AndroidHealthClinic

Zimma kuurlog Test/Primo/Anavar 6 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZymZimma

Cool Novice
Lid geworden
13 mei 2019
Berichten
63
Waardering
22
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hoi buffels en buffelintjes

Vandaag begonnen met een 6 weekse kuur gebaseerd op die van cools
Kuurschema
1-6 Test-e 400mg per week
1-6 Primo-e 400mg per week
1-4 Anavar 25mg 2x per dag
1-7 HCG 500iu 2x per week
8-11 Clomid 50mg per dag

Tamoxifen eventueel achter de hand mocht ik gyno krijgen maar lijkt me stug..

Supplementen
ZMA 3 caps
Vit D3 2500iu
Omega-3 3caps (900mg omega 3)
Red Maca 500mg
Creatine 5gram :rolleyes:


Start gewicht is 78kg bij 10-11%
Doel is om 4kg aan te komen en vet percentage te behouden max 13%

Training doe ik het volgende, het systemm voor de reps en sets zijn elke dag hetzelfde dus die noteer ik maar 1 keer

Maandag Legs Rug Biceps
Squat 1-6x5 (Elke 6 weken beginnen met 6 reps en opbouwe naar 1 rep)
SL deadlift 2-6x4
Bent over row 12-6x4
Lunges 12-6x4
Latt Pull down 18-12x4
Cable row 18-12x4
Hammer curl 18-12x4

Dinsdag Borst Schouders Triceps
Bench press
Close grip bench
Incline Bench
Standing DB shoulder
Side raises
Shrugs
Face puls

Donderdag Legs Rug Bic
Deadlift
Front squat
Lat pull down
Pulley
Chin ups
Kickbacks
Barbell curl

Vrijdag Borst Schouder
OHP
Leg up bench
DB shoulder
Shrugs
Side raises
Face pulls
Crossovers

Zaterdag Biceps/Triceps/Abs
12 sets biceps 8-15 reps, 12 sets triceps 8-15 reps en 5 sets abs

Stats atm:
78kg 11%
Bij 173cm
24 jaar
Bench press: 110x2
Squat: 160x1
Deadlift: 160x1
OHP: 65x2

Voeding
Kcal: 2600
Eiwit: 180gram
Vet: 60gram
Kool: 330gram

Kuurverleden
500mg test 10 weken 83kg bij 22%..... 5 jaar terug

Vandaag 1e spuit erin gebruik voor het eerst blauwe naalden en Pfoeeee wat moet je hard drukken
heb denk ik ook 1ml test erin ipv 1.6ml.... Iemand enige tips dit is de 1e keer dat ik 5.5 ml in mijzelf moet drukken.
Ik pak 7ml lucht en spuit 5ml lucht in pak 4 ml primo
Spuit 2ml lucht in de test en pak 1.5ml test maar na een tijdje is het super moeilijk te zien of je 1.5 hebt en je kan natuurlijk moeilijk een deel terugspuiten als je al primo erin hebt....

Dus net 5ml in de glute gedrukt en 25mg anavar gepakt. Duurde zeker 1 minuut voordat de spuit leeg was.
Aspireren doe ik niet meer omdat ik dat hier een keer gelezen had dat het meer schade aanbrengt dan eventueel preventie geeft... Scheelt wel echt met gekut ..


Over uurtje een maaltijd erin en dan trainen, ik heb fotos gemaakt maar ik twijfel nog om ze te posten..
Heb een paar duidelijke kenmerken
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
1e training gehad ofzo.. Weet niet of het kwam door de paniek die ik had tijdens het prikken of gewoon een meh dagje maar wat een k*t training..
Squat
100x6
85x3 paused
85x3 paused
85x3 paused
85x3 paused
85x12 AMRAP

Stiff legged deadlift
90x6
90x6
90x6
90x6
90x6

Tijdens de SL ging ik elke set bijna out voor mijn gevoel duurde dan ook zeker 25minuten om 5 setjes te doen...
Vanavond maar nog een keer proberen en dan Lunges, lat Pull down, Cable row, Hammer curl

Ook besloten om anavar gewoon 50mg in 1x te nemen en door te trekken naar 6 weken (2 potjes gewoon opmaken) :)
+
Zal ik die .5ml test nog in mijn quad drukken met een insu naald of gewoon laten zoals het nu is... Ik ben als de dood voor naalden
 
Laatst bewerkt:
Bang voor naalden ? Als je wilt kuren moet je dat van je afzetten.
 
