XXL Nutrition

Zilvervlies rijst lekker maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tussen je big mac duwen en mayonaise werkt ook goed.
 
Los van het feit welke rijst, je kan rijst of pasta ook 'lekkerder' maken door er wat bouillon bij te doen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nou nee big mac ook weer niet heb al een tijdje mac geboycot maar hou idd algemeen wel van vet eten ...

Dat heb ik nooit gedaan bouillon erbij moet tijd op moment wanneer het nog kookt met water of nadat je het al afgegiet hebt?
 
nou nee big mac ook weer niet heb al een tijdje mac geboycot maar hou idd algemeen wel van vet eten ...

Dat heb ik nooit gedaan bouillon erbij moet tijd op moment wanneer het nog kookt met water of nadat je het al afgegiet hebt?

afgegoten*

En moet bij in het water gewoon zodat het kan oplossen en de rijst/pasta dit kan opnemen
 
Of als het al warm op je bord ligt overgieten met wat Kikkoman (sojasaus):
Less-salt.png
 
ahaha oke ga dat maar is een keer erbij proberen kijken hoe dat proeft, moet je dan in geval van saus of bouiloon enzo enzo ook de kcal e/k/v ervan ook berekenen in je eetschema of is dat to much volgens jullie?

Ik ga eerst alle suggesties met zilvervlies proberen wilt dat alsnog niet lukken ga ik toch lekker over op witte rijst
was ook al van plan een rijstkoker te halen vermakkelijkt het hele proces ervan volgens mij en kookt je rijst erg goed, iemand ervaring daarmee?
 
ahaha oke ga dat maar is een keer erbij proberen kijken hoe dat proeft, moet je dan in geval van saus of bouiloon enzo enzo ook de kcal e/k/v ervan ook berekenen in je eetschema of is dat to much volgens jullie?

Ik ga eerst alle suggesties met zilvervlies proberen wilt dat alsnog niet lukken ga ik toch lekker over op witte rijst
was ook al van plan een rijstkoker te halen vermakkelijkt het hele proces ervan volgens mij en kookt je rijst erg goed, iemand ervaring daarmee?

Is je eigen keuze natuurlijk, maar de rest van je voeding afwegen en dan dergelijke sluip kcal niet meerekenen is jezelf wat tegenwerken imo.

Boter of olijfolie bij het bakken niet meetellen is ook zoiets, het kan to much lijken maar als je al die kleine dingen optelt heb je weer wat extra kcal om rekening mee te houden. Ik zeg dus doen, het kan iig geen kwaad ;)
 
eet wat je lekker vind anders ga je het toch niet vol houden
natuurlijk geen vet eten
 
kwark?? :P
 
Ik was wel serieus, ketchup is prima te doen bij rijst hoor:rolleyes: Wat ik veel wedstrijdatleten ook zie doen is Walden Farms sauzen erbij haha.
 
Ik was wel serieus, ketchup is prima te doen bij rijst hoor:rolleyes: Wat ik veel wedstrijdatleten ook zie doen is Walden Farms sauzen erbij haha.

Dat is echt zo vreselijk niet normaal ranzig :roflol: Ik snap dat wedstrijdatleten niet meer 'willen' genieten van hun eten, maar om het dan nog meer te verpesten met die troep :o Gaat mij te ver :p

smaken verschillen natuurlijk
 
Ik was wel serieus, ketchup is prima te doen bij rijst hoor:rolleyes: Wat ik veel wedstrijdatleten ook zie doen is Walden Farms sauzen erbij haha.

ik was ook serieus . Met yoghurt eet je het veel sneller
 
eet wat je lekker vind anders ga je het toch niet vol houden
natuurlijk geen vet eten

Waarom niet? Geen transvet misschien, maar vet eten (tja, wat versta jij eronder) kan prima :D
Zolang het in je schema/verhoudingen past.
 
Haay

Ik had een vraagje ik ben gek op normale witte rijst( de ongezonde rijst) omdat als ik die kook hij altijd heel lekker word en gwn goed te vreten is met van alles en nog wat
nou ben ik al paar maanden overgestapt na zilvervlies rijst omdat dat natuurlijk gezonder en beter is qua voedingswaarden alleen krijg ik die niet zo lekker als de witte rijst hij word altijd hoe lang ik hem ook kook erg hard en is gwn bijna niet te eten tenzij ik er wat olie bij doe of kwark of yoghurt en met veel water wegdrink. Nou was me vraag van klopt dat dat het zo is of doe ik gwn iets niet goed bij het koken ervan? Ik zat eraan te denken om een rijstkoker te halen om te kijken of het miss daarin beter lukt dan zelf via pan enzo? Enige tips suggesties voor mij

Alvast bedankt :D

basmati/pandan rijst? problem solved?
 
Gewoon basmati rijst kopen. Zilvervlliesrijst is overrated. Zoveel gezonder is het echt niet vergeleken met normaal witte rijst.
 
zilvervlies lekker maken , hmmm had dat probleem eerst ook, niet te eten
maar heb het geheime recept gevonden om het een top product te maken
het gaat als volgt

pakt een pan ,doet er beetje olie in en knoflook en ui ,
pak een schaal met heet water en doe er een kip buoilon blokje in en laat het oplossen
doe de rijst in de pan en voeg het water met buoilonlijn hele tijd toe totdat het is verdamp en dan weer opnieuw

hoor het wel
 
Back
Naar boven