Fitness Seller

Zimma kuurlog Test/Primo/Anavar 6 weken

Bezoekers in dit topic

Niet mijn maat Wanna bedreigen, stampotje.

Was maar een grapje, hè.

Primo is een middel wat mij toch wel erg is gaan interesseren gezien mijn gyno-gevoeligheid. Ben daarom benieuwd naar gebruikservaringen. Het wordt vooral voor cutten gebruikt en ik vraag me af of het behalve een leuke look ook massa kan geven.
Zat te denken aan bijvoorbeeld 500 test - 600 primo oid.
 
Was maar een grapje, hè.

Primo is een middel wat mij toch wel erg is gaan interesseren gezien mijn gyno-gevoeligheid. Ben daarom benieuwd naar gebruikservaringen. Het wordt vooral voor cutten gebruikt en ik vraag me af of het behalve een leuke look ook massa kan geven.
Zat te denken aan bijvoorbeeld 500 test - 600 primo oid.

Ligt een beetje aan je stats. Maar het kan je zeker massa geven
 
Ligt een beetje aan je stats. Maar het kan je zeker massa geven

Nouja... Was eigenlijk van plan om eerst nog een paar test only kuurtjes te doen. 500, 600, misschien eens 750 test only. En dan beginnen te stacken maar met wat minder heftige compounds. Primo spreekt me daarom wel aan
 
Nouja... Was eigenlijk van plan om eerst nog een paar test only kuurtjes te doen. 500, 600, misschien eens 750 test only. En dan beginnen te stacken maar met wat minder heftige compounds. Primo spreekt me daarom wel aan
Frank Zane gebruikte ook primo dacht ik.
 
Nouja... Was eigenlijk van plan om eerst nog een paar test only kuurtjes te doen. 500, 600, misschien eens 750 test only. En dan beginnen te stacken maar met wat minder heftige compounds. Primo spreekt me daarom wel aan

Ja prima idee maar 750 Mg test only gaat niet veel meer doen dan 600 Mg test.

Zou dan 600 Mg test doen en wat primo
 
Ja prima idee maar 750 Mg test only gaat niet veel meer doen dan 600 Mg test.

Zou dan 600 Mg test doen en wat primo

Hmm... Er zijn mensen die juist zweren bij 750/1000mg test only cycles voor massa. Ik geloof dat mucci bijvoorbeeld zei dat 750test only hem zelfs veel meer gains opleverde dan een test + tren stack.

Maar op hoge dosissen test heb je natuurlijk wel gelijk meer kans op androgene en oestrogene sides... bij bijvoorbeeld test + primo zal dit dan weer veel minder zijn.
 
Hmm... Er zijn mensen die juist zweren bij 750/1000mg test only cycles voor massa. Ik geloof dat mucci bijvoorbeeld zei dat 750test only hem zelfs veel meer gains opleverde dan een test + tren stack.

Maar op hoge dosissen test heb je natuurlijk wel gelijk meer kans op androgene en oestrogene sides... bij bijvoorbeeld test + primo zal dit dan weer veel minder zijn.

Test is tot 600 Mg lineair. 150 Mg extra gaat echt niet veel meer opleveren. Je zou dan eerder naar 1000 Mg minimaal moeten gaan om een verschil te merken.
 
Test is tot 600 Mg lineair. 150 Mg extra gaat echt niet veel meer opleveren. Je zou dan eerder naar 1000 Mg minimaal moeten gaan om een verschil te merken.

Dus 500mg test + een paar honderd mg anabolic a la primo of eq gaat volgens jou meer brengen dan 750mg test only?
 
Een verschil van 600 naar 750 zal nu idd niet giga zijn, 500 vs 750 vond ik wel een duidelijk verschil.

Testosteron geeft mij de minste sides mbt m'n eetlust. Tren boost m'n eetlust ook hard maar daar gaat de weegschaal wel trager vooruit
 
Dus 500mg test + een paar honderd mg anabolic a la primo of eq gaat volgens jou meer brengen dan 750mg test only?

