AndroidHealthClinic

Zilver (schijnt goed te zijn?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat goud kan je ook apart innemen maar blijkbaar moet je eerst met zilver beginnen. Wat daar van waar is weet ik niet.

En of je die dosis zilver per dag uit je voeding moet halen, dan vrees ik dat je er met je voeding wellicht niet komt hoor.
 
Blah, zo werkt het niet natuurlijk. Jij bent overtuigd van je gelijk en ik zeg bewijs het maar. Ik wil best nog een aantal artikelen boven water halen over de Royal Jelly en de onzinnigheid van het toedienen, maar ik ga eerst op vakantie.

veel plezier;)
 
Vriend van me is acupuncturist, die hanteren de regel dat goud energie geeft en zilver energie onttrekt

Duffe mensen moeten dus goud nemen (kan ook via juwelen ed) en mensen met teveel energie moeten aan het zilver.

Waarheid ? ? ?

Er zijn meer dingen tussen hemel en aarde ....................................
 
vroegah, toen je je keutuh nog branduh aan de eutlaat van de kreetluh..toen waren er mensen, de welgestelden, ik denk het jaaar voor 1800 ofzo, ik doe maar een gooi, die kregen veel zilver binnen, via het koken waarschijnlijk. die mensen kregen iig een wat grijzig gezicht omdat het lichaam de zilver niet kan uitscheiden.

Eric heeft vast wel tijd om PRECIES uit te zoeken hoe de vork in de steel zit :)
 
Mijn spieren zijn van platina :D
 
Ik ben er gisterenavond nog mee begonnen. Flesje zilversiroop van 61€ dus mag wel goed tuig zijn he :)

Heeft totaal geen smaak dus das mss goed.
 
Ik begrijp niet echt waarom dat zilver zou kunnen nuttig zijn ivm met onze sport????
 
Back
Naar boven