MuscleMeat

Zimma kuurlog Test/Primo/Anavar 6 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik leef nog :)

Vandaag weer eens OHP gedaan en zit qua kracht nog op het zelfde gewicht als 2 weken terug.. Wel vaag aangezien er 2 kg bij gekomen is en bij mij dat vaak direct vertaald in een hogere OHP en Bench (maar wsl is het niet zozeer carb voorraden die aangevuld zijn maar vocht?). Voor de rest niks te klagen merk wel dat ik bij veel oefeningen niet meer dan 8 reps kan doen bijvoorbeeld borst kan ik met 30kg db 8 reps doen maar met 38kg db ook. Terwijl die 30kg al voelt als puur failure.

moet dus een beetje schakelen in mindset en wat meer tot "failure" gaan want de daadwerkelijke failure is dus nogal wat opgeschoven.
 
Moet even met mijn voeding spelen, deed het nu zo dat ik 2200 kcal clean/vast eet en de overige 600 mijzelf wat ruimte gaf (junkfood/snacks). Maar merk dat ik hier veel vocht van vasthoudt dus ik stop hier maar mee en mocht ik behoefte hebben hou ik het bij snoep/suikers en geen zoute troep.
Gewicht al 2 dagen 80.5 voel ook dat ik een vochtkop heb gekregen, is allemaal geen ramp maar is ook onnodig. Want neem aan dat met 50mg anavar en 400mg primo vocht minimaal hoort te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Je eet wel erg weinig.
Ik ben van 80kg naar 65 gegaan op 1800 kcal en van 65 naar 78 op een piek van 2800 kcal (toen ik nog 10km per dag moest lopen). Mijn metabolisme is vrij lager.

Bij mijn vorige kuur paar jaar terug at ik veelste veel en moest daarom flink wat afvallen achteraf.. Nu heb ik flink wat speling (12%) maar is zonde om mijzelf overdreven vol te stouwen aangezien ik geen gekke hoeveelheden gebruik en mijn gewicht wel gewoon stijgt.

mijn onderhoud ligt rond de 2400 dus hiervan uit bouw ik op.
 
Huidig gewicht is 80kg.. kcal gaat met 300 omhoog in de vorm van carbs.
Voor de rest niks speciaals, de blessure is over dus nu weer beginnen met benen en dan focussen op isolatie
 
Ik zie nu dit topic pas. Succes met je kuur, ziet er leuk uit. Heb iets soortgelijks gedaan eerder (300 test - 300/400 primo - 30mg anavar laatste paar weekjes).
 
In.
5 ml kan te veel zijn om in een keer te injecteren, gewoon alles verdelen over tweemaal per week. Heb je ook stabielere bloedwaardes.
Verder vind ik 1 minuut voor 5 ml ook heel snel. Je kunt het beste zo rustig mogelijk injecteren. 30 seconden per ml heb ik ergens eens gelezen.

Destijds spoot ik elke 5 dagen mijn test-e in en nu ik het 1x pweek spuit merk ik niet echt verschil. Vandaag weer 5.5 ml erin en nauwelijks pip, heb het wel langzamer gespoten (3+min voor 5,5ml) en dat doet wonderen.
Als ik geen last van PIP krijg en niks qua sides last heb zou ik het zo kunnen laten toch? Ik ben niet bang voor naalden maar ik jas liever 1x minder een naald door mijn vlees dan 1x extra.
 
Ook ik heb een griep te pakken, 3 dagen niet geslapen, gelukkig wel door gegeten.. Deze week daarom even rustig aan gedaan, vanaf morgen dan weer knallen. Schema moet dan wel wat omgegooid worden dus gaat worden rug benen, borst schouders armen doe ik dan bij beide trainingen 1 oefening bic/1 tric. Dit dan donderdag/vrijdag/za/zo en dan maandag gewoon weer borst schouders triceps, rug biceps, benen, ub, lb, armen. Reden waarom ik 1 dag uitreken voor armen is omdat deze in verhouding achterlopen. Op de UB dag doe ik maar 1 oefening voor bic en tric en op de arm dag 3.5 voor beide. De UB dag is de focus ook wat meer op de overhead press en alternatieven van de bench.
Gewicht ga ik deze week niet naar kijken door de griep, beter 1 weekje even goed herstellen zonder me druk te maken over iets dan nu nog 3 weken half zitten te kloten.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon uitzieken en goed blijven eten idd. Groeien doe je echt wel met die gear in je flikker:o.
 
Gewoon uitzieken en goed blijven eten idd. Groeien doe je echt wel met die gear in je flikker:o.
Dat is wel het vervelende van een 6 weekse kuur.. Met 12-14 weken is 1 week niks maar nu voelt het vooral mentaal als een waste.
 
Als ik jou was zou ik er gewoon 10-12 weken van maken.

Ik ga Cools en zijn methodes niet tegenspreken maar IMO is 6 weken veel te weinig tijd om significante gains te maken, vooral met lange esters.
 
Als ik jou was zou ik er gewoon 10-12 weken van maken.

Ik ga Cools en zijn methodes niet tegenspreken maar IMO is 6 weken veel te weinig tijd om significante gains te maken, vooral met lange esters.

Zat ook even te twijfelen maar ik ga volhouden aan mijn originele opzet, vanaf morgen weer volledig knallen :)
 
Moet wel echt zeggen dat ik denk de primo/anavar combi wel echt een goede look begint te geven.. Aderen over de buik, schouder aderen die eruit springen. Lijkt ook alsof je constant te flexxen..
Enige nadeel is dat je bijna 5ml primo in je reet duwt.. maar het resultaat so far is wel echt netjes.
 
Moet wel echt zeggen dat ik denk de primo/anavar combi wel echt een goede look begint te geven.. Aderen over de buik, schouder aderen die eruit springen. Lijkt ook alsof je constant te flexxen..
Enige nadeel is dat je bijna 5ml primo in je reet duwt.. maar het resultaat so far is wel echt netjes.
Betere source zoeken met 200mg/ml;).
 
Bestaat dat 200mg/ml primo.? Nog nooit gezien
 
Update: We trainen en eten nog.

Veel meegemaakt afgelopen 6 weken en veel stress gehad, hierdoor is deze log ook niet verder gegaan. Volgende keer meer geluk

Huidige gewicht is 82kg en vet % is gedaald tot 10-11
Kracht begint nu ook goed te stijgen, wat ik voorheen 1rm deed doe ik nu 3 reps met nog 1-2 in de tank.

Merk wel dat het jammer is om maar 6 weken te doen maar ik hoop dat dat gecompenseerd wordt door het herstel.


Volgende kuur gaat eind september worden, dit gaat dan worden met primo 200mg/ml en dan
600mg primo en 500mg test voor 12 weken met laatste 4 weken 70mg anavar

Primo is echt heerlijk spul, geen last van sides behalve zweet en de look is echt netjes.
 
Je hebt het over een goede look, maar denk je dat je op (een hogere dosis dan weliswaar) op primo ook goed zou kunnen bulken en echt VVM aankomen?
 
Back
Naar boven