600 + Andere compound levert meer op dan 750 Mg test only
 
Ik vind het heerlijk spul.

Maat van me die tegelijk met mij begonnen is gaat toch volgende keer weer over naar tren want hij mist het extreme juist.
 
Weekje verder onderhand gewicht is nog 82kg, vocht schommelt wel een beetje.
Kracht gaat ook nog steeds goed en doe mijn 1 rep max in OP nu 3 reps nog steeds.
Waar ik voorheen geen probleem mee had met de 2700 kcal merk ik dat ik nu ongelofelijke trek heb en constant kan eten.
Het voelt dan ook als een hel om mijn onderhoud van de 2700 te eten en niet meer...

6 weken is wel echt veel te kort en zou ik niet zo snel weer doen met een mild kuurtje..

Voor de volgende kuur in oktober staat er het volgende gepland:

Test 1-10 500mg
Primo 1-10 500mg
Deca 1-8 400mg

Of

Test 1-12 400mg
Primo 1-12 500mg
Deca 1-10 400mg

Beide gevallen 2x 500iu hcg 1-11/1-13
 
Ik vond 6 weken ook te kort. 10-12 weken was prima, daarna had ik het ook wel weer gehad.
 
Ja ik merkte bij vorige kuren dat 10-12 vaak bij mij de rek eruit was en ik wou stoppen.

Denk dat ik daarom ga voor de 500 test 500 primo en 400 deca voor 10 weken (deca 8)
 
Misschien kan je beter NPP gebruiken als je maar 10 weken wil kuren.
 
Dan doe ik toch mijn 2e idee
12 weken test/primo 500/500
10 weken deca 400

Voel er niet zoveel voor om eod te prikken
 
Dan doe ik toch mijn 2e idee
12 weken test/primo 500/500
10 weken deca 400

Voel er niet zoveel voor om eod te prikken

NPP kan je gewoon ma-wo-vr prikken en dan heb je maar 1 injectiespot meer nodig dan wanneer je maar 2x per week zou prikken, toch?

Maar goed je moet het natuurlijk zelf weten. Zelf lijkt NPP mij aantrekkelijker omdat het snel weer uit je lichaam is mocht je vervelende sides ondervinden en je gaat de werking van nandrolone ook wat sneller voelen.
 
Daar heb je gelijk in je, lees ook npp minder vocht vasthouden bij sommige dit is ideaal voor mij

Dan wordt het
Test 1-10 week
NPP 1-8 week
Primo 1-10 week

Ma
Test-e 250mg
NPP 100mg
Primo 250mg

Woe
NPP 100mg

Vr
Test-e 250mg
NPP 100mg
Primo 250mg

Tegen gyno door NPP Letro liggen, maar mocht ik er last van krijgen stop ik ook direct met NPP. Ik ga niet door kuren met NPP en letro constant nemen tegen de bijwerkingen

En 2x pweek 500 iu hcg
 
Letrozole, wat sowieso al een slechte keuze is voor gyno, gaat je niet helpen bij gyno geïnduceerd door nandrolone.

Ik heb geen zin om die hele post weer uit te schrijven, dus zoek anders maar even in mijn posthistorie op 'nandrolone' als je het gehele verhaal erachter wilt. Cliffs: AI's werken voor geen meter tegen gyno; SERMs werken voor geen meter bij gyno van nandrolone.

De kans dat je gyno krijgt van nandrolone is niet in te schatten. Ik zeg ook niet dat het een garantie is. Heel veel mensen gebruiken nandrolone en hebben nergens last van. Echter: áls je het krijgt, dan is het enige wat je kunt doen de nandrolone eruit gooien.
 
Testosteron, nandrolon en primo vind ik een geweldige combinatie. Ik ging daar echt heel goed op. Verreweg mijn allerbeste kuur/blast ooit.
 
Back
Naar boven