Zeker waar, had er nooit last van maar ontstond opeens in mijn 8e week... Nu langzaam weer aan wennen
 
Beter verdeel je je shit in 2 injecties per week ipv 5ml per keer te spuiten. Zo moeilijk en eng is het toch allemaal niet?

Je bent een volwassen kerel die denkt anabolen te moeten gebruiken en dan schrijf je dat je als de dood bent voor naalden en in paniek raakt tijdens het injecteren... Kom op man.
 
Beter verdeel je je shit in 2 injecties per week ipv 5ml per keer te spuiten. Zo moeilijk en eng is het toch allemaal niet?

Je bent een volwassen kerel die denkt anabolen te moeten gebruiken en dan schrijf je dat je als de dood bent voor naalden en in paniek raakt tijdens het injecteren... Kom op man.
Dus dan ene keer primo andere keer test of echt 2ml primo 0.75 test? Want dat lijkt me nog onhandiger...


Gisteren in de avond nog verder getraind en ging perfect vandaag staat er borst schouders tricep op het lijstje
 
Laatst bewerkt:
Vandaag borst schouders tricep gedaan, PIP is bijna volledig weg.
De benoemingwaardige dingen van deze training waren Bench 85x12.
Voor de close grip 6 reps en incline 12 reps voor 5 sets gedaan en toen schouders tricep.

Was goed kapot na de bench is ook een soort van PR maar moet zeggen dat ik de laatste reps veel vorm verlies had en de borst niet meer aantikte.
Wellicht vanavond nog half uurtje lopen op 5km/h

Morgen is er een rustdag gepland en donderdag weer knallen met benen + rug & 500iu hcg.

Bench is uit proportie met wat ik heb gesquat maandag, dit komt door een blessure die ik een tijd geleden heb opgelopen hierom squat en deadlift ik minder dan wat mijn max is
 
Net deadlift sessie gehad en merk dat ik te veel moet inhouden door die onderrug dus ik haal deadlifts helemaal weg. Ipv deadlifts gooi ik er een paar isolatie oefeningen bij.
Vanaf week 2 ga ik ook de gewichten erbij loggen. Daarnast voeding, eiwitten verhoog ik naar 200gram carbs blijven op 330 en vet ook. Ik verwacht 1e-2e week 2-3kg aan te komen miss iets meer en daarna geleidelijk mijn kcal inname te verhogen mocht ik merken dat ik het nodig heb.
Voor de rest niks te klagen, PIP is helemaal weg ook al gooide ik er 5ml in.
 
Net deadlift sessie gehad en merk dat ik te veel moet inhouden door die onderrug dus ik haal deadlifts helemaal weg. Ipv deadlifts gooi ik er een paar isolatie oefeningen bij.
Vanaf week 2 ga ik ook de gewichten erbij loggen. Daarnast voeding, eiwitten verhoog ik naar 200gram carbs blijven op 330 en vet ook. Ik verwacht 1e-2e week 2-3kg aan te komen miss iets meer en daarna geleidelijk mijn kcal inname te verhogen mocht ik merken dat ik het nodig heb.
Voor de rest niks te klagen, PIP is helemaal weg ook al gooide ik er 5ml in.

Wat is er met je onderrug?
 
1 Jaar terug na een deload week een PR proberen te zetten en toen schoot het erin.. Liep toen bij een verkeerde fysio, of naja verkeerd ik moest bepaalde oefeningen doen die uiteindelijk niet veel goeds deden.
Daarnaast is mijn heup scheef en trekt mijn hamstring mijn onderrug... Iets in deze trend was het, veel gebla. Nieuwe fysio raadde aan om niet te deadliften en wat meer isolatie te doen voor glutes tot deze weer in verhouding zijn.
Op dit moment geen pijn behalve in mijn heup en hipflexors maar dit wordt naarmate ik de oefeningen blijf doen en blijft stretchen minder. Wel heb ik na een deadlift sessie altijd 3 dagen last van mijn hipflexors/heup.

