Fitness Seller

Zillah's Total Rebuild (muscle memory)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wahahaha,dude !

Die ''zachte G'' is wel ubergay. :D
 
Wahahaha,dude !

Die ''zachte G'' is wel ubergay. :D

Zachte G? hehe volgens mij zit je in het verkeerde deel van nederland man .. twents accent he ;)
 
Volgens mij kan je bench techniek nog wel een stuk beter dus zou daar ook nog winst te behalen zijn.
 
Netjes die bench! Maar waarom train je niet in je homegym?
 
Je gaat weer lekker vooruit, mooi man.
Train je nu split? Ben wel benieuwd naar je complete schema.
Hoe lang en hoe zwaar ben je?
 
fijne spotter!!
 
@a1s: :D

Training maandag 27 oktober - Rug

The Modified Gymnast's Back Routine / Charles Poliquin

(Set 1 reps / Set 2 reps / Set 3 reps)

1) Wide-grip pull-up, AMRAP (as many reps as possible) (8xbw+5 kg / 6xbw+10 kg / 6xbw)

2) Rest for ten seconds

3) Medium-grip pull-up, AMRAP (8xbw+5 kg/ 6xbw+10 kg / 4xbw)

4) Rest for ten seconds

5) Medium-grip chin-up, AMRAP (Notice your palms are now facing you.) (8xbw+5 kg / 4xbw+10 kg / 3xbw)

6) Rest for ten seconds

7) Narrow-grip chin-up, AMRAP (6xbw+5 kg / 3xbw+10 kg / 3xbw)

8) Rest ten seconds

9) Parallel grip chin-up (see below), AMRAP (4xbw+5 kg / 2xbw+10 kg / 3xbw)

10) Rest for three minutes

11) Drag your sorry butt off the floor and repeat the whole thing twice. (Rest about two minutes inbetween sets)
Damn, als ik die routine probeer met BW, dan moet ik midden in de 2de set al doubles maken met behulp van een sprongetje om het te kunnen afmaken :p

Netjes.
 
Volgens mij kan je bench techniek nog wel een stuk beter dus zou daar ook nog winst te behalen zijn.

Zowel wide als met deze grip kan ik die 130 benchen, daar zit niet zoveel verschil in.
Probeer soms wel eens met arch te benchen, maar goed dat duurt wel effe voordat je dat
goed onder de knie hebt.

Netjes die bench! Maar waarom train je niet in je homegym?

Homegym is niet bij mij thuis, is in een andere wijk niet veel verder dan de sportschool waar ik train.
Ben nu zeer druk met school, makkelijke is dat in de sportschool alles klaar staat effe relaxen ook
ondertussen, socializen dus. In de homegym ben je ook maar in je eentje, is meer voor oefeningen
die ik niet kan doen in de sportschool en voorin het weekend.

Je gaat weer lekker vooruit, mooi man.
Train je nu split? Ben wel benieuwd naar je complete schema.
Hoe lang en hoe zwaar ben je?

Train volgens split maar heb geen schema, zorg dat ik genoeg rust houdt zodat de spierengroepen
kunnen herstellen voordat ik weer aan een training begin. Doe zoveel mogelijk waar ik zin in heb wel
lettend op wat ik de dagen ervoor heb getraind.

Bodyweight is nog steeds onder de 80 bij 1.75m

fijne spotter!!

Bij de 130 heeft hij niet meegeholpen, je hoorde me ook nog wel LAAT LAAT LAAT roepen.
De 3e rep bij 120 heeft hij wel geholpen en dat had ik toen ook nodig.

Damn, als ik die routine probeer met BW, dan moet ik midden in de 2de set al doubles maken met behulp van een sprongetje om het te kunnen afmaken :p

Netjes.

Thanks, ik chin dus ook al wel elke rug training dus dat wil al wel helpen. Viel me trouwens nog wel
mee met dat weigthed chinnen, ben benieuwd wat dat de komende tijd voor effect zal hebben.

Voor zover ik zie gebruik je inderdaad geen arch?

Gebruik inderdaad geen arch, soms bij wat lichtere setjes probeer ik het wel maar voelt onwennig.
Kom zeer veel bij kijken wil je dat goed doen, moet je echt je tijd lees trainingen voor nemen.
 
Volgende keer moet je gewoon vragen of hij ze handen bij zich houd. Zelf vind het irritant als zo'n spotter met ze handen erbij zit.
 
Nice chins, hoeveel is je max. met chinnen? Zag t al staan op t-nation, verrot veel reps maak je op die manier man.
 
Volgende keer moet je gewoon vragen of hij ze handen bij zich houd. Zelf vind het irritant als zo'n spotter met ze handen erbij zit.

Ik maak er geen probleem van, weet zelf dat ik hem in me eentje gedrukt heb. Zolang ik die 150 kg
maar goed vastleg op video dan waarschuw ik hem wel ff van te voren ;)

Nice chins, hoeveel is je max. met chinnen? Zag t al staan op t-nation, verrot veel reps maak je op die manier man.

In gewicht bedoel je? Normaal chin ik niet met extra gewicht, first time .. dus geen idee zullen we de komende tijd zien.
 
Je ligt ook nogal erg onstabiel op het bankje.. Daar valt echt nog wel winst uit te halen.
 
Hahah wat een stelletje noaberse boern ook!!Oh nie dan!!!!!!!!!

(Kom zelf uut EnskEdeee!!!!!!!!!)

:D
 
Je ligt ook nogal erg onstabiel op het bankje.. Daar valt echt nog wel winst uit te halen.

Ene keer lig ik wat stabieler dan de andere, maar daar is zeker nog wat kracht te behalen.

Hahah wat een stelletje noaberse boern ook!!Oh nie dan!!!!!!!!!

(Kom zelf uut EnskEdeee!!!!!!!!!)

:D

Heerlijk hè dat luie accent ... onmeunig keueren onie dan :D
 
Vrijdag 31 oktober - Rug

Pendlay rows
6x8x50 kg

Yates rows
8x80 kg
5x8x70 kg

Pulldown machine
8x70 kg
8x80 kg
3x8x90 kg

Hyperextensions
20xbw
20xbw + 15 kg
15xbw + 40 kg

Rotational crunches heen en weer smijten gewicht L --> R
2 sets x aantal keer 15 kg

Commentaar
Daarna nog wat isolatie in me eigen homegym en wat foto's geschoten. Onderrug helemaal naar de tyfus
door die pendlays :o en dat met dat gewicht .. PUSSY
 
lekker veel volume! :thumbs:
 
Wat een k*tspotters, verder wel nette filmpjes.
 
Die foto's van je motiveren mij om ook eens op 80kg te raken, al zou ik er nog niet zo goed uit zien.
doe je de bench altijd op dat bankje? Want je balans ziet er idd vreemd uit, alsof je een hele sterke beginner bent. Dat heb ik alleen als ik in een andere gym op een nieuwe bank train, dus vroeg me af of je daar vaker op drukt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven