AndroidHealthClinic

zilvervlies rijst

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik heb al een tijdje zilvervlies rijst van de C1000 bruin/doorzichtige zakken van 1,05€ per kilo!
Maar de laatste week heb ik enorm veel nog niet uitgekiemde rijstekorrels ertussen zitten!
Ik breek zowat mijn kiezen erop en iedere hap is het raak!
Veel zin om door die braggel te roeren om te kijken naar niet ontkiemde rijstkorrels heb ik niet!
Iemand enig idee welke zilvervliesrijst dit niet heeft ( is voordeliger dan alles uitproberen, maar dit grapje gaat mij nog geld kosten bij de tandarts )
 
Heb zelf die van Lassie. Nog nooit tegengekomen ongekiemde rijstkorrels tegen gekomen. Maar die is wel weer een stuk duurder.
 
Peoples zei:
Heb zelf die van Lassie. Nog nooit tegengekomen ongekiemde rijstkorrels tegen gekomen. Maar die is wel weer een stuk duurder.

Ach ja 1 pak rijst is goedkoper dan een kroon laten zetten bij de tandarts :D
 
ReyMysterio zei:
Ach ja 1 pak rijst is goedkoper dan een kroon laten zetten bij de tandarts :D

Whahaha, das waar!!

Ik neem af en toe voor de afwisseling wilde rijst van Lassie ook erg lekker van de Rijstleider! :D

Volgens mij hadden ze bij de makro of sligro ook 5 kg zakken van lassie.
 
Peoples zei:
Whahaha, das waar!!

Ik neem af en toe voor de afwisseling wilde rijst van Lassie ook erg lekker van de Rijstleider! :D

Volgens mij hadden ze bij de makro of sligro ook 5 kg zakken van lassie.

Ik hoop makro ga ik morgen nl naar toe :D
Alleen de kip is er niet meer in de aanbieding 3,45€ kg! Normaal kg of 10 inslaan :D
 
Ik had eerst die van lassie, nu eigenmerk AH, bevalt prima..
 
bij de Makro is de Silvo rijst in de aanbieding! Shopse!
 
ReyMysterio zei:
Ik heb al een tijdje zilvervlies rijst van de C1000 bruin/doorzichtige zakken van 1,05€ per kilo!
Maar de laatste week heb ik enorm veel nog niet uitgekiemde rijstekorrels ertussen zitten!
Ik breek zowat mijn kiezen erop en iedere hap is het raak!
Veel zin om door die braggel te roeren om te kijken naar niet ontkiemde rijstkorrels heb ik niet!
Iemand enig idee welke zilvervliesrijst dit niet heeft ( is voordeliger dan alles uitproberen, maar dit grapje gaat mij nog geld kosten bij de tandarts )


Dat heb je met die goedkope rotzooi ;)

Ik haal de mijne bij de AH, kost je 86cent voor 400 gram
 
ik heb ook die zilvervliesrijst van lassi, kom heel af en toe zo'n nog niet uitgekiemde korrel tegen
 
heeft de aldi ook geen zilvervliesrijst?
 
Ruud zei:
Dat heb je met die goedkope rotzooi ;)

Ik haal de mijne bij de AH, kost je 86cent voor 400 gram
moet je de kilozak kopen, die is veel voordeliger. zoals geegd, hier meer goeie ervaringen met de zv rijst van albert heijn. wat valt er eigenlijk verder nog over te zeggen?
 
Back
Naar boven