn voeding
ben ik van plan om nu de boel weer op te pakken. Weken lang bestond mijn voeding uit niet meer dan 6 tot 8
boterhammen per dag wat avond eten en af en toe is een pizza of wat döner in de avond.

Inmiddels weeg ik nog maar 72 kg 's ochtends vroeg, mijn taille is van 90 cm afgenomen naar 82 cm
mijn bovenbenen van 63 -> 58 cm, kuiten van 41 -> 38 cm en armen van 41,5 cm -> 37,5 cm.
Wow, nog even en je hebt fysiek zoaks het mijne.

Ik ben benieuwd hoe het met de kracht staat.

Ik wil eerst zoveel mogelijk aan het ijzer zitten de feeling weer terug krijgen, dus allereerst met een simpele split.
Daarna wil ik overgaan op 3x per week fullbody met de good old squats, rows en deadlifts.
Ja, doe Bill Starr, doe Bill Starr, wiee:woot::woot:

...kuch... sorry.
Hoelang denk je er over te doen de feeling terug te krijgen en waarom gaat dit sneller met split dan met fullbody?
 
Succes mass :D En wat een mega terugval gozer! Niet normaal!
 
Hoop gelul zeg, waar blijven de trainingen?
 
Succes! Maar zo'n terugval in 4 maanden? Heftig hoor!

Ik ben in deze tijd misschien zo'n 2 weken bezig geweest met trainen en dan nog pussy ook dus dat
wil dan niet echt opschieten. Sowieso kwakkel ik dit gehele jaar al aan nadat ik 3 keer achter mekaar
de griep heb gehad eind 2007 begin 2008 toen ook al aardig wat massa verloren.

Hoe vaak hebben we dit al gehoord Ruud? Je begint de Loo van de trainingssectie te worden! ;) Eerst zien dan geloven! :D

NOOOOO :D Ja ik weet het maar dit keer is het menens

Je verliest je geloofwaardigheid bro:P

Hop hop..trainen met je donder:D

:cool: ja ja komt goed :D

Wow, nog even en je hebt fysiek zoaks het mijne.

Ik ben benieuwd hoe het met de kracht staat.


Ja, doe Bill Starr, doe Bill Starr, wiee:woot::woot:

...kuch... sorry.
Hoelang denk je er over te doen de feeling terug te krijgen en waarom gaat dit sneller met split dan met fullbody?

Ik moet vanaf nu nog 3 weken werken en dan begint mijn school weer, dus het was de bedoeling
om effe 3 weken te trainen zonder schema en dan te starten met een schema, zal me nog
weer eens wat meer inlezen.

Hoop gelul zeg, waar blijven de trainingen?

Inderdaad eens tijd voor een training ...

@ de rest: bedankt voor de support :)

Vrijdag 15 augustus - Rug & Biceps

Wide grip chin ups
5x8xbw ( HAHA ja echt geweldig dat bodyweigth)

Seated row
8x40 kg
8x45 kg
8x50 kg

Dumbbell row
8x20 kg
8x22 kg
8x24 kg

Pendlay rows
5x8x50 kg

Front pulldown
3x12x50 kg

Superset: alternating dumbbell curl / hammer curls
8x16 kg
8x16 kg
8x18 kg

Commentaar
Conditioneel sta ik er echt brak voor, voelde niet zwaar maar het wordt wel weer effe wennen.
Dumbbell rows moet ik echt eens aan gaan werken daar ben ik nooit goed in geweest en is het echt
pussy als ik het vergelijk met wat voor gewichten de ander dbb leden trainen.

Morgen eventueel weer een training en anders zondag wel.
 
ZIllah vergelijken oow jeeh ga nog maar harder trainen vergelijken niet doen hé maar knallen:P. Wil wel weer beetje zillah zien de volgende keer:P Succes en kijk hier nog wel!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven