XXL Nutrition

Zimma kuurlog Test/Primo/Anavar 6 weken

Bezoekers in dit topic

Testosteron, nandrolon en primo vind ik een geweldige combinatie. Ik ging daar echt heel goed op. Verreweg mijn allerbeste kuur/blast ooit.

Apart neemt men niet snel samen
 
Nog 2 weken en dan zit mijn hele MBA thesis erop dan weer genieten van het leven en nog harder trainen
:D


Deze week nog bench press 130x3 gedaan dus kracht blijft aanwezig, heb het volume wel naar beneden geschroefd zodat ik de intensiteit hoog kan houden.

Heb een beetje last van clomid met mijn ogen maar nog maar een paar dagen en dan zit clomid erop

Kan het zijn dat de een veel beter reageert op primo dan de ander? Ik heb in het verleden wel eens gekuurd op 450mg test voor 10 weken in combinatie met 500 kcal onder behoefte maar ik werd toen niet zo droog als ik nu werd op 6 weken test-e/primo.. Maar kan natuurlijk ook zijn door betere kennis over trainen en voeding.

Ik heb ook in het verleden eens gebulkt op 600mg test 12 weken maar werd daar super vochtig van (nu nam ik veel brood destijds dus veel zout)
Nu twijfel ik of ik gewoon niet nog een keer 600mg test zou doen om te bulken, deca valt toch af door de kans op vocht (ik kan niet met een vochtkop rondlopen voor mijn werk maar ook mijn prive hehe)
Nu kan ik 600mg test en primo doen voor beter A/E verhouding (?), duur grapje maar kan het proberen of ik ga naar de donkere kant en doe 250mg test met 400 tren
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ondertussen zijn we 13 weken verder sinds begin dus nu 2 weken klaar met nakuur.
Klein dipje met trainen maar dit komt meer door stress dan dat ik dat echt toeschrijf aan after dipje.

Geinig kuurtje als je een net wat betere look wil. Maar het levert je niet veel spannends op wat ik ook verwachtte.
Al met al goed kuurtje voor de zomer, voor de winter ga ik denk ik toch een soort gelijke kuur doen maar dan 10-12 weken en 600/600 zonder anavar
 
Back
Naar boven