Ik blijft deadliften maar dit dan na de training op 80kg of iets voor vorm. Wil nu focussen op squats en dit wordt nu belemmert door de pijn die ik heb na deadlifts (niet in onderrug dus maar in de heup)
 
Jammer dat je niet kunt deadliften. Vooral tijdens een kuur is dit wel een oefening waarin je heel veel progressie kan boeken qua gewicht en als resultaat ook een hele dikke rug van onder tot boven.
 
Jammer dat je niet kunt deadliften. Vooral tijdens een kuur is dit wel een oefening waarin je heel veel progressie kan boeken qua gewicht en als resultaat ook een hele dikke rug van onder tot boven.
Jaa baal er zelf ook van was/is nog steeds 1 van mijn favoriete oefeningen. Vandaar dat ik eht wel erin laat maar dan op het einde en gecontroleerde, langzame reps maar is natuurlijk niet optimaal
 
In!
 
Gewicht vandaag was 78.6 niet heel boeiend dus. Twijfel om alvast mijn kcal te verhogen, reden van niet is omdat ik niet te veel onnodig vet aan wil komen wat er vervolgens af moet en de test/primo is toch nog niet echt "werkzaam". Reden voor wel verhogen is wellicht dat de anavar wel al werkt en ik daarom vaak na 3 oefeningen knallen mijzelf op voel?

Volg nu een 12 weeks trainingschema en zit nu op precies hetzelfde gewicht met het meeste als 6 weken terug..
Afijn net dus getraind en merk dat ik na de compounds behoefte heb aan wat vrijheid in oefeningen reps en drop/super-sets dus ik hou de 1e 3 oefeningen aan maar daarna ga ik wat meer freestyle.
Daarin blijft wel dat ik de enige dag meer shoulder pressen doe en de andere dag meer borst, zelfde geldt voor benen en rug.

Training ging ok, niets speciaals. Voeding voor vandaag zit op 320/60/200 = 2600
 
Vanaf morgen kcal omhoog schroeven naar 2800 kcal eiwit hou ik op 200, vet ook op 60 en 365 kool.

Nog erge last van de bovenkant van mijn glute naar onderrug spier toe, iemand enige stretches of iets die hier tegen werken? Is gekomen na laatste keer deadliftne en gaat doorgaans pas na 2 weken weg..
 
Laatst bewerkt:
Update, vanochtend nr 2 erin, volledig zonder problemen.
Huidige gewicht is 79kg, 1kg erbij in 1 week. Weet niet of het komt door de anavar/primo maar destijds toen ik mijn 1e 500mg test nam vloog ik in de 1e week al bijna 4 kg omhoog en voor het einde van de 1e 6 weken 10kg met heel veel vocht. Gaat nu dus veel beter dus.

De pijn is ondertussen alleen maar erger geworden en komt waarschijnlijk vanaf mijn Sacroiliac gewricht. Ik ga dus een tijd oefeningen vermijden die een zware load nodig hebben (SQ, Deadlift), en dat omwisselen met lunges, front squats en meer isolatie oefeningen.

Voor de rest niks te klagen.

Week 1: 78kg 12%
Week 2: 79kg 12%
 
Laatst bewerkt:
Door de blessure training even omgegooid.

Vandaag Rug Biceps
Pull ups

bw x 12
bw x 10
bw x 10
bw x 8
bw x 8

Lat pull down
80 x 12
90 x 12
100 x 8
100 x 8
100 x 8 - 60 x 20

Pulley
60 x 12
70 x 8
70 x 8
80 x 6 - 40 x 12

Cable Crossover
30 x 12
30 x 12
30 x 8
30 x 8

Straight-arm lat pulldown
30 x 15
30 x 12
30 x 12
30 x 12

DB Shrugs
40 x 12
40 x 12
40 x 12
40 x 12

EZ bar curl
40 x 12
40 x 12
40 x 8
40 x 8
40 x 8

Single DB preacher curl
12 x 12
12 x 12
12 x 12
12 x 12
12 x 12

Hammer curl
10 x 20
10 x 20

Al met al okee training, mis zelf de BOR maar dat komt wel als alles weer ok is. Morgen staat borst tricep op het schema en dan woensdag schouders buik (kuiten?).
 
Update:
Bult ter grootte van een tennisbal in mijn glute, het is niet rood, doet veel pijn als een blauwe plek... hehe. Hopelijk is het morgen wat minder.
Komt waarschijnlijk door een combi van de 5ml en een beetje geroerd te hebben.
 
Back
Naar boven