MuscleMeat

zilvervliesrijst/kipfilet met chili saus

Bezoekers in dit topic

MassFreak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 nov 2007
Berichten
2.800
Waardering
135
Lengte
1m68
snap er niks van als ik dit eet krijg ik net als bij no-xplode of supercharge tintelingen in me gezicht... iemand een idee waar door dit komt?:)
 
Its the damn chili!!
 
:eek: dan zal ik morgen is die troep eten zonder chili is kijken of het daar aan ligt

Zal het waarschijnlijk wel zijn.. of je moet allergisch zijn voor zilverrijst maar dat lijkt me beetje sterk. Ik zou gewoon wat minder hete saus gebruiken jonguh
 
Zou kunnen dat je allergisch bent voor capsaïcine, het bestanddeel van peper wat zorgt voor de hete 'smaak'/sensatie. Komt niet vaak voor, maar toch...
 
Allergische reactie -> huiduitslag, toch ? Dan krijg je toch niet zomaar tintelingen ?
 
duidelijk de chilisaus :P
 
Allergische reactie -> huiduitslag, toch ? Dan krijg je toch niet zomaar tintelingen ?

Een allergische reactie kan zich op heel veel verschillende manieren uiten, uitslag is daar maar eentje van.
 
heb geen huiduitslag alleen wat tintelingen in me gezicht maar er schijnt ook beta alanine in rijst te zitten en vlees en me kip is gebakken in rijst olie :)
 
net weer me rijst met kip op nu zonder die saus en heb het nog steeds.. vage shit zou het door die rijst olie komen..? iemand een idee? zit hier met zweet handen is niet echt prettig meer
 
Vaag, maar ik zou gewoon volgende keer zonder rijstolie proberen.. En anders eens een andere rijst oid, gewoon dat je kan wegstrepen wat het NIET is..
 
Klinkt inderdaad als een allergie.

Of toevallig je beta Alanine supp ingenomen voor het eten :)
 
Klinkt inderdaad als een allergie.

Of toevallig je beta Alanine supp ingenomen voor het eten :)

nee die heb ik niet ingenomen en normaal van de chinees rijst heb ik het ook nie en van kip ook niet dus zal het wel aan die olie liggen heb ik het vermoeden
 
Its the damn chili!!
 
Back
Naar boven