Fitness Seller

Zillion CD's ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Iemand die weet waar ik ze kan downloaden ?? Ik had het vroeger maar nu niet meer, zoek het al 2 jaren op kazaa en vind nix! Ik had het vroeger van de goeie ouwe napster gedownload... Iemand die weet waar ik ze kan vinden ?
 
weet er iemand tenminste welke muziek dat het allemaal was die ze op de cd's afspeelden ?
 
Tsja met de alleen de term zillion is het moeilijk zoeken ..... heb je wat meer info ?
 
Tja de Zillion,
was toch die toko in Antwerpen?
daar ben ik wel eens geweest...

wat draaiden ze daar....euh...goede vraag...trance, deep-trance maybe....en hardhouse... niet te verwarren met hardstyle..da's wat anders...
 
Originally posted by Electra
Tja de Zillion,
was toch die toko in Antwerpen?
daar ben ik wel eens geweest...

wat draaiden ze daar....euh...goede vraag...trance, deep-trance maybe....en hardhouse... niet te verwarren met hardstyle..da's wat anders...
uhm hardstyle=hardtrance/hardhouse.
 
Nope, je hebt engelse en duitse hardhouse,
waarvan de duitse hardhouse onze hardstyle is.....oftewel flinke doorbeuk house die neigt naar hardcore en waar vaak hardcore samples in gebruikt worden...

engelse hardhouse is meer richting techno, mix van alles wat een softer geheel geeft....
dus er zit wel degelijk een heel groot verschil in ...
 
de zillion was gesloten, maar hij gaat terug open.. of is al terug open ondertussen..
heb ik me laten vertellen..
 
Back
Naar boven